iron έγραψε:tagre έγραψε:Δημητρη, ισχυει και για την Καλαματα η εντολη της ΚΤΜ, προς τους αναβατες για ΜΗ συμμετοχη, η κατα συμπτωση δεν υπαρουν στη λιστα μοτο της ΚΤΜ;
Τάκη και η βλακεία όπως και η υπομονή έχει τα όριά της.
Απ' ότι θυμάμαι ο Μαντάς έτρεξε στην Μάνδρα, και αυτό δεν ήταν παραβίαση της συμβατικής του σχέσης με την ΚΤΜ. Όσο για το supermoto, η Αγελαδοπούλου που είναι επίσημη συμμετοχή της ΚΤΜ ήδη έχει δηλώσει. Γιατί δεν ρωτάς τον Κάκο και τον Ανδρουλάκη (επίσημες συμμετοχές SUZUKI) γιατί δεν έτρεξαν στο Ελληνικό?
Καλησπέρα σε όλους. Σας παραρακολουθώ και σας βλέπω εμπειρεστατωμένα πληροφορημένους αλλά νομίζω ότι επ' αυτού κάνετε όλοι τραγικά λάθη. Σύμφωνα με ότι ξέρω εγώ, ο Τάκης "Tagre" έχει απόλυτο δίκιο αλλά δεν ξέρει σε ποιό επίπεδο. Η ΚΤΜ όντως έδωσε εντολή για μη συμμετοχή των ΚΤΜ σε αγώνες τηε ΕΛΠΑ αλλά αυτό αφορά σε εντολή που ήρθε από το εργοστάσιο στην Αυστρία.... O Stefan Pierer, ιδιοκτήτης της ΚΤΜ, τα έχει πάρει με την Youthstream, αρα και με την FIM και την κυνηγάει παντού. Μετά την ξαφνική αποχώρηση της ΚΤΜ από το παγκόσμιο Supermoto (μεγάλη σφαλιάρα σε Youthstream & FIM), το αυστριακό εργοστάσιο έδωσε εντολή σε όλες τις εταιρείες του να σαμποτάρουν την FIΜ και τους εκπροσώπους της όπου μπορούν. Αυτό το ξέρουν καλά οι Κορέλης, Σιούλης οι οποίοι συνάντησαν τον Αυστριακό μεγαλοεπιχειρηματία και σε άγογα γερμανικά, σύναψαν πρόσφατα συμφωνία μαζί του για αποκλειστική συμμετοχή των ΚΤΜ σε αγώνες της ΑΜΟΤΟΕ. Θυμηθείτε ότι από φέτος στην Ελλάδα, ΚΤΜ δεν είναι πλέον η Ελληνμότο αλλά η ΚΤΜ Ελλάς που έχει μετόχους τους Αυστριακούς άρα τον ίδιο τον S.Pierer που έδωσε προσωπική εντολή να καταστρέψουν την εκπρόσωπο της FIΜ, την ΕΛΠΑ.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Οπως όλοι ξέρετε, η ΕΛΠΑ, σαν διοργανώτρια αγώνων μοτοσυκλέτας, έχει να εμφανιστεί από το'01 (ταχύτητα) και το '95 (motocross). Επιστρέφει το '07 με το Βαλκανικό ΜΧ στην Χαλκίδα που έχει μέγα χορηγό την Suzuki, η οποία -όπως λέει και ο Iron- ταυτόχρονα, απαγορεύει στους αγωνιζόμενους της που δεν είναι άλλοι από τον Κάκκο και τον Ανδρουλάκη να συμμετάσχουν σε αγώνες της ΑΜΟΤΟΕ και να συμμετάσχουν μόνο σε αγώνες της ΕΛΠΑ. Φήμες θέλουν το τελευταίο να είναι αποτέλεσμα της αγοράς 104 Suzuki Burgman από την ΕΛΠΑ, για ανάγκες της ΟΒΕΛΠΑ.
Το πρόβλημα είναι η Αγελαδοπούλου που φαίνεται να έχει "ειδικές" σχέσεις με την ΕΘΕΑΜ και τους/τις λαμπρούς σαν σμαράγδια υπευθύνους των Εθνικών Ομάδων ΕΛΠΑ (βλέπε ειδική αποστολή της 22χρονης αναβάτριας στην Μαρτινίκα -Casque d'Or) η οποία στην προσπάθειά της να θολώσει τα νερά, δηλώνει υποστηρικτή της την JLO, την πάλαι ποτέ κραταιά γερμανική εταιρεία κατασκευής δίχρονων κινητήρων.
Τα παραπάνω επικυρώνει η δυναμική συμμετοχή του Μαντά στους αγώνες ΕΛΠΑ (Scramble - εντούρο) αφού είναι παγκόσμια γνωστό ότι, ΚΤΜ και Husqvarna κάνουν ακριβώς τα αντίθετα και ο Μαντάς τρέχει με Husqvarna!!!. Απλά τρέχει και σε αγώνες της ΑΜΟΤΟΕ προς χάριν του αφεντικού της Ελληνμότο (επ' αυτού έδωσε σύμφωνη γνώμη ο ίδιος Claudio Castigloni)
Η διαπλοή και διαμάχη αναμένονται πολύ έντονες και σκληρές και θα έπαιρναν ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις αν ο αντιπρόεδρος της ΕΛΠΑ Κος Μανιατόπουλος δεν "έχανε" πρόσφατα τις BMW και Aprilia (προσέξτε ότι η τελευταία προσυποχώρησε στην ΑΜΟΤΟΕ !!!), αν και οι ίδιες φήμες λένε ότι είναι λεφτά της BMW που έμειναν στον Μανιατόπουλο αυτά που ξοδεύει πρόσφατα, αφειδώς, σε κάθε κατεύθυνση (κυρίως προμότερς & μάνατζερς) η ΕΛΠΑ.