Researcher έγραψε:ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ!!!!!
Συμφωνώ απολύτως μαζί σου φίλε Dr.Format!!!
Πάω εκδρομές και ειλικρινά χαίρομαι να βλέπω <<τζιπάκηδες>> κολλημένους!!!
Οχι γιατί φταίει το αμάξι αλλά γιατί ενώ είχαν την δυνατότητα να αποφύγουν τον λάκο με την ενός μέτρου λάσπη,...ΟΧΙ ΕΚΕΙ!!! ΣΟΝΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΝΕ!!!! όχι πως δεν τους βοηθάω μετά, αλλά η φύση των συγκεκριμένων αυτοκινήτων είναι για να χαρείς αυτά που με ένα απλό αυτοκίνητο δεν θα μπορούσες να δεις! ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ!!!
Ειδαλιώς, μια λύση ενός μεταχειρισμένου από τον στρατό,...Μ48 θα ήταν ιδανική για όλα αυτά τα εμπόδια,...
Όσον αφορά το κυρίαρχο θέμα της συζήτησης,...εγώ είμαι υπέρ του αυτοκινήτου, λύση που άλλωστε και ο ίδιος χρησιμοποιώ. Τώρα για το θέμα του κρύου, έχω κοιμηθεί και σε υψόμετρο 1300+ στους -5 και παρολ΄αυτά δεν αναζήτησα έχτρα ζέστη. Μου αρκούσε το πάπλωμα και το sleeping-bag...Το πρωινό βέβαια ξύπνημα με λίγη ώρα αναμένο το καλοριφέρ (μηχανή) ξεπερνιέται εύκολα,...
Καλημέρα
Θέλω να επαναπροσδιορίσω λίγο τον όρο “δύσκολο off road” και γιατί πρέπει η ομάδα να κάνει και αποκοτιές “Μαλ…..ιες ” κοινώς μιας και ξεχνάμε λίγο τον παράγοντα που ονομάζεται ΦΥΣΗ.
Η φύση δείχνει τον ωραιότερο πρόσωπο της όταν δουλεύει μονή της χωρίς την επέμβαση του ανθρώπου αλλά και το πιο άγριο γι αυτό μερικά παραδειγματάκια που στους πιο παλιούς θα έχουν τύχη για να καταλάβετε τη εννοώ
1) διασχίζοντας ένα υπέροχο δασός έχοντας κάνει καμιά 25 χιλ και έχοντας πέραση μετρίας δυσκολίας περάσματα έχοντας πέραση μια υπέροχη μέρα φτάνεις στο τελευταίο που είναι αυξημένης δυσκολίας και μετά από κάνα χιλ. είναι η ταβέρνα η χώρος και έχεις απόφασης να διανυκτέρευσης τότε έχεις 2 επιλογές
1) να γυρίσεις πίσω με άλλον προορισμό
2) να επιχείρησης να πέρασης το δύσκολο εμπόδιο μιας και είσαι κοντά και εάν τα καταφέρεις έχει κάλος αλλά εάν όχι θα βρεθείς σε δύσκολη θέση λόγο ανεπαρκούς εμπειρίας
2) Το πρώτο σενάριο έχει 2 επιλογές πάμε για το δεύτερο που είναι παρόμοιο του πρώτου και να βάλουμε το ενδεχόμενο μιας ξαφνικής καταιγίδας η μιας δυνατής βροχής που μετατρέπουν τα μετρίου επιπέδου εμπόδια σε αυξημένου+ επιπέδου
Και σε συνδυασμό με την βροχή είσαι πλέων αναγκασμένος να τα πέρασης και η δύσκολη θέση γίνετε επικίνδυνη
3) σενάριο τρία έχεις πάει με λιακάδα και έχεις κατασκήνωση όμορφα και ωραία
Και το βραδάκι χαλάει ο καιρός και ρίχνει χιόνι 60-90 εκ.. η δυνατή βροχή και ο δρόμος από εκεί που ήταν ωραίος γίνεται επικίνδυνος επιλογές μια ΕΜΑΚ
Τι θέλω να πω με όλα αυτά καλύτερα να Βάλης το αυτοκίνητο σε 1 μετρό λάσπης και να προσπαθήσεις να το βγάλεις επειδή είχες κέφι παρά να το κάνεις μέσα σε χιονοθύελλα με το θερμόμετρο να δείχνει -10 -15
μια ομάδα που δραστηριοποιείται στην φύση και την απολαβαίνει είναι υποχρεωμένη (κατά εμέ )να ξέρη τα πραγματικά της όρια και να μπορεί να τα υπερβεί .
Πως βρίσκεις τα πραγματικά όρια ;
με εξάσκηση και αυτόβελτιωση που είναι καλύτερα να επιλεγείς εσύ το που και το πώς παρά να το διάλεξη η φύση μια μέρα για σένα