VUK έγραψε:Είναι πραγματικά περιέργο ό,τι έρχεται στην Ελλάδα αλλάζει κα τιμή. To NIVA έχει τη χαμηλότερη τιμή στην αγορά αλλά παραμένει συνανάλογη με τα όσα προσφέρει και τα όσα αναγκάζεσαι να προσθέσεις, να αλλάξεις ή να τροποιήσεις πάνω του. Θα προτιμούσα λίγο περισσότερο ρεαλισμό από την εταιρία και ακόμη περισσότερη ειλικρίνεια για το προϊόν. Προσωπικά και πάλι NIVA θα αγόραζα αλλά να ήξερα τουλάχιστον ότι μετά την αγορά θα το "ξαναγοράσω" δυο με τρεις φορές. Θα έκανα άλλο προϋπολογισμό. Όσο για το καινούργιο Chevy Niva ή όπως αλλιώς θα το ονομάσουν τελικά, άσε να το δούμε πρώτα κατά το 2010 στην Ελλάδα και τα ξαναλέμε.
Το chevy niva πολύ δύσκολα θα το δούμε στην Ελλάδα γενικώς. Αν ήταν θα το είχαμε δει ήδη. Τους τελευταίους μήνες ειδικά γίνονται συνεχείς αλλαγές στα ιδιοκτησιακά και διοικητικά στην LADA στην Ρωσσία με αποτέλεσμα να μην γίνεται καμία κίνηση εδώ πέρα μέχρι να ξεκαθαρίσουν οριστικά τα πράγματα. Επίσης από όσο ξέρω η συνεργασία GM και LADA έσπασε με αποτέλεσμα να αλλάζουν τα πράγματα. H Καναδέζικη MAGNA συνεργάζεται πια με την LADA γεγονός που πιστεύω πως θα βελτιώσει την κατάσταση αισθητά. (Η συγκεκριμένη εταιρεία συνεργάζεται με την RENAULT και την BMW επίσης για την κατασκευή ανταλλακτικών και σασί αυτοκινήτων). Καλό είναι λοιπόν να έχουμε μια στοιχειώδη ενημέρωση πριν να γινόμαστε αμείληκτοι κριτές.
Όσο για αυτό που λες φίλε μου VUK "αλλά να ήξερα τουλάχιστον ότι μετά την αγορά θα το "ξαναγοράσω" δυο με τρεις φορές. Θα έκανα άλλο προϋπολογισμό" διαφωνώ σε μεγάλο βαθμό. Και αυτό γιατί νομίζω πως υπερβάλλεις αισθητά. Τι θέλω να πω?? Γιατί δεν μιλάμε με νούμερα για να δούμε αν ισχύει αυτό που λες???
Γνωρίζω από προσωπική εμπειρία πως το NIVA χρειάζεται κάποια χρήματα αφού το πάρεις καινούργιο για να το φέρεις στην κατάσταση που πρέπει ώστε να διορθώσεις κάποιες κατασκευαστικές ατέλειες και να το χαρείς όπως ταιριάζει σε ένα τέτοιο τετρακίνητο.
Είμαι ιδιοκτήτης ενός καινούργιου NIVA από το 2004.
Κάθησα λοιπόν όλο αυτό το διάστημα και κατέγραφα τα πάντα από το πιο σημαντικό μέχρι και το πιο ασήμαντο μέχρι να το φέρω στην κατάσταση που ήθελα. Δεν μιλάω για τα καθιερωμένα service αλλά για εξτρά δουλειές και βελτιώσεις που ουσιαστικά λύνουν τα αρχικά προβλήματα του αυτοκινήτου.
ΣΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.
1 ΑΛΛΑΓΗ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
2 ΘΗΚΗ ΠΙΣΩ ΓΑΙ ΤΗΝ ΡΕΖΕΡΒΑ ΑΠΟ ΡΩΣΣΙΑ
3 ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΔΙΑ NIVA ΑΠΟ ΡΩΣΣΙΑ
4 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΗΧΕΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ
5 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΠΟ - ΑΥΤΑΚΙΑ
6 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΣΕΠΕΣ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ
7 ΑΛΛΑΓΗ ΧΕΡΙΟΥΛΙΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ
8 ΑΛΛΑΓΗ 19ΑΡΙΑ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΣΤΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
9 ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΩΝ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ
10 ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
11 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΛΑΣΤΙΧΕΝΙΟΙ ΝΕΡΟΧΥΤΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΜΑ
12 ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΡΩΣΣΙΚΟΙ
13 ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ
14 ΑΛΛΑΓΗ ΦΟΥΣΚΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΜΠΙΛΙΟΦΟΡΟΥ
15 ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΜΑΝΤΕΜΙ
16 ΑΛΛΑΓΗ ΒΑΛΒΙΔΑΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟ AUDI ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ - ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ (ΜΕ BUTTON ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ)
17 ΠΑΡΑΤΙΜΟΝΟ ΜΕ ΡΟΥΛΕΜΑΝ (ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ)
18 ΑΛΛΑΓΗ ΚΥΛΙΝΔΡΑΚΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
19 ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
20 ΑΛΛΑΓΗ ΒΗΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΤΕΡ ΡΕΛΑΝΤΙ
21 ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΠΑΚΙ ΔΟΧΕΙΟΥ ΥΓΡΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
22 ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΑ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ
23 ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ
24 ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΝΖΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ
ΤΕΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 1.565euro
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΔΙΟΡΘΩΣΑ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΦΥΣΙΚΑ.
1. ΑΛΛΑΓΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΠΥΡΑΚΙΩΝ Ή ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΚΡΟΥΣΤΙΚΟΥ
2. ΑΛΛΑΓΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ MAF
3. ΑΛΛΑΓΗ ΡΕΛΕ ΠΙΣΩ ΘΕΜΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΤΖΑΜΙΩΝ
4. ΑΛΛΑΓΗ ΑΙΘΗΤΗΡΑ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
5. ΑΛΛΑΓΗ ΒΗΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΤΕΡ ΡΕΛΑΝΤΙ (1η φορά)
6. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΛΛ/ΣΤΗ ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ
7. ΑΛΛΑΓΗ ΔΥΝΑΜΟ ΜΕ BOSCH ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ
8. ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΑΣΜΑΝ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ
9. ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΝΤΛΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
10. ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΑΞΟΝΩΝ
11. ΑΛΛΑΓΗ ΨΥΓΕΙΟΥ ΛΟΓΩ ΔΙΑΡΡΟΗΣ
12. ΑΛΛΑΓΗ ΒΕΝΤΥΛΑΤΕΡ ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ GATES
Μετά από όλα αυτά το αμάξι έπαψε να ζητάει και το απολαμβάνω στην κυριολεξία κάνοντας τα καθιερωμένα service.
ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΩΣΑ άλλα 1.565 euro μέσα σε αυτά τα 3 χρόνια πέρα από τα προβλεπόμενα. Το πήρα 10.600euro το 2004 καινούργιο. Συν άλλα 1.565 μας κάνουν 12.165euro. Βέβαια ήμουν ψείρας και διόρθωσα τα πάντα. Εσύ θα μπορούσες να δώσεις και λιγότερα. Ότι κιχ άκουγα έψαχνα να βρω τι είναι.
ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ NIVA ΣΤΑ 12.165euro???
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ............
Αν μη τι άλλο οι τιμές στα ανταλλακτικά του είναι σαφώς μα σαφώς μικρότερες από άλλα τετρακίνητα.