Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καρπάθια Trophy

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Καρπάθια Trophy

Δημοσίευσηαπό tazmania » 16 Μάιος 2004, 21:28

Μετά από μια γεμάτη αγωνιστική χρονιά εντός συνόρων, η Stratego Team, θέλοντας να βαδίσει στα χνάρια που χάραξε ο πρόεδρος της Λέσχης του Έβρου Θωμάς Γώγου, σκέφτεται να επισκεφθεί την Ρουμανία και να λάβει μέρος στο trophy που διοργανώνετε εκεί.

Έχοντας συζητήσει αρκετά το θέμα, φαίνετε πως υπάρχουν και άλλοι που ενδιαφέρονται :D :D Ποιοι :?: :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 16 Μάιος 2004, 21:32

Mimu kiku meatsa......ΦΥΓΑΜΕ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tazmania » 17 Μάιος 2004, 21:32

Νεότερες πληροφορίες, ο αγώνας διεξάγετε από 3 έως 10 Ιουλίου και το κόστος είναι 400€ ανά αυτοκίνητο. Ελπίζω σύντομα να έχω και τον κανονισμό στα Αγγλικά.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 12 Ιούλ 2004, 10:16

Σας παραθέτω πληροφορίες για τον φετινό αγώνα, από τους τετρακίνητους φίλους μας από τον Έβρο, που εκπροσώπησαν την χώρα μας στην Ρουμανία:

thomas έγραψε:ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ OFF ROADERS OTI H ΛΕΣΧΗ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΑΡΠΑΘΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙ DEVA .
Η ΟΜΑΔΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΑΠΤΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΒΛΑΣΑΚΙΔΗ ΦΙΛΙΠΠΟ ΜΕ LADA NIVA 1.7 KAI ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΔΗ ΓΙΩΡΓΟ ΜΕ ΚΙΑ SPORTAGE LONG. H OMAΔΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΜΠΕΙΡH ΚΑΘΩΣ ΕΙΧΕ ΣΥΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣIΝΟ ΤΡΑNSYLVANIA TROPHY. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΛΥΠΗΣ ΜΟΥ ΛΟΓΩ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΞΑΝΑΣΥΜΕΤΑΣΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΦΥΓΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΟΣ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 1000 ΧΛΜ ΛΟΓΩ ΣΤΕΝΟΥ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΦΤΑΣΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙ DEVA THS ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ.
ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΦΥΓΑΝΕ ΚΑΛΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΑ. ΜΕ ΔΥΟ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟ ΝΙVΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΟ ΚΙΑ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΣΗΚΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΝΕΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 11 ΟΜΑΔΕΣ ΔΗΛ. 22 ΑΥΤΟΚ. ΜΙΑ ΑΥΣΤΡΙΑΚΗ ΜΙΑ ΙΣΠΑΝΙΚΗ [ ΠΕΡΥΣΙΝΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ] ΜΙΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗ [ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ EVROS TROPHY] ΟΙ ΡΟΥΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΜΕΙΣ.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΥΣΙΝΟ ΑΦΟΥ ΟΙ ΡΟΥΜΑΝΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΨΑΝΕ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ ΤΙΣ ΑΠΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. Ο ΠΕΡΥΣΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΧΕ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΑΠΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙ ΤΟΥ ΕVRΟΣ TROPHY [ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΕΙΡΑΝΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΕVROS ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝΕ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ] ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ [SPECIALE ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΛΕΓΑΝΕ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ]
ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ TRIAL ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ [ΚΥΡΙΑΚΗ] ΟΠΟΥ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΘΕΣΗ.
ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ 100 ΧΛΜ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ .
H HMEΡΑ ΑΥΤΗ ΕΙΧΕ ΔΥΟ ΤΟΥΜΠΑΡΙΣΜΑΤΑ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΕΝΟΣ ΝΤΟΠΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ. Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΧΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΝΑΛΛΑΓΗ
ΤΟΠΙΩΝ ΑΠΟ ΠΟΤΑΜΙΑ ΕΩΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΒΡΑΧΩΔΕΙΣ ΠΛΑΓΙΕΣ. ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΤΟΥ ΚΙΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΦΤΕΙΑΧΤΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΣΗΜΕΙΩΤΕΩΝ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΠΗΡΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΥΜΛΕΚΤΗ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΟΜΩΣ ΕΝΑΡΟΥΛΕΜΑΝ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΡΟΥΜΑΝΙΑ . Ο ΡΑΠΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΝΙVA ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΩΣ
ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΡΟΧΟΥ. ΣΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΗΤΑΝ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΙΜΕΝΟΙ ΕΝΩ ΑΥΡΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ NIVA ENΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ.
ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΑΛΑΓΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΙΠΟΤΕ.ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 10-07-04.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ
ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΣΚΟΠΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.[ΟΠΩΣ ΤΑΖ ΣΤΟ ΕVROS TR.]
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΧΩ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΙΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ OFF ROADERS ΓΙΑ ΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΑΡΠΑΘΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ. ΟΤΙ ΝΕΟΤΕΡΟ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΕΔΩ.
ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.



thomas έγραψε:NEΩTEΡA ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ

Χθες Τεταρτη τα γεγονοτα εχουν ως εξεις.
Η συνολικη κατασταση ειναι οτι εχουν εγκαταλειψη 7 αυτοκινητα απο ολες τις ομαδες.Αυτο εχει σαν συνεπεια να συνεχιζουν οι υπολιποι κανοντας ζευγαρια με τους εναπομειναντες απο αλλες ομαδες. Πχ ενας Ισπανος εχει κανει ομαδα με ενα Ρουμανο. Εχει ξεκινησει ενας αγωνας λοιπον στο να φτειαξουν τα αυτοκινητα τους οσοι βεβαια μπορουνε ωστε να ξαναμπουνε στο παιχνιδι το συντομοτερο δυνατο χρονο. Αυτο λοιπον κανει και ο Δημητριαδης με το ΚΙΑ περιμενοντας ανταλακτικα απο το Βουκουρεστι ωστε να καταφερει να μπει στον αγωνα εστω και τις δυο τελευταιες ημερες Παρασκευη και Σαββατο.
Ο Ραπτης με το ΝΙVΑ συνεχιζει και κραταει την Ελληνικη παρουσια ζωντανη κανοντας οτι καλυτερο μπορει εχοντας ομως καποια ψιλοπροβληματακια με τα ηλεκτρικα του.
Μου εχουν αναφερει για πολλα τουμπαρισματα και μια και δυο φορες των ιδιων αυτοκινητων που συνεχιζουν τον αγωνα ομως. Το NIVA μεχρι στιγμης την εχει γλυτωσει εχοντας ομως πολλα χτυπηματακια περιμετρικα.
Οι πρωταγωνιστες μεχρι στιγμης φαινεται να ειναι η Αυστριακη ομαδα εχωντας δυο πολυ καλα προετοιμασμενα SAMURAI και πολυ καλη τεχνικη υποστηριξη. Και οπως μου αναφερουν οι περισσοτερες ομαδες εχουν και αυτοκινητα υποστηριξης με τεχνικη βοηθεια κατι στο οποιο υστερουμε εμεις και θα πρεπει να το διορθωσουμε μελλοντικα σε συμμετοχες στο εξωτερικο
ειτε της δικης μας ομαδας ειτε αλλων ομαδων απο αλλες Πολεις.
Μηπως πρεπει να λειτουργησουμε περισσοτερο συλλογικα σαν φιλοι
αναλογων εκδηλωσεων ολοι εμεις που ασχολουμαστε Η προκειται να ασχολειθουμε !!!!!!!! Δεδομενου και του ερασιτεχνικου χαρακτηρα των συμετοχων μας. Διοτι μην γελιομαστε τα TROPHY εχουν αλλες απαιτησεις σε σχεση με αυτα που ξεραμε μεχρι τωρα και φυσικα αυτο θα αποδειχθει στο μελλον 2005.



thomas έγραψε:NEOTEΡEΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ


Μετα απο νεα επικοινωνια με τα παιδια πληροφορηθηκα οτι ο αγωνας
τελειωνη την Παρασκευη. Το συνολικο στησιμο του αγωνα εχει ως εξεις. Κυριακη πρωτη ημερα του αγωνα ειχε TRIAL καταταξης , τις υπολοιπες ημερες απο Δευτερα εως και Παρασκευη ειναι το κυριως μερος του αγωνα με μια συνολικη διαδρομη 450 με 500 χλμ και το Σαββατο και γινεται η απονομη κυπελλων και αναμνηστικων. Σημερα Πεμπτη ειχε μια διαδρομη 80 χλμ. Το NIVA απο οτι φαινεται εχει παρει το αιμα του πισω σε σχεση με τα περυσινα προβληματα που αντιμετωπισε.Τα παει περιφημα και απροβληματιστα αφου διορθωσε και το προβληματακι με το καλωδιο της μιζας που το ταλαιπωρησε τις προηγουμενες ημερες.

Ο συνδιασμος του εμπειρου Ραπτη Δ.με της ικανοτητες του NIVA του δωσανε αρκετους ποντους υπερ κανοντας μια πολυ καλη διαδρομη χωρις μεγαλες απωλειες χρονου που θα ηταν ακομη και καλυτερες εαν δεν αναγκαζοτανε να βοηθησει τουλαχιστον δυο φορες ενα Ρουμανικο PATROL , σημερινο του ταιρι στον αγωνα. Το ΚΙΑ δυστυχως και σημερα δεν εγινε και αποτι φαινεται θα χασει και την αυριανη τελευταια ημερα.

Απο τις 11 ομαδες μονο 5 ειναι ολοκληρωμενες με τα δικα τους πραγματικα ζευγαρια. Οι υπολοιπες αναγκαστικα κανουν ομαδα μεταξυ τους. Τα τουμπαρισματα συνεχιστηκανε. Δεν υπαρχει αυτοκινητο που να μην εχει παθει κατι και να μην χρειαστηκε τεχνικη βοηθεια. Αυτοι οι οποιοι εντυπωσιασανε με την αρτιοτητα της οργανωσης τους ειναι οι Τουρκοι με το γνωστο φορτηγο που ητανε και στο δικο μας EVROS TROPHY. Απο οτι μου ειπανε μαλλον καλυψανε με τα εργαλεια τους και αλλες ομαδες τεχνικης υποστηριξης.

Οι 5 ομαδες που συνεχιζουνε ολοκληρομενες ειναι η Αυστριακη με τα δυο SAMURAI η Τουρκικη με ενα SAMURAI και ενα ελαφρομενο PAJERO [ συμμετοχη στο EVROS TROPHY ] και τρεις Ρουμανικες με MERCEDES G , LAND CRUIZER και RANGE ROVER. Καπου εδω φυσικα θα πεσουν και τα κυπελλα.

Σε τετοιους αγωνες ομως νικητες ειναι ολοι και κυριως βεβαια αυτοι που καταφερνουν να τερματισουν. Η εμπειρια που αποκτειται,η ατελειωτη αδρεναλινη που υπαρχει κατα την διαρκεια του αγωνα και η επικοινωνια με αλλους ομοιοπαθεις ξεπληρωνει ολους τους κοπους και τα εξοδα που κανει καποιος για να συμετασχει σε εναν τετοιο αγωνα.
Αυτα τα λιγα απο μενα .

Γιαννη μαλλον θα πρεπει να το συζητησουμε καλυτερα δεδομενου του μεγαλου ενδιαφεροντος που υπαρχει τουλαχιστον στην δικη μας Λεσχη για τετοιου ειδους αγωνες και λογω της γειτνιασης με χωρες που διοργανωνουν τετοιους αγωνες. Πληροφοριακα και οι Τουρκοι διοργανωνουν το πρωτο TROPHY στην χωρα τους τον Σεπτεμβιο αφου τους χορηγει με μεγαλα ποσα η SUZUKI και απευθυνεται μονο σε αυτοκινητα της SUZUKI. [Αυτα ας τα βλεπουνε και οι δικες μας εταιρειες] Απο την Λεσχη μας μαλλον θα βγει μια ομαδα για το SUZUKI TROPHY της Κωνσταντινουπολις.



thomas έγραψε:EΠΙΛΟΓΟΣ ΤΟΥ TRANSYLVANIA ADVΕΝΤURE TROPHY

Ο αγωνας τελειωσε . Οι δικοι μας πηρανε τον δρομο της επιστροφης.
Συμφωνα παντα με την τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχαμε για την ημερα Παρασκευη εχουμε τα εξεις.

Ο Δημητριαδης με το KIA πηγε σε μια κοντινη πολι σε συνεργειο για να το φτειαξει ωστε να καταφερει να γυρισει πισω στην Ελλαδα τουλαχιστον αυριο Κυριακη.
Ο Ραπτης με το NIVA συνεχισε για αλλη μια μερα, κρατωντας ζωντανη την Ελληνικη παρουσια επανω στα Καρπαθια. Το εδαφος δυσκολο ,αλλα οχι αξεπεραστο.Τα προβληματακια συνεχιστηκανε εχωντας απωλεια φρενου στον πισω τροχο. Με αυτην την κατασταση γυριζει τωρα πισω.
Η θεση στην οποια τερματισε η Ελληνικη ομαδα ειναι η ενατη. Σε αυτο συνετελεσε στο οτι εκανε σταθερα τον αγωνα μονος του, εκτος απο τις δυο πρωτες ημερες που συμμετειχε και το ΚΙΑ και το οτι εχασε και ενα ΣΕΔ ,το οποιο τον εριξε αρκετα κατω.Η ικανοποιηση ομως της ομαδας ειναι πολυ μεγαλη και για το μονο που καταφερε να τερματισει εναν τοσο δυσκολο αγωνα και μαλιστα χωρις τεχνικη υποστηριξει.

ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

O αγωνας κρινεται απο πλευρας οργανωσης μετριος.
Απο πλευρας δυσκολιας συμφωνα παντα με τα λεγομενα των συμμετεχοντων αρκετα δυσκολος τις δυο πρωτες ημερες και τις υπολοιπες τεσσερεις ημερες δυσκολια τυπου EVROS TROPHY.[ Οσοι συμμετειχανε γνωριζουνε]
Οι μεγαλη επιτυχια ομως της Ελληνικης Ομαδας ειναι ξεκαθαρα οι πολυ καλες δημοσιες σχεσεις που επιτυγχανουν παντα σε συμμετοχες στο εξωτερικο οι οποιες βασιζονται στην Ψυχη του Ελληνα. Αυτο πιστευω το λεει ολα. Γι αυτο μην απορησεται οταν στο δευτερο EVROS ADVENTURE TROPHY δειτε και συμμετοχες ακομη και απο την Αυστρια. Οι Ρουμανοι υποσχονται πολυπληθη συμμετοχη, οπως το ιδιο και οι Τουρκοι.

Για την Ιστορια τα αποτελεσματα ειναι στις δυο πρωτες θεσεις οι Ρουμανοι με MERCEDES G και LAND CRUIZER .Στην τριτη θεση οι Αυστριακοι με SAMURAI και στην πεμπτη οι Τουρκοι οι οποιοι πηρανε και το κυπελλο αλληλοβοηθειας.

Προσπαθησα να μεταφερω οτι περισσοτερο μπορουσα συμφωνα με τις τηλεφωνικες επικοινωνιες που ειχαμε απο την Ρουμανια γιατι πιστευω οτι η εμπειρια αυτη πρεπει να παει σε ολους τους φιλους της πραγματικης OFF ROAD κινησης.Περισσοτερες πληροφοριες οταν γυρισουν οι αγωνιζομενοι.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες