από olympia3 » 21 Μάιος 2007, 18:07
Φίλε Kalarrytes, στην περίπτωση μεμονωμένης εισαγωγής πρέπει να διασφαλίσεις τα ακόλουθα:
1. Αξιοπιστία προμηθευτή: Είναι το Α και το Ω για να μη χάσεις τα λεφτά σου. όχι τόσο σε επίπεδο αξιοπιστίας του μηχανήματος αλλά για να μη σου έρθει κούτα με βίδες λ.χ ή κλωνάρια! (ναι, έχει συμβεί και αυτό!). Προτίμησε κάποιο εργοστάσιο, απέφυγε exporters είτε από Ευρώπη είτε άπω Ανατολή. Κανόνισε πληρωμή μέσω L/C για να διασφαλίσεις τουλάχιστον ότι θα γίνει η φόρτωση και ότι ο συμβαλλόμενος έχει εταιρική υπόσταση και ενεργή τραπεζική πραγμάτευση.
2. Πινακίδες: Αν σου είναι απαραίτητες και πριν από οποιαδήποτε ενέργεια, θα ζητήσεις το πλήρες έντυπο έγκρισεις τύπου (full set of EEC Homologation). Έστω με ένα e-mail. Με το που το έχεις στα χέρια σου, έλα σε επαφή με κάποιον γνωστό σου εισαγωγέα μοτο, ή μηχανολόγο / μηχανικό που να ασχολείται με εγκρίσεις τύπου. Έτσι θα δεις αν το μοντέλο που σε ενδιαφέρει μπορεί άμεσα να βγάλει πινακίδες στην Ελλάδα.
3. Μεταφορά: Θα σου πρότεινα την DHL για να μη μπλέξεις με διάφορες μεταφορικές που λειτουργούν με ευκαιριακούς συνεργάτες στη χώρα παραγωγής. Με αυτόν τον τρόπο γλιτώνεις πιθανή μαϊμουδιά μεταφορέα - παραγωγού.
4. Τιμή: Πες τους ότι ενδιαφέρεσαι για μεγάλες ποσότητες βάσει του δείγματος που θα σου στείλουν, εάν και εφόσον είναι καλό και βγάλει τις δοκιμές που θα κάνεις. Αν είναι σοβαρός προμηθευτής θα σου στείλει κάτι πραγματικά καλό και σε καλή τιμή.
Για εκτελωνισμό, ότι σου είπε ο kfx αφού έχεις στα χέρια σου την προφόρμα και την έγκριση.
Αν θέλεις κάποια βοήθεια στα ανωτέρω, στη διάθεση σου.
Ανδρέας - YMC