από maverick4wd » 23 Μάιος 2007, 16:24
Σωστός ο SUVord. Πάνω που είχαμε αραχνιάσει, βρήκαμε θέμα να ασχολούμαστε. Γράφω από το 2003, δηλαδή περίπου 4 χρόνια, στο forum. Οι παλαιότεροι ξέρουν ότι πριν το ΜΥ2005 (2.3) είχα το ΜΥ2003(2.0), το οποίο το επέστρεψα πίσω στη Φορντ λόγω προβλημάτων, και μάλιστα αφού είχαν περάσει 11 μήνες από την αγορά του. Ήδη πριν την αγορά και των δύο αυτοκινήτων, είχα προμηθεύει (και φυσικά διαβάσει) τα εγχειρίδια λειτουργίας του Φορντ ESCAPE, τα οποία δεν έχουν καμία σχέσει με το «τεφτέρι» που σου δίνει η εδώ αντιπροσωπεία. Μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει κανένας άλλος να έχει καταφέρει να επιστρέψει ΜΑΒ και μάλιστα μετά από τόσο μεγάλο διάστημα. Επειδή μ’αρέσει η επιγραμματική καταγραφή και όχι η αφήγηση, προλαβαίνω (για άλλους απλά φρεσκάρω τη μνήμη τους) με κάποιες ερωτήσεις-απαντήσεις
1. Το αυτοκίνητο ήταν κακό?
Σε γενικές γραμμές όχι. Φυσικά είχε ελλείψεις στον εξοπλισμό, έτριζε λόγω ελαττωματικών τσιμουχών στις πόρτες και από τον κινητήρα ήθελα το κάτι παραπάνω, τουλάχιστον σε ροπή. Με πήγε όμως παντού, ποτέ δεν με πρόδωσε, εκτός δρόμου έκανε πράγματα που δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι θα τα κάνει και για δεκαπέντε μέρες τα Χριστούγεννα του 2003 όργωνε την μισή Ευρώπη με 4 ενήλικες, πράγματα, μπαγκαζιέρα οροφής, σκι, τσουμπλέκια κλπ, κλπ
2. Γιατί το γύρισα πίσω?
Κάποια στιγμή έβγαλε πρόβλημα το μπροστινό διαφορικό και το κιβώτιο (στη 2η σχέση), δεν δέχθηκαν να τα αλλάξουν, ούτε καν να τα επισκευάσουν. Όμως κανείς δεν μου έδωσε βεβαίωση ότι το αυτοκίνητο ήταν ασφαλές. Ο άνθρωπος που με συμβούλευσε μου είπε ότι δεν μπορούσε να αποκλείσει τον κίνδυνο να σπάσει εν κινήσει το διαφορικό.
3. Το γύρισα εύκολα?
Καθόλου. Μου πήρε περίπου 6-7 μήνες. Εξώδικα, ασφαλιστικά μέτρα, φασαρίες, διαπραγματεύσεις, υποσχέσεις, αλληλογραφία με Αμερική και Γερμανία και τελικά συμβιβασμός. Η απόκτηση του ΜΥ2005 (2.3) ήταν μέρος της συμφωνίας. Πάντως στην αίθουσα του δικαστηρίου δεν φτάσαμε. Σίγουρα στενοχωρήθηκα, αγανάκτησα, έβρισα αλλά από το αποτέλεσμα δικαιώθηκα.
4. Από το καινούργιο είμαι ευχαριστημένος?
Περισσότερο από ό,τι από το παλιό. Έχω γράψει πιο παλιά τι με ενοχλεί, είναι όμως σαφώς βελτιωμένο. Δυστυχώς λόγω των 2 παιδιών πλέον, δεν έχω κάνει καμία από τις «ταρζανιές» που έκανα με το παλιό, οπότε απ΄ αυτή την άποψη δεν το έχω χαρεί. Το πήρα Αύγουστο του 2004 και έχει μόνο 31.000 χλμ
Κατόπιν των ανωτέρω, κατανοώ πλήρως την αγανάκτηση του mhtseas, όμως του βγαίνει λάθος διότι όλοι στο forum είμαστε από την ίδια πλευρά. Αν κάποιος κρίνει την αντίδραση του mhtseas υπερβολική, δεν σημαίνει ότι τον εχθρεύεται. Επιπλέον, επειδή το θέμα ενδιαφέρει όλους, καλό θα ήταν ο φίλος (και συμπάσχων) mhtseas να μας διευκρινίσει τουλάχιστον τα εξής 2 πράγματα:
1. Σε τι συνίσταται η επικινδυνότητα του οχήματός του? Δηλαδή η σκουριά που μας έδειξε είναι ικανή να προκαλέσει ατύχημα? Έχει πραγματογνωμοσύνη στα χέρια του που λέει κάτι τέτοιο? Διότι εγώ μόνο αυτή την ερμηνεία δίνω στη λέξη «έγκλημα». Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο, όσοι έχουν την ίδια σκουριά πρέπει άμεσα να ακινητοποιήσουν τα οχήματά τους, έτσι δεν είναι?
2. Πόσοι ακριβώς (ή έστω περίπου) είναι αυτοί που έχουν κάνει καταγγελία? Από τα γραφόμενα του mhtseas δίνεται η εντύπωση ότι είναι τουλάχιστον 500 με 1000. Είναι όντως έτσι. Προσωπικά έσω διαβάσει μόνο για 2 πρόστιμα των 15.000 ευρώ.
Θεωρώ τέλος τουλάχιστον άδικη την προσφώνηση προς τον SUVord «…εύχομαι να μην είσαι ιδιοκτήτης Maverick…». Δεν νομίζω ότι υπάρχει μέλος του Forum της Φορντ που να μην γνωρίζει την αγωνιστική δράση του SUVord, πολλώ δε μάλλον το ότι είναι κάτοχος ΜΑΒ. Ακόμη και σε άλλες ενότητες αναφέρεται η δράση του, υπάρχουν δε και φωτογραφίες.
Καλές βόλτες σε όλους