Ομολογώ ότι από τότε που μπήκα στο forum, το έχω ξεψαχνίσει αλλά δεν έχω βρει απάντηση στην απορία μου. Και η απορία μου είναι στον διακόπτη για τετρακίνηση. Οταν το πήρα, μου επέστησαν την προσοχή: Οχι πάνω από 50 χιλιόμετρα με τον διακόπτη στο ΟΝ. Διαφορετικά κουρδίζουν τα διαφορικά, μπορεί να γίνει ζημια, ανεβαίνει η θερμοκρασία κλπ. Και στις δύσκολες συνθήκες, άμμος χιόνι κλπ. δεν έχω καμία απορία. Ηδη έχω βγεί από πολύ δύσκολες καταστάσεις ειδικά στην άμμο, με τον διακόπτη στην θέση ΟΝ. Ενώ χωρίς αυτό, μυρισε ο συμπλέκτης.
Στην άσφαλτο, όταν υπάρχει μεταφορά κίνησης και στους τ τροχούς, ασφαλώς η ασφάλεια είναι πολύ μεγαλύτερη,. Δεν μιλάω σε στεγνό δρόμο, αλλά σε βρεγμένο, ή ψιλοχιονισμένο. Ο πιο επικίνδυνος δρόμος είναι αυτός με ψιλόβροχο. Τότε, το να φύγεις σε μία στροφή είναι το πιο απλό πράγμα. Και φυσικά και με απλό ψιλόβροχο κανείς μας δεν πάει έστω 80 χλμ. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, με ψιλόβροχο, ή λίγο χιόνι και με ταχύτητα μέχρι 90 ασ πούμε χλμ, μπορούμε να χρησιμοποιούμε το μοίρασμα και στους 4 τροχούς; Δηλαδη τον διακόπτη στο ΟΝ. Και κάτι ακόμα: Οταν οι μπροστινοί τροχοί χάσουν την πρόσφυση η αρχίσουν να σπινιάρουν, σταδιακά δίνουν την κίνηση, σε κάποιο ποσοστό στους πίσω. Σε περίπτωση που αρχίζει και υποστρεφει το αυτοκίνητο ισχύει το ίδιο; Δίνει στους πίσω τροχούς - φυσικά ενώ είναι στο off, για να το φέρει κανονικά;
Και κατι τελευταιο: είναι σωστό να μπαίνει στο ΟΝ ενώ είναι εν κινήσει το αυτοκίνητο;