Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Kumho KL71, Michelin O/R XZL

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Kumho KL71, Michelin O/R XZL

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 09 Αύγ 2007, 16:42

ειναι απο τα πολυ αγρια θα τα βαλω σε 205R16'' και κανουν 460€
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Kumho KL71, Michelin O/R XZL

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 09 Αύγ 2007, 21:35

205R16.Πρωτογενη ειναι?η ολικης αναγωμωσης?ξερεις μηπως τι διαμετρο εχουν?
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Kumho KL71, Michelin O/R XZL

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 09 Αύγ 2007, 22:33

Αναγωμωση.Νομιζω οτι ειναι 230\80 \16.
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Re: Kumho KL71, Michelin O/R XZL

Δημοσίευσηαπό vasilis » 10 Αύγ 2007, 05:39

KON.GV1,6 έγραψε:205R16.Πρωτογενη ειναι?η ολικης αναγωμωσης?ξερεις μηπως τι διαμετρο εχουν?


Δε μας κάνουν αυτά.... είναι ακατάλληλο σα πέλμα διότι πρέπει να προστατέψουμε και τη μετάδοση κάπως...... άσε βαρος/διάμετρο.
Κόβει τα ημιαξόνια (μπροστινά ειδικά) μόνο με την "ιδέα".
Το hilux εχει δυνατότερο μπροστινό σύστημα, οπότε υπετρερεί.

Εγώ KL71 και τέλος...
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 10 Αύγ 2007, 07:42

Τα Kaiman είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λάστιχα εκτός και κρατάνε πολύ καλά και στην άσφαλτο παρόλο το άγριο πέλμα, το μόνο τους μειονέκτημα είναι το βάρος (όπως κάθε αναγόμωση) και ο αυξημένος θόρυβος (μιλάμε για πολύ θόρυβο όμως), αλλά μπρος στα κάλλη τι 'ναι ο πόνος... :D :D :D :D :D
Τα KL71 από εντυπώσεις φίλων είναι πάρα πολύ καλά γενικά και φυσικά έχουν το πλεονέκτημα του μικρότερου βάρους σαν καινούργια αλλά και το μειονέκτημα ότι είναι ακριβά και βγαίνουν σε μεγάλες διαστάσεις.
Αν το ζητούμενο είναι οι απόλυτες εκτός δρόμου επιδόσεις τότε Kaiman δαγκωτό, αν θέλεις ένα πολύ καλό λάστιχο εκτός και σε ενδιαφέρει το βάρος και ο θόρυβος τότε KL71... 8) 8)
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό vasilis » 10 Αύγ 2007, 14:48

Σιγουρα είναι απίστευτα εκτός, απλά δε θέλω αναγόμωση ξανά και σίγουρα δε θέλω το θόρυβο τον Κaiman.
Πρέπει να δουλέυουν άψογα , ε?

400 ευρώ δεν είναι πολλά για τα 71 σε 205/80/16, οταν είχα δώσει περίπου τόσα (λίγο λιγοτερα) για τα Fedima extreme.

Οπότε πάω στα KL71, .....κύριος. :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 10 Αύγ 2007, 14:52

Βασιλη χωρις την calmini χωρανε 205/80/16 ελαστικα στο gv 1.6?εγψ το μονο που σκεφτομαι ειναι ποσο θα κοβει το gv?δεν μιλαω για ασφαλτο αλλα για εκτος και οταν θα χειαζομαι τα αργα..
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 10 Αύγ 2007, 19:43

Σε εργοστασιακή μορφή.... απλά ξέχνα το.
Με ανάρτηση σαν την ΟΜΕ, κλπ... (+3-4 cm) λογικά μπαίνουν με λίγο τρίμ στα εσωτερικά των θόλων που πιθανόν να βρίσκουν.
Με Calmini δείχνουν σχετικά μικρά, αλλά έχουν χώρο και αυτό μου αρέσει.
Δεν κόβει ιδιαίτερα πολύ..... χάνει 6,60% όταν με τα 215/70/16 (1 νούμερο πάνω απο εργαστάσιο) είναι ήδη 3,06%.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 10 Αύγ 2007, 20:29

εχεις δικιο Βασιλη.ασε που δεν θα εχω και διαδρομες με το 205/80/16.αν και εχω δει 3 gv με ελαστικα mud να φορανε 205/80/16 με μαμα αναρτηση.δε φαινοτανε να εχουν προβλημα.απο οτι βλεπω εχω δυο επιλογες.η πρωτογενες ελαστικο με 15"ζαντα η ολικη αναγωμωση 195/16(partner ειναι της fedima ιδιο πελμα με το extreme απλα λιγο πιο μεζεμενο και πιο ελαφρυ.) η το αντιστοιχο της tagom.τα ειδα τα caiman.ειναι ιδιο πελμα με τα simex ελαστικα που χρησιμοποιουν στη Μαλαισια στα τροπικα δαση.πολυ αγριο.!!!!με αυτα θα ερθεις στa 3-5 πηγαδια camelq4???
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Αύγ 2007, 16:50

φιλε kon.gv1.6 γειά,

για τα Κumho δεν μπορώ να σου πω καθώς δεν τα έχω δοκιμάσει.
Για τα XZL ομως, είτε με το μονό τακούνι είτε με το διπλό μπορώ να σου αρκετά καθώς στην κυριολεξία έχω λυώσει τέσσερεις τετράδες σε δύο αυτοκίνητα εδώ και 17 χρόνια συνολικά (12 στο ένα αυτοκίνητο και άλλα πέντε στο άλλο)

Σε πολύ γενικές γραμμές σχετικά καλό λάστιχο για χώμα και κοτρώνες, ικανοποιητικό στην παχιά λάσπη, αλλά απαιτεί πολύ προσοχή στην άσφαλτο και ακόμη περισσότερη στην βρεγμένη άσφαλτο ιδίως μετά τα πρώτα 10.000 χλμ χρήσεως.

Σαν λάστιχο δεν είναι ιδιαίτερα ελαφρύ αλλά είναι ΠΟΛΥ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ σε χτυπήματα σε βράχους, κοτρώνες και δεν τρυπάει εύκολα από αγκάθια, κλαδιά κλπ.

Είναι ΠΟΛΥ ακριβότερο από άλλα λάστιχα στην ίδια διάσταση και όπως ήδη έγραψες έχει αρχίσει να γίνεται και σπάνιο στην διάσταση που σε ενδιαφέρει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 13 Αύγ 2007, 22:01

καλησπερα φιλτατε Παντελη.να εισαι καλα για τις πληροφοριες,αλλα μαλλον τις θελει πιο πολυ ο Βασιλης απο Κρητη μιας και θα βαλει πρωτογενη mud ελαστικα.εγω φιλε μου κατα 90% παω για ολικη αναγωμωση.fedima partner σε διασταση 195/16.η tagom σε 215/70/16 mud.δε με βολευει πρωτογενες γιατι θα πρεπει να αγορασω και 15" ζαντα και εκει αλλο μπερδεμα να ψαξεις το καταλληλο οφ-σετ.δεν πονοκεφαλιαζω και καθολου.ολικη αναγωμωση και ολα καλα.σημερα ολοκληρωσα και την ποδια αλουμινιου και την τοποθετηση στο gv.εχει τελεια εγαρμογη.αυτα τα λιγα.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 13 Αύγ 2007, 22:05

Παντελή,
τα ίδια περίπου άκουσα και απο τοπικό έμπορο για τα Michelin.
Αυριο βάζω KL71 σφαίρα.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 13 Αύγ 2007, 22:17

και καλα θα κανεις Βασιλη.με κλειστα ματια και χωρις δευτερη σκεψη.εγω ξερεις.partner της fedima,195/16.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Αύγ 2007, 07:29

φίλε kon.gv1,6 καλημέρα,

μία μικρή επισήμανση για τις "ποδιές" ιδιοκατασκευής, αν φυσικά πρόκειται για κάτι τέτοιο για την "ποδιά" που τοποθέτησες.

Αυτό που έχει σημασία δεν είναι η εφαρμόγη της όταν την τοποθετείς αλλά η αντοχή της σε σοβαρό χτύπημα και κυρίως το αν όταν (όχι άμα, αλλά όταν) στραβώσει να μην μεταφέρει το χτύπημα τοπικά σε ένα μόνο σημείο αλλά να το μοιράσει σε πολλά διαφορετικά και ανθεκτικά σημεία όπου και θα πρέπει να στηρίζεται. Και φυσικά να μπορεί μετά να αφαιρεθεί εύκολα από το αυτοκίνητο.

Τα δύο αυτά σημεία έχουν τεράστια σημασία και πολλές "ποδιές" ιδιοκατασκευής δεν τα λαμβάνουν υπόψη.

Δυστυχώς έχω δει "ποδιές" πάχους 3, 4 και 5 χιλιοστών που δεν έχουν καμμία ενίσχυση και πιάνουν απλώς σε τέσσερα (και σε τρία μερικές φορές) σημεία. Και φυσικά στραβώνουν, σκίζονται, κόβονται και προκαλούν τελικά παραπάνω ζημιές. Κάτι σαν τα bullbars δηλαδή που κάνουν την ζημιά πιό σοβαρή από ότι θα ήταν αν δεν υπήρχαν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vasilis » 16 Αύγ 2007, 20:20

Γειά,

τα KL71 με έχουν αφήσει άφωνο! :shock:

Κάνουν τέτοιο θόρυβο που είναι εξαιρετικός, έχουν αρκετά καλό grip στα στεγνά χώματα και πέτρες και "περπατάνε" σούπερ.
Ειλικρινά δε το περίμενα έτσι αυτό το λάστιχο..... μακάρι να συνεχίσει έτσι!

Και τελικά...... το 205/80/16 είναι η best διάσταση για GV.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες