τελικά πηγα για το service των 1000 χλμ,
1) το τρέμουλο ηταν απο τον πολύ αέρα.
2) το γουρουνί το πήρα (ως γνωστόν) used με καμια 300 400 χλμ και δεν ηξερα πως ειναι η συμπεριφορά του σαν καινουριο. ε λοιπον, αφου μου γράσαραν στο service τα πάντα. ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ.
Αλλο γουρουνι !
το τιμόνι βουτυρο
οι μηχανικοί θόρυβοι μειωθηκαν 50%
τελος
εχω την εντύπωση οτι η ιπποδύναμη ειναι τουλαχιστο +15%.
(καλά το τελευταίο μπορει να είναι και στο μυαλό μου)
τελικο κοστος servise 125 ευρο (δεν πήγα στην kymco) αλλα σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο (ΝΙΚΗΤΑΚΗΣ)
Ο λογος που επελεξα τον Νικητακη ηταν οτι ο ιδιος είχε γουρουνα και νομίζω παλαιοτερα ετρεχε.
αρα
η εμπειρια του σε μπροστινα συστηματα, και διαφορα άλλα, θα ειναι μεγαλη.
sorry που γράφω για ονομα (δεν το κάνω για διαφημιση), αλλα πιστεύω οτι το κάλο πρέπει να το γράφουμε.
απο ενα πράγμα δεν ειμαι ικανοποιηθηκα.
εβαλε - εμεινε γράσο στον μοχλό του γκαζιού και καθε φορα που οδηγω - βρωμα το χέρι μου γράσο.