από giagoulas » 29 Αύγ 2007, 14:47
Ανδρέα, ευχαριστώ για το σχέδιο καθώς και τους υπολοιπούς για τις απαντήσεις.
Ας τα πάρουμε με τη σειρά.
1) Οπως το καταλαβαίνω, αν η προσθήκη μπεί κάτω απο τη βάση του Ελατηρίου, δεν συμπιέζεται το ελατήριο και άρα διατηρεί την ιδια σκληρότητα. Απλά σηκώνεται το οχημα γιατί "ψηλώνει" το σημείο που πατάει το ελατήριο. Αντιθέτως αν η προσθήκη μπεί μεταξυ του ελατηρίου και της βάσης, τότε συμπιέζεται το ελατήριο, σκληραίνει και ως αποτέλεσμα σηκώνεται το οχημα (λογω αυξημένης σκληρότητας του ελατηρίου).
α) Το έχω καταλάνει ορθώς ή λάθος ???? Διαφορετικά γιατί να μην βάλω τη προσθήκη στο πάνω μέρος μεταξύ της βάσης και του ελατηρίου.
β) Δεν θυμαμαι πως είναι η ανάρτηση του Ντισκο πισω, αλλά βάζοντας την προσθήκη οπως προτείνει ο ανδρέας, πιθανόν να μην χρειάζεται να βάλω προσθήκη στην αντιστρεπτική (Δεν θυμάμαι που στηρίζεται η αντιστρεπτική).
Ειναι Ετσι ????????
2) Παντελή, η λύση της ανάρτησης μου προτάθεικε απο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Δεν γνωρίζω απο ποια εκδοση του Range είναι ουτε αν έχει διαφορετικο κωδικό. Σιγουρα ομώς είχε διαφορετική τιμή (αρκετά πιο πάνω).
Συμφωνα με το συνεργείο η λύση αυτη μετριάζει την αισθηση του να πλεέι το αυτοκίνητο.
Μιας και το ανέφερες θα κοιτάξω να δω αν η υπάρχει η περιβόητη ροδέλα.
3) Η λύση με τις "αερόσουστες" δεν ακούγεται ασχημη αν σκεφτείς ότι μερικές φορές ρυμουλκώ και ένα φουσκωτο. Μάλλον αναφέρεσαι στις Ολλανδικές Πορτοκαλί αερόσουστες
Πάντως σε καμμιά περίπτωση δεν το παραφορτώνω. (Το βάρος ανα αξονα δεν το θυμάμαι αλλά το έχω δεί σε ένα βιβλιο του Haynes (μαλλον το spelling είναι λάθος) που έχω για τη συντήρηση του Disco.
Αυτοκίνητο συνήθως ταξιδευει με δυο ενήλικες (ο ένας ελαφρώς φουσκωτός). Ενίοτε και με δύο παιδιά.
Στο Πορτ Μπαγκαζ έχει απο 30 (Εργαλεία, αλυσίδες, λοιπός εξοπλισμός) - 80 κιλά φορτίο συνήθως.
4) Η λογική μου είναι προς το παρόν να μην κάνω επεμβάσεις στην ανάρτηση και να την κρατήσω όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή για δύο λόγους
α) Ακόμη μαθαίνω το αυτοκίνητο και για να είμαι ειλικρινής μέχρι στιγμής δεν με έχει προσβληματίσει ιδιαίτερα εκτός δρόμου (η ανάρτηση)
β) Προσανατολίζομαι σε οχημα ΒΟΥ-8 (χωρίς να βγιαζομαι) , οπότε δεν θέλω να επενδύσω σε ακριβές λύσεις, καθότι το V8 μπορεί να εμφανιστεί αν πάσα στιγμή, δηλαδή μόλις βρω ένα στην κατάσταση και τιμή που θέλω.
Την ιδια ακριβώς προσέγγυση είχα και με το MPI. Το εψαχνα 15 μήνες.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
www.tataclub.gr