φιλε βασιλη χαιρετω εχεις δικιο σχετικα με την ευκολια χρησης δεν συγκρινεται ο ηλεκτρικος με τιποτα απο τα αλλα.
στα πλεονεκτηματα του tirfor βαζω
1)και πιο βασικο δεν χρησιμοποιει ηλεκτρικη ενεργεια αρα ελκεις και με σβηστη μηχανη
2)με 1 τραβας μπρος πισω και δεν χρειαζεσαι 2 οπως με τους ηλεκτρικους θελει βεβαια να ενισχυσεις τις δεστρες
3)τιμη
4)λειτουργει υπο οποιαδηποτε γωνια ελξης (παντα ομως το συρμα παραλληλα με το μηχανημα)
5)δεν περιοριζεσαι στο ποσο θα τραβηξεις γιατι δεν εχει ταμπουρο βαζεις οσο συρμα θες
6)μεγαλη δυναμη ανυψωσης 800kg-1600kg-3200kg αρα πολλαπλασια σε ελξη
7)δεν ειναι μονιμα στο αυτοκινητο με οτι συνεπαγεται απο βαρος και οδικη συμπεριφορα
δεν τιθεται θεμα αν ειναι νομιμος
βεβαια ομως εχει και τα μειονεκτηματα του
1)δεν ειναι τοσο ευκολο στην χρηση οπως ο ηλεκτρικος αλλα πιο ευκολος απο παλαγκα και hi lift
2)χρειαζονται 2 ατομα για την λειτουργια του 1 στο αυτοκινητο 1 στο tirfor
3)εχει πιο αργη ελξη απο ηλεκτρικο
4)απαιτειται βεβαια σωματικη προσπαθεια αφου ειναι χειροκινητος
αυτα θυμαμαι τωρα αν κανω καπου λαθος διορθωστε απλα σαν ενναλακτικη το λεω εγω παντως το εχω δουλεψει λιγο και εμεινα ευχαριστημενος (δεν παω και σε trial) και τωρα θα αγορασω ενα απλα ειμαι μεταξυ του 800 και 1600