Tetrakinisi έγραψε:Θα επιμείνω πως δεν έχεις την απαιτούμενη επαφή...
Ελα να σε πάμε καμία βόλτα με κάποια απο αυτά τα θηρία να δεις πόσο ασφαλή είναι στην κίνηση στο δρόμο και πόσο ικανά εκτός δρόμου!!!
Με το ίδιο αυτοκίνητο που έτρεξα στον Εβρο, στα trail ride σου και στο 24ωρο της Εκάλης, πήγα ταξίδι 11,500 χλμ. στην Ευρώπη. Σίγουρα δεν ήταν οτι πιό άνετο, αλλά ασφαλές ήταν. Τώρα αν σου φαίνεται ότι ένα Disco δεν ειναι άνετο και ασφαλές, μην θες να λέγεσαι και off roader!!!
ΥΓ. Το Πεκίνο ισχύεί;
A. Γιάννη μην επιμένεις γιατί..... τα τέρατα "μας" έχουν φορτηγήσιο σασί και άξονες, είναι φτιαγμένα να κουμαντάρουν πολλά περισσότερα από ότι τα μικρά ιαπωνικά των 1300κ.ε. (γιαυτό πήρα και LR έτσι; Ήξερα τι έπαιρνα και δεν το αλλάζω) και σίγουρα το 110 τα καταφέρνει καλά αλλά όχι όπως του Δουκέρη… έτσι;
(Σπύρο συγνώμη για την πολλαπλή αναφορά στο ονομά σου, αλλά είναι για καλό σκοπό και ... έχεις θέσει και τα standard της κατηγορίας!)
Έχω επίσης "δει" το αυτοκίνητο του Μάριου στην εθνική (LR90 με Petlas 9.00X16) και «τρελές» αναρτήσεις αλλά σωστά σχεδιασμένες και πήγαινε λουλούδι.
Σε ένα μικρό γιαπωνέζικο με πολλές ιδιοκατασκευές μπήκα και ... έφριξα...
Μην θεωρείς δεδομένο ότι όλοι έχουν τις γνώσεις και το "ψάχνουν" και θεωρητικά το πράγμα πριν πάρουν την ηλεκτροκόληση στα χέρια!
Πολλά οχήματα με ακραίες μετατροπές ώστε να αποδώσουν στα trial, πολλές φορές με λάθος υλοποίηση, ΔΕΝ κάνουν για να κυκλοφορούν με ασφάλεια στο δρόμο με ταχύτητες ταξιδιού. Ακόμα και τα εργοστασιακά οχήματα που λαμβάνουν στους αγώνες αντοχής 4Χ4 έχουν περιορισμούς στη διαδρομή της ανάρτησης (μέγιστη διαδρομή τροχού 300mm) έτσι ώστε σε ακραίες περιπτώσεις να είναι υπο έλεγχο.
Πολλές ιδιοκατασκευές για trial (και είναι λογικό) έχουν διαδρομή τροχού 40+ πόντους.... δεν θα ήθελα να ήμουν κοντά σε ένα τέτοιο όχημα αν συμβεί κάτι με 80-90 χιλιόμετρα στο δρόμο!
Τα LR θεωρούνται κορυφαία (όπως είναι από το εργοστάσιο) στη διαδρομή τροχών και έχουν 180mm εμπρός και 210πίσω, (προσοχή μιλάω για διαδρομή τροχού έτσι;)
Β. Το Πεκίνο ισχύει!!
Υ.Γ.
Ίσως το «κακό» πηγάζει άπο την αστοχία του κανονισμού...
Γιατί ο ποιητής ζήταει αριθμό στα Trial.. αφού τα οχήματα δεν "βγαίνουν" στο δρόμο;
Έτσι ουσιαστικά αναγκάζουμε τους ιδιοκτήτες να "παρανομούν" με κάθε τρόπο και να αποφεύγουν το νόμιμο ΚΤΕΟ και μετά να λένε, "έ αφου έχω αριθμό ας το πάω οδηγώντας!"