tedos έγραψε:Α. Προκειμενου να ειναι ολοι(οι οργανωτες) μεσα στο παιχνιδι ολοι οργανωνουν απο κατι ανεξαρτητως.......
Και είναι κακό αυτό; Το ότι έχεις το δικαίωμα της επιλογής; Αν ναι, συγνώμη, δεν θα το ξανακάνουμε.
tedos έγραψε:Β. Η υπερβολη αγγιζει τα ορια του παραλογισμου .....πχ δοκιμαστηκε φετος για πρωτη φορα το Trophy πηγε καλα.....οποτε το 2005 παρτε 4 απο δαυτα ναχετε.....
Είναι κακό η αναβάθμιση ενός πετυχημένου θεσμού; Αν ναι, εφάρμοσε την απάντηση 1β.
tedos έγραψε:Γ. Ηδη απο καποια σχολια αλλων μελων φαινεται οτι εχει περασει η αντιληψη στον κοσμο οτι ο καθε οργανωτης κοστολογει οτι θελει οπως θελει.......
Απόλυτα ανακριβές!!! Οι οργανωτές για το 2005 συμφώνησαν σε κοινή τιμολογιακή πολιτική.
tedos έγραψε:Δ. Χωρις κεντρικο συντονισμο και με τοσες εκδηλωσεις ατακτως εριμμενες δεν υπαρχει αξιοπιστια ουτε σπονσορες (καπου στα αρχικα μου post ειχα κανει μια παρατηρηση για την suzuki η οποια περασε μαλλον απαρατηρητη αλλα θα επανελθω.....)
Τον κεντρικό συντονισμό τον έχει η ΕΛΠΑ, η οποία φρόντισε και για την συνάντηση των φορέων των Ιούνιο.
Το "ατάκτως ερριμένες" για το 2005 που το είδες;
Δεν έχω δει κάποιο υποστηρικτή στα αυτοκίνητα με τα οποία έχεις συμμετάσχει. Αν είναι τόσο εύκολο γιατί δεν τους χρησιμοποιείς, να κατεβάσεις το κόστος και να τρέξεις σε περισσότερους αγώνες;
Αν δεν επενδύσεις σε σωστούς αγώνες δεν μπορείς να περιμένεις με το καλημέρα σε υποστηρικτές. Και σου μιλάει ο άνθρωπος που έφερε την πρώτη αντιπροσωπεία μετά απο χρόνια στους αγώνες 4Χ4 (HONDA) και φέρνει τη δεύτερη στο Trophy (LAND ROVER).
tedos έγραψε:Ε. Χωρις κοινη γραμμη δεν θα υπαρχει ομοιοτυπια στους αγωνες.....ο καθε οργανωτης θα το κανει οπως νομιζει εκεινος καλυτερα με τους δικους του κανονες δικα του μετρα ασφαλειας και κατα πως βολευει αυτον και την τσεπη του.........
?????? Ξέρεις κάτι για το 2005 που δεν ξέρουμε; Ανακοινώθηκαν ειδικοί κανονισμοί για τους αγώνες;
tedos έγραψε:Θα μου πειτε τι με νοιαζει εμενα.....γιατι δεν καθομαι να το απολαυσω διαλεγοντας οτι με βολευει γεωγραφικα και οικονομικα......
Υποθετω θα μπορουσα.....ομως κανεις δεν θελει να λαμβανει μερος σε εκδηλωσεις που με το ζορι να μαζευουν 15 συμμετοχες με οτι αυτο σημαινει...
Αγώνας με 15 συμμετοχές το 2004; Για 22 ξέρω τον μικρότερο και για πάνω απο 35 το μέσο όρο. Και όλα αυτά με 32 αγώνες. Λες με 25 να μειωθούν οι συμμετοχές;
tedos έγραψε:Συμφωνω μαζι σου οτι η σκονη θα καταλαγιασει και θα δουμε ποιοι θα μεινουν....ομως δεν θα μπορουσαν οι οργανωτες να φτιαξουν ενα καλυτερο πακετο πιο λογικο για ξεκινημα(18-22 αγωνες για το 2005) και να αναπτυχθει αυτο σταδιακα τα επομενα 3 χρονια αν προκυπτουν οι αναγκες ???
Τί κακοί άνθρωποι αυτοί οι οργανωτές. Πάντα θέλουν το κακό των αγωνιζόμενων και των αγώνων.
Ποιά ή διαφορά ανάμεσα στο 22 και το 25;
Αν το 2006 γίνουν 25, δεν θα έχεις πρόβλημα; Πάνω απο τόσους δεν χωρά ένα λογικό ημερολόγιο!!!
Έλεος Θοδωρή!!! Ποιοί είναι οι αγώνες στους οποίους έχεις συμμετάσχει και έβγαλες αυτά τα συμπεράσματα; Ποιοί είναι αυτοί στους οποίους θέλεις να τρέξεις το 2005 και το πρόγραμμα δεν σου το επιτρέπει; Αυτά είναι στοιχεία τα οποία θα μας βοηθούσαν να λύσουμε τα όποια προβλήματα του 2005.
Να θυμίσω ότι το Μάρτη του 2004, το ίδιο Σαββατοκύριακο, είχαμε 2 αγώνες 4Χ4. Κάποιοι γκρίνιασαν γιατί δεν μπορούσαν να τρέξουν και στους δύο.
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΤΡΕΞΑΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ. Δεν σου θυμίζει το "...δυό γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα...";