Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λάστιχα αναγόμωσης - Εντυπώσεις - ερωτήσεις

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 24 Οκτ 2007, 10:14

Έχω τα Malatesta Kaiman (το ίδιο πέλμα με τα Simex, Sirroco) στο Jimny εδώ και 2 χρόνια, τα βάζω Οκτώβριο και τα βγάζω Μάϊο. Κάνω καθημερινά 40 χιλιόμετρα άσφαλτο και δε με έχουν τρομάξει ή πουλήσει ποτέ και πουθενά (στεγνο, βρεγμένο, γλίτσα, χιόνι κλπ), εκτός δρόμου φυσικά είναι άλλο πράγμα...
Αν εξαιρέσουμε τον πολύ θόρυβο στην άσφαλτο, κατά τ' άλλα δεν είχα ποτέ πρόβλημα ούτε στην πόλη, ούτε σε ταξίδια στην εθνική, ούτε σε φρένα, δεν τα αλλάζω με τίποτα (μόνο με τα ίδια καινούργια)... :) :) :)
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά τους, εκτός της σαφώς πιο μαλακής γόμας, είναι ότι βγαίνουν σε διαστάσεις που δε βγαίνουν τα αντίστοιχα καινούργια (π.χ. 195R15) και φυσικά είναι και πιο οικολογικά γιατί καταναλώνεται σημαντικά λιγότερη ενέργεια κατά τη διαδικασία παραγωγής τους, κάτι πολύ σημαντικό για τους οικολογικά ανήσυχους... :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό Amateur » 24 Οκτ 2007, 10:21

Βαγγέλη και Μανόλη θα συμφωνήσω και με τους δύο σας – για διαφορετικούς λόγους μιας και τελικά και ανάμεσά σας υπάρχουν λίγο διαφορετικά κριτήρια.

Με τον Βαγγέλη γιατί αντιλαμβάνομαι - και θυμάμαι και από άλλη συζήτηση - ότι κάνει 100% έντονη Off road χρήση, πρέπει να έχει σκίσει και κάποια λάστιχα με αποτέλεσμα να τα αντιμετωπίζει ως πιο αναλώσιμα από ότι εγώ, άρα ζητά την καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής.

Mε τον Μανόλη γιατί υποθέτω ότι εκτός των Off road επιδόσεων από τα αναγομωμένα, μετά από 1,5 - 2 χρόνια τα σκληρά πλέον πρωτογενή "ίπτανται" σε βρεγμένο οδόστρωμα – ιδιαίτερα σημαντικό και στο κομμάτι της πρόσβασης μέχρι το off road.

Ωστόσο, εμένα όπως μπορεί να θυμάστε επειδή με ενδιέφερε η Α/Τ λύση όταν τα έψαχνα - ειδικά σε 7,5 Χ 16 η διαφορά αναγομωμένου με το καινούριο ήταν περίπου 40€...οπότε για μένα που ήθελα και καλή συμπεριφορά και διάρκεια ζωής εντός και επιδόσεις off road ήταν μονόδρομος τα πρωτογενή.

Οπότε καταλήγουμε πάλι στο ότι όλα είναι αναλόγως ακριβώς τι χρήση κάνεις – off road, on και off road, off road αλλά με απαιτήσεις και για το κομμάτι μέχρι το off road, κ.ο.κ.
Ξέρω ότι ο gmak, ρώτησε για καθαρά off road κατεύθυνση....αλλά μιας και την ανοίξαμε την κουβέντα...

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Οκτ 2007, 14:20

σημερα και για πρωτη φορα ειδα απο κοντα ελαστικο αναγωμωσης "ξεκολημενο"το πελμα απο το υπολοιπο ελαστικο.υποβαλλω φωτο.αστοχια υλικου θα ελεγα και ενας παραγοντας που με αναγκασε να ψαξω λυση προτωγενους ελαστικου.
Εικόνα
δεν χερω ποσα ελαστικα ολικης αναγωμωσης εχουν ξεκολησει(μιλαω για τζιπ και οχι για νταλικες.)αλλα πιστευω οτι θα ειναι πολυ λιγες περιπτωσεις.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 28 Οκτ 2007, 22:10

KON.GV1,6 έγραψε:σημερα και για πρωτη φορα ειδα απο κοντα ελαστικο αναγωμωσης "ξεκολημενο"το πελμα απο το υπολοιπο ελαστικο.υποβαλλω φωτο.αστοχια υλικου θα ελεγα και ενας παραγοντας που με αναγκασε να ψαξω λυση προτωγενους ελαστικου.
Εικόνα
δεν χερω ποσα ελαστικα ολικης αναγωμωσης εχουν ξεκολησει(μιλαω για τζιπ και οχι για νταλικες.)αλλα πιστευω οτι θα ειναι πολυ λιγες περιπτωσεις.


To λάστιχο φαίνεται πολύ ταλαιπωρημένο με κομματιασμένα πλαινά κλπ. Αν ξεφούσκωσε στην εθνική και έλιωσε στην ζέστη είναι μάλλον λογική η ολική καταστροφή...

Ενα michelin Ο/R που μου ξεφούσκωσε από πρόκα στην εθνική και ζεστάθηκε και στο τέλος ξεφούσκωσε με 100 χλμ έγινε μάλλον χειρότερο από αυτό χωρίς να ξεκολλήσει το πέλμα.... Διαλύθηκαν στην κυριολεξία όλα τα πλαινά λινά και όταν ξαναφούσκωσε έμοιαζε με το ανθρωπάκι της michelin....

Εφόσον δεν ξέρουμε τις συνθήκες καταστροφής μην προιδεάζουμε λοιπόν, με σκληρή χρήση εγώ δεν είδα ν' αντέχουν λιγότερο από τα πρωτογενή...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 29 Οκτ 2007, 17:43

σωστα τα λες.εμενα μου εκανε εντυπωση γιατι τοσα χρονια πρωτη φορα ειδα ελαστικο mud να ξεκολαει.δεν εχω τιποτα με τα αναγωμωσης.ισα ισα που το σκεφτηκα πολυ και ημουνα υπερ τετοιου ελαστικου.απλα η ζυγαρια εγειρε προς τα προτωγενη για πολλους λογους οπως και μια ευκαιρια που μου παρουσιαστηκε.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό karka » 30 Οκτ 2007, 23:25

ΤΕΛΙΚΑ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ.

πραγματι ενα βιταρα μπρορει να "διαλυθει" απο λαθος λαστιχα!!

πρωτη ζημια απο αυτα τα ελαστικα λοιπον, τα μπουλονια της ζαντας.
3 απο τα 5 μπουλονια του εμπρος δεξιου τροχου χαλασαν!!!
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 01 Νοέμ 2007, 22:22

karka έγραψε:ΤΕΛΙΚΑ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ.

πραγματι ενα βιταρα μπρορει να "διαλυθει" απο λαθος λαστιχα!!

πρωτη ζημια απο αυτα τα ελαστικα λοιπον, τα μπουλονια της ζαντας.
3 απο τα 5 μπουλονια του εμπρος δεξιου τροχου χαλασαν!!!

απο λαθος λαστιχα?εννοεις απο 100%χωματινα αγρια ελαστικα αναγωμωσης οπως τα caiman?
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό gmak » 01 Νοέμ 2007, 23:26

KON.GV1,6 έγραψε:
karka έγραψε:ΤΕΛΙΚΑ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ.

πραγματι ενα βιταρα μπρορει να "διαλυθει" απο λαθος λαστιχα!!

πρωτη ζημια απο αυτα τα ελαστικα λοιπον, τα μπουλονια της ζαντας.
3 απο τα 5 μπουλονια του εμπρος δεξιου τροχου χαλασαν!!!

απο λαθος λαστιχα?εννοεις απο 100%χωματινα αγρια ελαστικα αναγωμωσης οπως τα caiman?


απανταω μονο και μονο επειδη υπαρχει η ταση να παρεξηγηθουν τα λεγομενα του καρκα...
οντως στο δικο μου βιταρα 3 απο τα 5 μπουλονια κοπηκαν την ωρα που εκανα την συνηθη αλλαγη απο αναγομωσης σε ασφαλτινα...σαν ζημια μου κοστισε 5 ευρω και 20 λεπτα απο το καθημερινο μου προγραμμα.Ο καρκας στο προκειμενο ποστ ειρωνευεται λεγοντας για την ζημια απο τα λαστιχα..ισα ισα πιστευει το αντιθετο...η ζημια εγινε διοτι ο πιτσιρικας στο βουλκανιζατερ τους αλλαξε τον αδοξαστο στο σφιξιμο....

οσο για τα λαστιχα...την περασμενη κυριακη μου προταθηκε μια "οικογενειακη" εκδρομη στο Προυσο..εως τελευταια στιγμη σαββατο απογευμα, ειχα αποφασισει να αφησω τα ασφαλτινα...να μην κανω αλλαγη...τελευταια στιγμη και υστερα απο προτροπες φιλων και δη καρκα, τα αλλαξα...για την ιστορια να σας πω οτι αν δεν ειχα αλλαξει τα λαστιχα θα με ειχαν φαει οι λυκοι στα βουνα της καλιακουδας...15 ωρες στο τιμονι 310 κμ εκ των οποιων τουλαχιστον 100 σε αγριο χωματοδρομο γεματο κροκαλες..και ολα αυτα με την οικογενεια μεσα..στο τελος τα λαστιχα μου επιφυλαξαν και αλλη εκπληξη...βγαινοντας εξουθενωμενος στην ασφαλτο και βλεποντας οτι εχω αλλα 100 κμ επιστροφης "πατησα" το γκαζι στο πατωμα διοτι νυκτωνε...για οσους εχουν παει απο καρπενησι ναυπακτο θα καταλαβουν για τι διαδρομη μιλαω..ολο στροφες...μεσα στην νυκτα...τα λαστιχα(επαναλαμβανω αναγομωσης) βεντουζα στην ασφαλτο...τι μεγαλο προφιλ και να ειχα, εμπαινα με τους παντες..συμπεριφερθηκαν αψογα..περαν βεβαια του θορυβου που πλεον εχω συνηθησει.Εχω κλεισει μια εβδομαδα απο τοτε που γυρισα απο την εκδρομη και δεν μου κανει καρδια να τα αλλαξω...πρεπει ομως για να τα εχω εκει που πραγματικα θα τα χρειαστω..
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό teomac » 02 Νοέμ 2007, 00:25

Σαν παλιός οδηγός νταλικας μπορώ να σας πω ότι τα λάστιχα που βλέπετε στους δρόμους ξεκολημένα από φορτηγά δεν είναι ολικής αναγόμωσης αλλά μια επίστρωση στο πέλμα που ονομάζεται ψυχρή αναγόμωση χιονιού και ξεκολάει από τις θερμοκρασίες που αναπτύσονται από το συνδυασμό φορτίου και πολλών (μα πάρα πολλών) χλμ
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
teomac
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 12 Μαρ 2007, 18:50
Τοποθεσία: Όπου γης και πατρίς

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 02 Νοέμ 2007, 19:48

Προχθές πήγα για ζυγοστάθμιση και είδα μια τετράδα αναγόμωσης. Μου είπε 300 ευρω για τα 205/80 16. Η τιμή είναι πολύ καλη και μου ξαναέβαλε το μικρόβιο. Το θέμα είναι όμως οτι δεν είναι κάποια απο τις γνωστές εταιρίες αναγόμωσης.
Παίζει ρόλο ή όλες είναι ίδιες πανω,κατω?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό gmak » 02 Νοέμ 2007, 20:45

NIKOLAS_L200 έγραψε:Προχθές πήγα για ζυγοστάθμιση και είδα μια τετράδα αναγόμωσης. Μου είπε 300 ευρω για τα 205/80 16. Η τιμή είναι πολύ καλη και μου ξαναέβαλε το μικρόβιο. Το θέμα είναι όμως οτι δεν είναι κάποια απο τις γνωστές εταιρίες αναγόμωσης.
Παίζει ρόλο ή όλες είναι ίδιες πανω,κατω?



δεν ειμαι ειδικος και δεν εχω πειρα σε αυτα...εγω εβαλα τα συγκεκριμενα λαστιχα(παστελι) αλλα και την συγκεκριμενη εταιρια (pneus elite) υστερα απο προτροπη-συμβουλή πιο εμπειρου απο μενα σε θεματα αυτα... και η αιτιολογια ηταν η εξής

παστελι σιμεξ διοτι ειναι απο τα κορυφαια στην λασπη, pneus elite διοτι ειναι μια καλη ιταλικη εταιρια με μαλακη γομα 205.80.16 ελεου μεγαλυτερου προφιλ.
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες