Άρα το 33.6 με 55 σου κάνει, απλά δεν εξαντλείς τη συμπίεση του αμορτισέρ.
Το 36.3 με 59 θα ήταν super, με πολύ καλό κρέμασμα, αλλά θα βγαίνει το ελατήριο απ' τη θέση του. Έτσι δεν είναι?
|
|
|
NIKOLAS_L200 έγραψε:Φαντάζομαι οτι το 59 είναι πολύ. Τώρα με 10 εκατοστά διαδρομή στο αμορτισέρ παίρνουμε 29 εκατοστά στον τροχό.Οπότε πρέπει να κάνω μερικούς υπολογισμούς.
ST-pinin έγραψε:Σε προσφατο σηκωμα του πινιν για ελεγχο βαλβολινων παρατηρησα οτι οταν ο πισω αξονας κρεμασε τα ελατηρια δεν πατουσαν στον αξονα για 1-2εκ.
JRMOBILE έγραψε:Για πεστε μου ρε παιδες,''κρεμασα'' το τουτου και μετρησα απο το κεντρο της μπροστινης ζαντας μεχρι το φτερο 50,50 cm και 55 cm πισω,πως σας φαινονται τα νουμερα αυτα ?
Pajerinho έγραψε:JRMOBILE έγραψε:Για πεστε μου ρε παιδες,''κρεμασα'' το τουτου και μετρησα απο το κεντρο της μπροστινης ζαντας μεχρι το φτερο 50,50 cm και 55 cm πισω,πως σας φαινονται τα νουμερα αυτα ?
Μπροστά είχα μετρήσει και εγώ το ίδιο. Πίσω όμως μέτρησες λίγο. 60cm είναι κανονικά. Μήπως δεν είχε κρεμάσει τελείως?
ST-pinin έγραψε:Απο τα pro comp γουσταρω πολυ το MX6,αν ταιριαζει στα ανοιγματα μαλλον θα το χτυπησω.
Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες