axelwnas έγραψε:xontros έγραψε:Ήσυχάζεις από τα λάστιχα, αλλά θα έχεις μειώσει τη διαδρομή που κάνει η ανάρτηση:-)
Δεν βλέπω να υπάρχει body lift, μόνο ανάρτηση.
εσυ με την πειρα που εχεις τι λες να βαλω ενα body 3cm περιπου? Το αυτοκινητο το χρησιμοποιω μεσα στην πολη αλα και για εξορμησεις μακρια και κοντα.Στα ταξιδια θα με πηγαινει ανετα(kai με ασφαλεια) με 100-120km?Με τοσα πηγαινα παντα.Τα λαστιχα που χρησιμοποιω ειναι 205/16 και 215/70/16,χωματινα και 50/50 αντιστοιχα. thanks
Αφού έχεις ήδη αναρτηση calmini και φοράς 205/16, άσ'το όπως έχει.
Ξέρεις και σύ οτι το 1600cc το "πάει" οριακά το 205/16.
Δουλέυει το αμάξι μια χαρά, γιατί να το σηκώσεις κι άλλο.....?
Έχεις σκοπό να βάλεις μεγαλύτερα απο τα 205/16 ?
Πώς θα τα σέρνεις μετά, -αφού δεν υπάρχει (για την ώρα) κοντύτερο Κ/Π-, έχεις σκεφτεί..?
Έστω οτι θές πάς μέχρι 30'' λάστιχο...... ε, το χωράει και τώρα με λιγοτερο "πασπάτεμα" απο το βοδυ λιφτ.
Αυτά όσο αφορά μερικές σκέψεις μου στο γιατί να
μην το βάλεις....
Αν δεν είχες την calmini θα το καταλάβαινα περισσότερο, ......τέλος πάντων....
Αν αποφασίσεις να το βάλεις, σίγουρα θα επηρεάσει και στην ευστάθεια, και στην κατανάλωση.
Πολύ ή λίγο,δε ξέρω να σου πώ υπεύθυνα μιάς και δεν έχω στο δικό μου.
Επίσης αν το βάλεις, κάντο μιά και καλή.... δλδ, βάλε ένα 4,5- 5cm και όχι λιγότερο.
Άλλωστε, το θέμα θα ήταν να μη το βάλεις καθόλου, άπαξ και το αποφασίσεις κάντο μια και καλή να κερδίσεις και αυτά που σου προσφέρει στο έπακρο.
Προσωπικά πιθανόν να έκανα βοδυ λιφτ μονο αν το αμάξι ήταν εργοστασιακό και ήθελα απλώς μεγαλυτερα λάστιχα ή υπήρχαν λύσεις (bolt on) που θα κάλυπταν τα προβλήματα χρήσης μεγαλύτερων ελαστικών.