freeandrew έγραψε:Θα βγάλω αυτες τις μέρες photo και θα σας τις στειλω. Είναι αρκετα εφεντζιδικο....
Στέφανε τα ρημάδια τα βεντιλατερ του φριλάντερ ξεκινάνε πάνω απο τους 110-120. Πολύ σπάνια τα ακούω σε λειτουργία. Απορώ γιατί οι μηχανικοί της land rover δεν τα έβαλαν να λειτουργουν όταν ξεπερνά η θερμοκρασία τους 100 βαθμούς. Αγγλική μηχανολογικη έμπνευση θα είναι.
Λες να κάνουμε καμια πατέντα σαν εσένα??γινεται??
Αντρέα ευχαριστώ και εγώ για τις φωτογραφίες, τόσο για τις μέσω του φόρουμ όσο και για τις απευθείας που έστειλες μέσω e-mail.
To ηλεκτρικό βεντιλατέρ μπορείς να το κάνεις να ανοίγει αυτόματα σε ορισμένη θερμοκρασία ή να το ενεργοποιείς και μόνος σου.
Είναι κάτι που γίνεται πολύ εύκολα και ακίνδυνα σε αυτοκίνητα που ΔΕΝ συνδέεται ο διακόπτης ενεργοποίησης του βεντιλατέρ με τον εγκέφαλο.
Ομως στα Freelanders θα μπορούσε ίσως να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα αν υπάρχει πιθανότητα να γυρίζουν ρεύματα πίσω προς τον εγκέφαλο.
Προσωπικά θα έβαζα κάτι τέτοιο σε κάποιον γνώστη των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, δηλαδή σε έναν καλό ηλεκτρολόγο.
Αν όμως θέλεις να κάνει κάποιος κάτι μόνος του για το θέμα της αυτόματης ενεργοποίησης μπορεί να χρησιμοποιήσει μία βαλβίδα θερμοκρασίας ή ακόμη καλύτερα έναν θερμοστατικό διακόπτη ενεργοποίησης και επίσης καλό είναι να βάλει και έναν χειροκίνητο διακόπτη για να ενεργοποιεί το βεντιλατέρ όταν εκείνος θέλει.
ΑΝ υπάρχει θέμα επιστροφής ρευμάτων πιστεύω ότι αυτό μπορεί να τακτοποιηθεί με την χρήση μίας διόδου.
Ηλεκτρολόγος/ηλεκτρονικός δεν είμαι, καλώδια,λάμπες, ασφάλειες και ηλεκτρικά μοτέρ έχω κάψει κάμποσα και έτσι έμαθα ότι σκαλίζω στα αμάξια μου.
Πάντως όπως και να είναι και εμένα μου ακούγονται υψηλές οι θερμοκρασίες αυτές. (μαθημένος με τα πετρέλαια σε χαμηλότερες)
Χαιρετώ