Κοιτα σε 17αρα υπαρχουν καποια λαστιχα τα οποια ειναι καλυτερα εστω και λιγο απο τα BRIDGESTONE 694 , αυτα ειναι τα GOODYEAR WRANGLER SILENT ARMOR μην τα μπερδευεις με τα μαιμου wrangler που φορας ,
www.goodyearwrangler.com
Και τα FIRESTONE DESTINATION A/T , τα οποια κατα γενικη ομολογια πιθανοτατα ειναι τα πιο κορυφαια ελαστικα στον πλανητη για ALL-TERRAIN !! Η FIRESTONE ειναι η εταιρεια που με τη δραση της αλλαξε για παντα την ιστορια των ελαστικων οσον αφορα τη μαζικη παραγωγη ! Φιλοι μου που εχουν μεγαλα χωματουργικα μηχανηματα και φορτηγα μου ειπαν οτι τα FIRESTONE δεν συγκρινονται σε τιποτα με τις αλλες γνωστες μαρκες ! Ειναι χιλιετιες μπροστα !! Mε FIRESTONE ελαστικα εξοπλιζονται εκεινα τα τερατα τα DRUGSTER που στοιχειωνουν τα ονειρα εκκατομυριων ανθρωπων ανα τον κοσμο !!!
Τωρα το δυσκολο ειναι να βρεις αυτα τα 2 μοντελα ελαστικων γιατι δεν εισαγονται στην Ελλαδα , μονο απο το Ιντερνετ ή απο καποια παραεισαγωγη καποιου εμπορου ! Αλλιως τα BRIDGESTONE ειναι καταπληκτικη προταση ! Μην ξεχνας οτι η BRIDGESTONE ειναι τωρα πια μια μεγαλη οικογενεια με τη FIRESTONE !
Εαν αλλαξεις σε 16αρα ζαντα , θα σου προτεινα κατα αρχην να παρεις μια ζαντα χρωμιου -δυστηχως ειναι ακριβες - αλλα εχουν πλεονεκτημα εναντι των αλουμινενιων οτι εχουν μεγαλυτερη αντοχη ,( και στην αξιοπιστια και στην "διαβρωση" ) ειναι ελαφρυτερες , και πολυ πιο ομορφες μια και εχουν αυτο το νικελ χρωμα που βλεπεις στη μασκα του NAVARA , αλλα και πιο παραξενα και εντυπωσιακα σχεδια!!
Σε 16αρες ζαντες υπαρχουν πληθος επιλογων , αναλογα με την χρηση που κανεις στο αυτοκινητο , αν το χωνεις βαθια μεσα στη λασπη η καλυτερη προταση ειναι τα BFGOODRICH ALL-TERRAIN , επισης καλη επιλογη ειναι TA GENERAL GRABBER , τα οποια το πλεονεκτημα τους ειναι το φαρδυ πελμα και τα χοντρα τακουνια ...για ALL -TERRAIN ! Περιισοτερο MUD-TERRAIN θυμιζουν!!
Αν το οχημα το κινεις 60% δρομο και 40% χωμα η κορυφαια επιλογη ειναι PIRELLI SCORPION ATR το οποιο θεωρειται συμφωνα με τα αμερικανικα site το κορυφαιο ALL-TERRAIN λαστιχο παγκοσμιως με εμφαση στην ασφαλτο , δεν φευγει, δεν γλιστραει ειναι σταθερο και τοσο φαρδυ ωστε το 255 ειναι στο φαρδος του 265 !!! Ετσι κερδιζεις φαρδος και σταθεροτερο πατημα , χωρις να χανεις σε ρεμπριζ με ψηλοτερο λαστιχο και να θυσιαζεις ροπη και αλογα !!!!
Το μονο τους ψεγαδι ειναι οτι φθειρονται κατα κατι γρηγοροτερα απο τα αλλα λαστιχα !!!
Απο ολα αυτα τα μοντελα ,το ελαφρυτερο ειναι το BRIDGESTONE , και το βαρυτερο τα BFGOODRICH !!
Προσωπικη μου αποψη ειναι να μην αλλαξεις σε 16αρα αν το αυτοκινητο το χρησιμοποιεις σε ασφαλτινες διαδρομες , προτιμησε τα BRIDGESTONE !!
Τωρα βεβαια καποιος λαστιχας μου ειπε και το αλλο , αν θελεις να αυξησεις την ιπποδυναμη του αυτοκινητου σου , να εχεις καλο πατημα και κρατημα , πολυ καλες επιδοσεις σε εκτος δρομου κομματια και καλα εντος δρομου , μια λυση ειναι να κατεβασεις ενα νουμερο στο ελαστικα σου βαζοντας ταυτοχρονα ενα ελαστικο με φαρδιες φοδρες , ωστε να μην χασεις σε πατημα αλλα να κερδισες σε ρεμπριζαρισμα ! Π.Χ απο 174 αλογα στο PATH το ανεβαζεις κοντα 180 ! Τετοιο λαστιχο ειναι το GENERAL GRABBER , αν και δεν ξερω αν βγαινουν για 17αρα ζαντα σε νουμερο 245/65 R17 !!
Aστα ,.... ξερω.... μπερδευτηκες !!!!!!!!!