Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ENOTHTA GV 2005-2007

Δημοσίευσηαπό ZXTAS » 27 Ιαν 2008, 20:00

Εχεις δικιο Pajerinho κατι τετοιο συμβαινει, ετσι απο περιεργεια θα δοκιμασω σε αναλογη περιπτωση με κινηση προς τα μπρος να δω μηπως δουλεψει καπως καλυτερα το lsd. Το γελοιο της ολης καταστασης ειναι οτι το αλλο αυτοκινητο της οικογενειας (avensis) οταν το βαζω στο ιδιο σημειο με τον ιδιο τροπο ανεβαινει ανετα....
Άβαταρ μέλους
ZXTAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 19 Απρ 2007, 23:10
Τοποθεσία: Xalkida

Δημοσίευσηαπό gmak » 27 Ιαν 2008, 21:11

ZXTAS έγραψε:Εχεις δικιο Pajerinho κατι τετοιο συμβαινει, ετσι απο περιεργεια θα δοκιμασω σε αναλογη περιπτωση με κινηση προς τα μπρος να δω μηπως δουλεψει καπως καλυτερα το lsd. Το γελοιο της ολης καταστασης ειναι οτι το αλλο αυτοκινητο της οικογενειας (avensis) οταν το βαζω στο ιδιο σημειο με τον ιδιο τροπο ανεβαινει ανετα....



δηλαδη κρεμαει ο τροχος του βιταρα κια οχι του avensis? :P :P :P :P

το avensis ειναι μπροστοκινητο 100% οποτε λογικο ειναι σε κατηφορα με οπισθεν και εφοσον οι μπροστινοι τροχοι εχουν προσφυση να ανεβαινει.
το βιταρα εχει κατανομη 47-53
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό ZXTAS » 27 Ιαν 2008, 21:54

gmak έγραψε:

δηλαδη κρεμαει ο τροχος του βιταρα κια οχι του avensis? :P :P :P :P

το avensis ειναι μπροστοκινητο 100% οποτε λογικο ειναι σε κατηφορα με οπισθεν και εφοσον οι μπροστινοι τροχοι εχουν προσφυση να ανεβαινει.
το βιταρα εχει κατανομη 47-53

και στο avensis κρεμαει αλλα δεν επηρεαζεται καθολου οπως σωστα εξηγεις. Στο gv η κατανομη γινεται 100% στον τροχο που σηκωνεται. Απλως το θεωρω λιγο αστειο σε συγκεκριμενες καταστασεις ενα δικινητο να πλεονεκτει.
Δεν βαζανε αυτοι οι ιαπωνες ενα lock στο κεντρικο διαφορικο του 1.6?? Θα ηταν μια κλαση επανω....
Άβαταρ μέλους
ZXTAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 19 Απρ 2007, 23:10
Τοποθεσία: Xalkida

Δημοσίευσηαπό gmak » 28 Ιαν 2008, 00:23

ZXTAS έγραψε:
gmak έγραψε:

δηλαδη κρεμαει ο τροχος του βιταρα κια οχι του avensis? :P :P :P :P

το avensis ειναι μπροστοκινητο 100% οποτε λογικο ειναι σε κατηφορα με οπισθεν και εφοσον οι μπροστινοι τροχοι εχουν προσφυση να ανεβαινει.
το βιταρα εχει κατανομη 47-53

και στο avensis κρεμαει αλλα δεν επηρεαζεται καθολου οπως σωστα εξηγεις. Στο gv η κατανομη γινεται 100% στον τροχο που σηκωνεται. Απλως το θεωρω λιγο αστειο σε συγκεκριμενες καταστασεις ενα δικινητο να πλεονεκτει.
Δεν βαζανε αυτοι οι ιαπωνες ενα lock στο κεντρικο διαφορικο του 1.6?? Θα ηταν μια κλαση επανω....


φιλε μου απο οτι βλεπω εισαι απο χαλκιδα....τι καλυτερο απο το τριθυρο αλλά σε ντιζελ??δεν θα ειχες τετοια προβληματα τωρα
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό ZXTAS » 28 Ιαν 2008, 15:54

gmak έγραψε:
φιλε μου απο οτι βλεπω εισαι απο χαλκιδα....τι καλυτερο απο το τριθυρο αλλά σε ντιζελ??δεν θα ειχες τετοια προβληματα τωρα


Αρχικα και επειδη το θελαμε για χωματοδρομους και γενικα οχι ακραιες καταστασεις πηγαιναμε για το sx4 που ειχε γυρω στα 18000, ειπαμε να κανουμε την υπερβαση και να παρουμε το gv 1.6 που στοιχισε 24000 οποτε μια ακομη υπερβαση στα 30000 για να παρουμε το πολυ καλο diesel θα ηταν πολυ δυσκολο να γινει....
Άβαταρ μέλους
ZXTAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 19 Απρ 2007, 23:10
Τοποθεσία: Xalkida

Δημοσίευσηαπό georgeh » 11 Φεβ 2008, 22:29

δείτε τι κάνει το GV και με χάλια οδηγό
http://www.youtube.com/watch?v=gWMWqDdK ... re=related
Άβαταρ μέλους
georgeh
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 09 Μαρ 2006, 10:56
Τοποθεσία: Αθήνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες