Freelander έγραψε:Εννοείς οτι ο Τατας θα αγοράσει την Μιτσούμπα;
Μπά δεν έχει ακουστεί τίποτα.
Εξήγησε μας όμως, γιατί θεωρείς οτι είναι ευχάριστο νέο για τους Λαντροβεράδες η πώληση της LR απο τη FORD στον ινδό
Γιώργο φυσικά και δεν έχει ακουστεί ακόμη τίποτε. ΑΚΟΜΗ......
Πριν γίνει η φασαρία με την Land Rover πόσοι ξέρατε το πόσες εταιρείες έχει αγοράσει ο Τάτα στην Αγγλία? Η' μήπως στην Αμερική????
Ενδεικτικά να σου αναφέρω ότι ΗΔΗ ο Τάτα μπορούσε να ελέγχει την παραγωγή της LR καθώς και το κόστος κατασκευής των οχημάτων της.
Πολύ απλά ο βασικός προμηθευτής της LR σε κράματα σιδήρου ανήκε ήδη στον συγκεκριμένο κύριο (προσοχή μιλάμε για φυσικό πρόσωπο στο οποίο ανήκουν ΟΛΕΣ οι εταιρείες και όχι για κάποιο ασαφές "νομικό πρόσωπο"). Μιλάμε για την Chorus, δηλαδή την μεγαλύτερη "Χαλυβουργική" της Αγγλίας.
Το ξεπούλημα της Αγγλίας σε όποιον δίνει λεφτά είναι κάτι που άρχισε εδώ και χρόνια και σχεδόν πλησιάζει στο τέλος του. Απλά και μόνο γιατί δεν έχει μείνει και τίποτε άλλο να πουλήσουν. (καλή ώρα κάτι σαν τις @#$ίες που κάνουν και οι δικοί μας.....)
-----------------------------------
Τώρα το γιατί θα κάνει καλό στην LR και ιδίως στους ιδιοκτήτες των οχημάτων της????
Πρώτα από όλα το μέλλον της Ford είναι πολύ πιό σκοτεινό και αμφίβολο από ότι της ΤΑΤΑ.
Μετά η ινδική εταιρεία έχει κάθε ενδιαφέρον να συνεχίσει να παράγει οχήματα ΧΡΗΣΤΙΚΑ και όχι μόνο για lifestyle και image (γιαλαντζί χαβαλέ και φιγούρα δηλαδή).
Οσο το μάρκετινγκ κάνει τη δουλειά του σωστά θα συνεχίσει και θα αυξήσει τις πωλήσεις πολυτελών οχημάτων (τα οποία και έχουν μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους ανά πωλουμένη μονάδα και άρα συμφέρουν περισσότερο για καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα)
Μεταφορά της γραμμής παραγωγής ή δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής στην Ινδία για ορισμένα μοντέλα (λέγε με Defender?) θα σημάνει και φθηνότερη τιμή αγοράς για τον τελικό καταναλωτή.
Μαζική παραγωγή ανταλλακτικών μέσα από το δίκτυο του εργοστασίου θα σημάνει μειωμένες τιμές ΓΝΗΣΙΩΝ ανταλλακτικών.
Πιθανή δημιουργία νέων μοντέλων με στόχο την μεσαία ή και την μικρή κατηγορία (κάτι που αυτή τη στιγμή είναι περιορισμένο και συμπιέζεται. Για να μην πούμε ότι δεν υπάρχει)
Aντίθετα με τις συνηθισμένες Αμερικανικές και κεντροΕυρωπαϊκές εταιρικές "συνταγές" εξαγορών και συγχωνεύσεων οσο και αν ακούγεται περίεργο η φιλοσοφία της εταιρείας ΤΑΤΑ δεν είναι να διαταράσσει τις υφιστάμενες δομές διανομής, αντιπροσώπευσης και εκπρόσωπησης και ακολουθεί πολιτική σύμπραξης με το εργατικό και διοικητικό προσωπικό (αυτά δεν στα λέω από το κεφάλι μου αλλά από εκτενή παρουσίαση και ανάλυση της εταιρικής στρατηγικής με βάση τα πεπραγμένα της ΤΑΤΑ μετά από εξαγορές άλλων μεγάλων ευρωπαϊκών και αμερικανικών εταιρειών. Αναλύσεις και παρουσιάσεις που έχουν γίνει κατά καιρούς στον ειδικό οικονομικό τύπο<βλέπεις οι παλαιές συνήθειες δεν πεθαίνουν εύκολα και ακόμη διασκεδάζω να διαβάζω τα του παλαιού μου επαγγέλματος>)
Το "παιχνίδι" ήταν αβέβαιο μέχρι τώρα και λόγω εμμονής των Ινδών στα θέματα υπεύθυνης κάλυψης αποζημιώσεων προσωπικού και παροχής κινητήρων και τεχνογνωσίας από πλευράς της Ford.
Kαι μόνον το ότι η Ford ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ να πουλήσει μία εξαιρετικά κερδοφόρο εταιρεία, όπως η LR, για να καλύψει ζημιές της είναι απόδειξη ότι το μέλλον με την Ford ήταν ζοφερό σε μακροπρόθεσμη βάση.
Ο κος Τάτα αγόρασε μία εταιρεία με πλήρως ανανεωμένη γκάμα αξιόπιστων προϊόντων (μην γελάς είναι όντως και ιδίως σε σχέση με το τί πρόσφερε η εταιρεία πριν από 10 χρόνια), με ένα όνομα παγκοσμίως γνωστό και αναγνωρίσιμο, ένα στημένο δίκτυο σε κάθε χώρα που σέβεται τον εαυτό της και κυρίως ένα τεράστιο αριθμό πελατών που αρχίζουν από τους οικονομικά ασθενείς και φτάνουν στους μεγιστάνες.
Το μόνο που μένει είναι να φροντίσει να παρουσιάσει και πάλι ένα προϊόν για τους πρώτους χωρίς να διώξει τους δεύτερους. Οι τρόποι υπάρχουν και είναι γνωστοί.
Συγγνώμη για το εκτενές των γραπτών αλλά νομίζω ότι θα ήθελες μία έστω και γρήγορη και επιφανειακή παρουσίαση επί του θέματος για το οποίο ρώτησες.
(η ιστορία με την Jaguar συνδέεται με την LR και λόγω της συναρμολόγησης του LR2 στο εργοστάσιο των ιαγουάρων ή και των κινητήρων ΤDV6 έστω και σε λιγότερο βαθμό. Ειναι όμως και άλλο θέμα οπότε ας μην επεκταθούμε εδώ)
Χαιρετώ