Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ της Land Rover από την ΤΑΤΑ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Μαρ 2008, 15:54

savourdaman έγραψε:Αν διαβασα καλα η ford εχει βαλει ορο να προμηθευεται η τατα δικους της κινητηρες οποτε ενα το κρατουμενο επισης νομιζω οτι ο Παντελης ειπε οτι το αμαξωμα με τιο οποιο φτιαχνεται το DEFENDER ανηκει σε ομιλο της τατα...............



Φίλε savourdaman γειά,

η ΤΑΤΑ επέμενε για την συμμετοχή και υποστήριξη της Ford στο θέμα των αποζημιώσεων και συνταξιοδοτικού των εργαζομένω στα εργοστάσια καθώς και στο θέμα της συνέχισης της διάθεσης κινητήρων (αλλά και τεχνολογίας).
Οπως είναι φυσικό η Ford δεν θα πρέπει να είχε και ιδιαίτερη διάθεση να συνεχίσει να πληρώνει για τους εργαζομένους ούτε να δίνει τους κινητήρες και knowhow στους Ινδους για τα "ψιλά" που τελικά πήρε από την πώληση της LR και της Jaguar (γιατί τα 2 δις ΕΙΝΑΙ ψιλά εμπρός στην πραγματική αξία της LR και μόνο, ιδίως αν σκεφθεί κανείς το γεγονός ότι όλα σχεδόν τα μοντέλα της είναι καινούργια ή πρόσφατα ανανεωμένα)

Οσον αφορά το θέμα του Defender και των υλικών μάλλον δεν έγινα απολύτως κατανοητός. Αυτό που έγραψα είναι ότι θα πρέπει ο σίδηρος/ατσάλι/χάλυβας (πές το όπως θέλεις) από το οποίο κατά ένα μεγάλο μέρος θα πρέπει να κατασκευάζονται τα σιδερένια/ατσάλινα/χαλύβδινα μέρη των Landies να προέρχεται από την Chorus η οποία εδώ και δύο χρόνια ήδη ανήκει στον κ. Τάτα.
Αυτό σαφώς και δεν σημαίνει ότι κατασκευάζεται το αμάξωμα.
Συγγνώμη αν δεν έγινα κατανοητός. Ας μην αφήσουμε όμως αυτό το κενό παρανόησης γιατί πιστεύω ότι είναι αρκετά σοβαρό (βεβαίως όλοι ξέρουμε ότι είμαι και "ψείρας" ε????)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 27 Μαρ 2008, 16:05

Μην γελάτε καθόλου με το όνομα ΤΑΤΑ. Με την LR "παίζουν". Σύντομα θα χοντρίνουν το παιχνίδι και τότε θα κοπούν τα γέλια σε πολλούς...ήδη κάποιοι τρέχουν να βρουν λεφτά για να αποφύγουν hostile takeover στα καμάρια τους...
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Μαρ 2008, 16:12

giagoulas έγραψε:Πέραν της οποιας πλάκας, συναισθηματικά δεν μπορώ να αγοράσω ΤΑΤΑ, οχι πως θα αγόραζα αν δεν αλλαζε ιδιοκτησιακό καθεστώς - λέμε τώρα.

Οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες της Land Rover (Honda, BMW, Ford) είναι εταιρείες με τεχνογνωσία στο αυτοκίνητο οπως και να το κάνεις.

Απο την ΤΑΤΑ τι να περιμένει κάποιος.

Προς το παρόν το Disco I έχει άπειρα ανταλλακτικά και δεν νομίζω ότι υπάρχει κίνδυνος προς το παρόν.

Ασε που τα χρέπια μας θα πάρουν αξία. Αλλο LandRover TATA και άλλο Landrover Landrover.

Κοιτα να δείς που θα τα κονομίσουμε.




Future classic !!!!!

Δημήτρη και υπόλοιπο φίλοι σοβαρά τώρα.

Τα αυτοκίνητά μας θα πρέπει να προέρχονται, στην συντριπτική τους πλειοψηφία από την εποχή της Honda.
To θέμα είναι ότι η Honda αγόρασε στην ουσία την Rover και σαν "δωράκι" είχε έρθει στα χέρια της και η LR.
Mάλιστα η Honda επειδή την εποχή εκείνη ΔΕΝ διέθετε κάποιο τετρακίνητο αυτής της κατηγορίας είχε εμφανίσει το Discovery 1 σαν μοντέλο δικό της στην Ιαπωνία (αν θυμάμαι καλά το ονόμαζε Crossover ή κάτι τέτοιο)

Η BMW μόνο κακά έφερε στην LR. Δείτε σαν απόδειξη την ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία των δύο μοντέλων που δημιουργήθηκαν επί των ετών της (Ρ38Α & Freelander 1)
Eυτυχώς που το L322 δεν δέχθηκε επιρροή στην κατασκευή του από την BMW (αν εξαιρέσεις τους κινητήρες)
Η εποχή της Ford πιστεύω ότι θα παραμείνει σαν ένα θετικό ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας.
Για τους Ινδούς θα δούμε. Μιλώντας σοβαρά και χωρίς διάθεση για πλάκα και πειράγματα υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να λειτουργήσει θετικά.
Από την πλευρά της πλάκας και του πειράγματος όμως είναι ό΄τι καλύτερο γιατί δίνει απεριόριστες αφορμές για να αστειευόμαστε και να γελάμε με τα ΧΑ'ΛΙΑ της πάλαι ποτέ "αυτοκρατορίας" .........

Οσο και αν ακούγεται περίεργο σίγουρα θα ξέρεις καλύτερα από εμένα, σαν προγραμματιστής και σχετικός με τους υπολογιστές που είσαι, ότι ένα πολύ μεγάλο τμήμα της έκρηξης ανάπτυξης των υπολογιστών και του λογισμικού τους προέρχεται από την Ινδία. Και η τεχνολογία τους δεν περιορίζεται μόνο εκεί. Ας σκεφτούμε σοβαρά ότι η χώρα αυτή είναι μία από τις ΛΙΓΕΣ που διαθέτει ΔΙΚΗ ΤΗΣ πυρηνική τεχνολογία.

Μπορεί να έχουμε δημιουργήσει στους εαυτούς μας την εικόνα του φτωχικού και κακομοίρη Ινδού οικονομικού μετανάστη και των φθηνών αλλά αδιάφορων στο χρόνο MAHINDRA (να θυμήσω ότι συναρμολογούντο στις Αφίδνες μέχρι πριν από μερικά χρόνια) αλλά η Ινδία είναι η επόμενη Κίνα που περιμένει να γιγαντωθεί. Αντίθετα από την Κίνα, η οποία "απορροφά" τεχνολογία με εισαγωγή επενδύσεων, η Ινδία διαθέτει τον οικονομικό πλούτο να ΕΠΙΤΕΘΕΙ και να ΕΞΑΓΟΡΑΣΕΙ αυτούς από τους οποίους θέλει να αποκτήσει προϊόντα, τεχνογνωσία, τεχνολογία και αγοραστικό κύρος.

Εμείς σαν Ελληνες φυσικά το βλέπουμε στο επίπεδο της πλάκας. (για αυτό και αγοράζουμε έτοιμα αντί να τα φτιάχνουμε μόνοι μας ή να αγοράζουμε τις εταιρείες που τα παράγουν.......)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 27 Μαρ 2008, 16:13

Παντελη γεια σου οντως μαλλον δεν καταλαβα καλα :roll: αλλα οπως και να εχει πιστευεις οτι οι εγκαταστασεις στο νησι πανε για την Μαγχη?Αν ειναι ετσι τοτε κοιτατε για το iveco το massif με πλαισιο απο 101 ζορικο εργαλειο.Και κατι τελευταιο υπαρχει αντιπροσωπεια τατα εν Ελλαδι?Να ξερουμε απο που να παιρνουμε τα ανταλακτικα ρε παιδι μου :D :D :D
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 27 Μαρ 2008, 16:50

Πέρα απο την πλάκα και χωρις να τραβάω κανένα ιδιαιτερο ζόρι και μίας και είμαι λίγο χαλαρός σήμερα στη δουλειά

1) Οτιδηποτε μετά το 1997 ως Landrover δεν με συγκινεί
2) Ψυχολογικά - Συναισθηματικα δεν μου ακούγεται καλά
3) Ναι, μεγάλος μέρος της αναπτυξης λογισμικού παγκοσμίως γίνεται στην ινδία. Οχι όμως ερευνα ή προτότυπη - καινοτόμα δουλειά. Ο σχεδιασμός είναι δυτικός και η εκτέλεση ινδική.
4) Οχι , δεν πιστευω ότι θα φέρουν κάτι καλό στη Landrover

5) και το πιο σημαντικό - χ.στ.κα., ότι και αν συμβεί στη Landrover.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Μαρ 2008, 17:02

Δημήτρη ιδίως το πέμπτο είναι και το ουσιαστικότερο "επιχείρημα"
Στο πρώτο συμφωνώ απολύτως, να μην σου πω ότι για εμένα ισχύει από το 1995 και μετά.
Στο δεύτερο επίσης θα συμφωνήσω. Εχει άλλο Prestige να σε αγοράζει Αμερικάνος, Γερμανός ή Γιαπωνέζος και άλλο Ινδος........(κούνια που μας κούναγε, αλλά όπως είπες συναισθηματικά/ψυχολογικά ισχύει)
Για το τρίτο μάλλον θα αγνοείς ΠΟΥ' ανήκουν πολλές από τις εταιρείες που κάνουν την έρευνα στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία...... Το θέμα δεν είναι πού βρίσκεται η "έδρα" μιάς εταιρείας αλλά ποιός βάζει τα λεφτά για την έρευνα και μετά ΔΙΑΤΑΖΕΙ την παραγωγή εκεί που τον συμφέρει....
Για το τέταρτο ο χρόνος είναι ο μόνος που θα δείξει.

==================

Στο κάτω κάτω της γραφής ΕΜΕΙΣ το κέφι μας και τον χαβαλέ μας κάνουμε.
Και αν "μπατάρει" η LR (όπως η Rover....) δόξα τω Θεώ ανταλλακτικά υπάρχουν αρκετά για να μείνουν οι αγαπές μας ζωντανές και να πηγαίνουν.

Αυτούς που πρέπει να απασχολεί είναι όσους δουλεύουν στην εταιρεία ή στα προϊόντα γύρω από αυτήν.........

(τα κεφαλαία στο ΕΜΕΙΣ τα έβαλα για να μην ξεχνάς ότι και ο υπογράφων κάνει το κέφι και τον χαβαλέ του με την ασχολία του με τα Landies, τόσο σε επίπεδο hobby όσο και δουλειάς)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 27 Μαρ 2008, 17:27

Η αλήθεια είναι ότι έφαγα άπειρο δούλεμα στην δουλειά σήμερα πάντως.
Το ότι τους ίππους θα τους μετράνε σε ιερές αγελάδες ήταν το καλύτερο...

Τι να κάνεις; Ινδία, Ινδία λοιπόν. Τώρα πλέον στο Bollywood θα εμφανίζονται συχνά Landies. Όπως και στα καρακιτσάτα Ινδικά βιντεοκλιπ.
:roll: :roll: :roll:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό discoman » 27 Μαρ 2008, 17:52

Νομιζω πως οι ινδοι δεν μπορουν να δωσουν τιποτα στη λρ


μονο να παρουν
αιγλη τεχνολογια κλπ
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Μαρ 2008, 18:23

Συνόνοματε γειά,

ας μην ξεχνάμε ότι οι υπάρχει το εξής περίεργο.

Εχει επικρατήσει να χρησιμοποιούμε την έκφραση "ισχνές αγελάδες" όταν θέλουμε να περιγράψουμε περιόδους φτώχειας και ανεπάρκειας αγαθών.

Οταν λοιπόν η Land Rover περνούσε περιόδους "ισχνών αγελάδων" δεν υπήρχε εξέλιξη νέων μοντέλων και μετά ακουλουθούσε φυσικά και περίοδος κρίσης από πλευράς πωλήσεων και εμφανούς μείωσης της απόστασης της εταιρείας από τον ανταγωνισμό.

Ομως τις εποχές που υπήρχαν χρήματα ΠΑΝΤΑ η εταιρεία έβγαζε νέα μοντέλα που έσωζαν την κατάσταση.

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στην ιστορία της η Land Rover θα βρεθεί να έχει ήδη έτοιμα νέα και ανανεωμένα μοντέλα και κυρίως ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ χωρίς καμμία επιθυμία τoυ νέου ιδιοκτήτη να ανακατευθεί με το πώς θα σχεδιασθούν και κυρίως θα παραχθούν τα αυτοκίνητα. (αυτό είναι χαρακτηριστικό των εξαγορών της οικογενείας Τάτα)

Αν αυτό είναι δυσάρεστο τότε το μόνο που μένει είναι να κάνουμε υπομονή.

Τους πελάτες της εταιρείας δεν τους ενδιαφέρει αν το αυτοκίνητο που θα οδηγούν προέρχεται από εταιρεία που ανήκει σε Ινδούς, Αρειανούς, Κουβανούς ή Μουτζαχεντίν. Φτάνει να είναι καλό, αξιόπιστο και να έχει σωστή υποστήριξη. Αν αυτά ισχύουν και ενισχυθούν (γιατί περιθώρια ΣΑΦΩΣ υπάρχουν όχι μόνο για την δική μας πολύ μικρή και σχεδόν αμελητέα αγορά, αλλά παντού και κυρίως στην Αμερική και την Ευρώπη και, όσο και αν ακούγεται περίεργο, στην Κίνα που είναι η επόμενη μεγάλη αγορά της LR)

------------

Θανάση ωραίο αυτό με τις "ιερές αγελάδες" αντί για ιπποδύναμη.
Να το ονομάσουμε HcP (Holly cow Power) αντί για HP (Ηοrse Power)?

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Μαρ 2008, 10:19

SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 28 Μαρ 2008, 11:30

firelord έγραψε:http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1886615


Λόρδε μου εξαιρετικό.

Για βάλε και άλλους χαρακτήρες.

Θέλω νέο επεισόδιο
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό ollram » 28 Μαρ 2008, 11:34

Ρε που φτάσαμε!!! με αυτήν την ΠΩΛΗΣΗ


:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 28 Μαρ 2008, 11:34

Λόρδε μου , τι βλέπω, πιάσαμε κιόλας βύσμα τον Τάτα?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 28 Μαρ 2008, 11:35

Τους πελάτες της εταιρείας δεν τους ενδιαφέρει αν το αυτοκίνητο που θα οδηγούν προέρχεται από εταιρεία που ανήκει σε Ινδούς, Αρειανούς, Κουβανούς ή Μουτζαχεντίν. Φτάνει να είναι καλό, αξιόπιστο και να έχει σωστή υποστήριξη


Να μην ξεχνάμε ότι η εκμετάλλευση ανηλίκων είναι κανόνες σε πολλές χώρες της ανατολής.

Φυσικά και τώρα μπορεί να αγοράζω ανταλλακτικά που φτιαχνουν 12χρονα αλλά δεν το γνωρίζω.

Συνειδιτά και εν γνώση μου, πάντως δεν θα τα αγόραζα.

ΟΧΙ δεν αγοράζω Κινέζικα προιοντα. Σαφέστατα και αγοράζω προιοντα που έχουν μέρη φτιαγμένα στη κίνα.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Μαρ 2008, 13:03

Γιώργο χαραμίζεσαι !!!!

Σκηνοθέτης έπρεπε να γίνεις.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες