Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΑΓΩΝΩΝ/ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ/"ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ"

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΑΓΩΝΩΝ/ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ/"ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ"

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 09 Απρ 2008, 09:53

Παρακολουθώ τις τελευταίες μέρες τις συζητήσεις που γίνονται για τον αγώνα εντούρο που πέρασε στις 6 Απριλίου στο Άργος. Πραγματηκά στεναχοριέμαι να βλέπω ανθρώπους να κάνουν υποθέσεις για χρήματα, για επαγγελματίες κτλ κτλ. Θα πώ μερικά πράγματα για να καταλάβουν αυτοί που θίγονται συνέχεια όταν τους δείχνουν κάτι.

Πρώτον θα πρέπει να σεβόμαστε ο ένας τον άλλο στους αγώνες. Τι κι αν ο αντίπαλος μας έχει μαγαζί με ανταλακτικά και πάει και το σπάει το αυτοκίνητο τι κι αν έχει περίπτερο. Όλοι είμαστε το ίδιο. Εδώ προκύπτει το θέμα των "επαγγελματιών". Ποιοι επαγγελματίες; οι πάνω κάτω 10 σταθερές συμμετοχές που στηρίζουν τους ελληνικούς αγώνες 4χ4 σε ρειντ και εντουρο; Εμείς είμαστε επαγγελματίες; επείδη κάνουμε το χαβαλέ μας....περιμένουμε πως και πως να δούμε καινούργιους αγωνιζόμενους, κι όσοι έρχονται φεύγουν γιατί δε κέρδισαν και δεν είχαν να κάνουν φυγούρα να πούν οτι τους πάτησα. Εμείς που τρέχουμε απο το 2005 είχαμε και τις καλές μας στιγμές είχαμε και τις κακές μας, με μερικές ζημιές καμιά φορα. Θα το είχαμε παρατήσει αν δε ΓΟΥΣΤΑΡΑΜΕ. Και δεν είμαστε επειχηρηματίες ούτε εφοπλιστές. Η τσέπη μας το ξέρει. ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΟΧΕΣ, όπως θέλετε πείτε το. Είμαστε μια οικογένεια που θέλουμε συνεχώς να μεγαλώνει.
Μίλαγα με έναν αγωνιζόμενο στη Regularity το Σάββατο πρίν τον αγώνα και μου έλεγε πόσο του άρεσε το όλο σκηνικό με τους αγώνες και σκέφτετε στον επόμενο να τρέξει κανονικά στη Νορμαλ κατηγορία. Φαίνετε αυτός που το αγαπάει αυτο που κάνει, όπως φαίνετε αυτος που το κάνει για να δείξει κάτι και μετά εξαφανίζετε.


Πάμε στους Κανονισμούς. Οι κανονισμοί είναι φτιαγμένοι να τους διαβάζουμε και να έχουμε γνώση του τί κάνουμε και που στο κόρακα πάμε. Ειδικά ο καινούργιος αγωνιζόμενος πρέπει να κάτσει να ξεσκιστεί στο διάβασμα να δεί τι αμάξι έχει να δεί τί χρειάζετε. Πάνω απ΄όλα θα δεί πράγματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια του και των υπολοίπων αγωνιζομένων. ΚΑΙ ΝΑΙ διαβάζονται παντού, είναι παντώς καιρού και ανεξαρτήτου επιπέδου μεθανίου μπορούμε να τους μελετήσουμε και έπειτα να τρέξουμε. Ο τεχνικός έφορος ξέρει να κάνει τη δουλειά του και έχει ευθήνες μεγάλες, τόσο πολύ που αν γίνει κάτι στον αγώνα αυτός πάει δικαστήριο. Όμως απο την άλλη ο αγωνιζόμενος έχει κι αυτός την ευθήνη των πράξεων του. Θα πρέπει λοιπόν να καταλάβουν ορισμένοι και να μή θίγονται, οτι ο κανονισμός ΠΡΕΠΕΙ να έχει μελετηθεί πριν πάει κάποιος να τρέξει αγώνα. Δε έχει σημασία αν τρεχει πρώτη φορα, μη του φανεί παράξενο που θα τον κόψουν επειδή εξέχουν οι ρόδες, ή μπορεί να τον κόψουν επειδη δήλωσε ψευδή στοιχεία για το αυτοκίνητο. Είναι ένα παιχνίδι που έχει κανόνες και ηθική. Για να μην έχουμε να κάνουμε με ενστάσης κτλ επειδή είμαστε αγαπημένοι, τότε έχουμε και ευθήνες. Να ακολουθούμε τον κανονισμό και κυρίος στα ζητήματα ασφαλείας. Δε δέχομαι προσωπικά αγωνιζόμενο με λάστιχα που εξέχουν να κάθετε να παραπονιέτε οτι είναι καινούργιος και δε ξέρει. Όταν οι πέτρες που πετάει χτυπάνε το παρμπρίζ μου και παει να μου το σπάσει μετά θα του φανεί παράξενο αν του σπάσω τα μούτρα που πήγε να με σκοτώσει; Δεν είναι δικαιολογία το "είναι ο πρώτος μου αγώνας" ή "είμαι καινούργιος".
Αν κάποιος τίθεται εκτός αγώνα είναι εκτός αγώνα, τελείωσε. Ούτε θέση του κλέψανε ούτε τίποτα. Και φήμες οτι το νούμερο 4 έκανε ένσταση δε μπορώ να διανοηθώ πώς βγήκαν στη φόρα. ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ. ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟ.


Έτυχε να είναι κάποιος δικός τους στο Ναύπλιο που έγινε η παρεξήγηση, αν δεν ήταν δε θα είχε γίνει τίποτα. Αυτό εννοώ όταν λέω ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. Στηρίζουμε ο ένας τον άλλο στους αγώνες, δε κάνουμε μπινιες, δε κλέβουμε. Όποιος το κανει δεν παίζει....

Φιλικά πάντα

Ίαν Παπανικολάου
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό supermario » 09 Απρ 2008, 12:31

Ιαν ολα καλα τα λες!Αλλα ποσες φορες εχεις δει να κανουν τα στραβα ματια;Ποσα αυτοκινητα ξεκινανε χωρις λασποτηρες και ποσα χωρις σωστο πυροσβεστηρα και βαση;Η γνωμη μου ειναι οτι σε καποιον που τρεχει πρωτη φορα μπορει να παραβλεψουμε κατι εφοσον δεν εχει να κανει με την ασφαλεια του!!!
Και για να τελιωσω.Σε θεματα ασφαλειας καμμια υποχωρηση!!!Θα επρεπε να ειναι υποχρεωτικα στην ζωνες τεσσαρων σημειων,καθισματα μπακετ ομολογκε και κρανη ομολογκε!To κοστος αυξαναι αλλα πανω απο ολα η ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 09 Απρ 2008, 13:15

Έχεις δίκιο, δεν είναι αθώες οι οργανώσεις πολλές φορές και το λεώ εγώ που έχουν υπάρξει φορές που έχω εκνευριστεί πάρα πολυ και έχω κάνει παράπονα.

Συμφωνώ απολύτος μαζί σου στα θέματα ασφαλείας. Δε μπορούμε να παίζουμε με αυτο το ζήτημα. Κράνοι υποχρεωτικά, επειδή έχω δεί πολλά και έχω τρομάξει πολλές φορές.
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό Mitsubae » 09 Απρ 2008, 19:26

Φίλε Ίαν,
δυστυχώς δεν έχεις καταλάβει ούτε εσύ ούτε πολλοί άλλοι για ποιό ριμαδολόγο φώναξα και στεναχωρήθηκα την Κυριακή.
Ας τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή για να καταλάβεις και να δώσουμε ένα τέλος στα περί φιλολογίας:
1. Ναί, το αυτοκίνητό μου δεν πληρούσε τις προυποθέσεις να τρέξει ούτε στην open λόγω offset των ελαστικών για θέμα ασφαλείας.
2. Ναί έπρεπε να έχω διαβάσει τους κανονισμούς πρίν κατέβω να τρέξω, κακώς που δεν το έκανα.΄Εαν ποτέ ξανακατέβω, που ευτυχώς δεν θα το ξανακάνω, θα προσπαθήσω να τηρήσω όλους τους κανόνες ασφαλείας.
3. Ναί, όφειλε και ο κ. Κατσιμαλής ή ο οποιοσδήποτε από τους συναγωνιζομένους μου, ακόμα και εσύ που το ήξερες, εφόσον είδες το αυτοκίνητο μου έτσι, να με πιάσεις παραπέρα και να μου πείς για τα λάστιχα. Δεν γνωριστήκαμε δα και προχθές!
4. Στεναχωρήθηκα λοιπόν στο τέλος του αγώνα όταν ΚΑΛΩΣ μου έγινε ένσταση από τον οποιονδήποτε (δεν είπα ποτέ οτί το Νο 4 έκανε ένσταση. Είπα απλά πως ο κ. Μήλας την ώρα που γινόταν έλεγχος στο 4 μου έιπε πως και αυτός έχει πρόβλημα και θα ακυρωθεί. Πράγμα που δεν έγινε ποτέ.). Ξαναλέω πως καλώς μου έγινε ένσταση ασχέτως αν θα περίμενα αδελφικότητα και κατανόηση στο να μου το πεί κάποιος πρίν τον αγώνα. Οτι βρε αδερφέ, που πάς με τέτοιο offset, θα μας σκοτώσεις.
5. Ναί, κακώς που μετά τον έλεγχο, σύμφωνα με τα γραφόμενα στον κανονισμό, δεν ακυρώθηκα εντελώς αλλά πέρασα στην open.
6. Όσον αφορά τα θέματα ασφαλείας, ήμουν στην Εύβαια όταν ο Νίκος πέρασε στον κόσμο των αθανάτων. Στεναχωρήθηκα όσο δεν μπορείς να φανταστείς. Για μία κωλοζώνη.

Αυτά μικρέ μου Ίαν.
Ελπίζω, εάν ποτέ ξανατρέξω, να μην είμαι αυτός που θα του σπάσεις τα μούτρα.........
Άβαταρ μέλους
Mitsubae
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 09 Απρ 2008, 19:08

Δημοσίευσηαπό Mitsubae » 09 Απρ 2008, 19:34

Δημήτρης Αθανασόπουλος
Suzuki Vitara JLX 1.6 Νο 32
Άβαταρ μέλους
Mitsubae
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 09 Απρ 2008, 19:08

Δημοσίευσηαπό topopap » 09 Απρ 2008, 19:50

Τελικά έγινε ένσταση από κάποιον ή από μόνος του ο τεχνικός έφορος έκανε τον έλεγχο;
Γιατί αν ισχύει το δεύτερο θα περιμένω να το δω και στους επόμενους αγώνες!!!
Άβαταρ μέλους
topopap
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 13 Ιουν 2005, 13:40

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 09 Απρ 2008, 22:23

Mitsubae έγραψε:Φίλε Ίαν,
δυστυχώς δεν έχεις καταλάβει ούτε εσύ ούτε πολλοί άλλοι για ποιό ριμαδολόγο φώναξα και στεναχωρήθηκα την Κυριακή.
Ας τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή για να καταλάβεις και να δώσουμε ένα τέλος στα περί φιλολογίας:
1. Ναί, το αυτοκίνητό μου δεν πληρούσε τις προυποθέσεις να τρέξει ούτε στην open λόγω offset των ελαστικών για θέμα ασφαλείας.
2. Ναί έπρεπε να έχω διαβάσει τους κανονισμούς πρίν κατέβω να τρέξω, κακώς που δεν το έκανα.΄Εαν ποτέ ξανακατέβω, που ευτυχώς δεν θα το ξανακάνω, θα προσπαθήσω να τηρήσω όλους τους κανόνες ασφαλείας.
3. Ναί, όφειλε και ο κ. Κατσιμαλής ή ο οποιοσδήποτε από τους συναγωνιζομένους μου, ακόμα και εσύ που το ήξερες, εφόσον είδες το αυτοκίνητο μου έτσι, να με πιάσεις παραπέρα και να μου πείς για τα λάστιχα. Δεν γνωριστήκαμε δα και προχθές!
4. Στεναχωρήθηκα λοιπόν στο τέλος του αγώνα όταν ΚΑΛΩΣ μου έγινε ένσταση από τον οποιονδήποτε (δεν είπα ποτέ οτί το Νο 4 έκανε ένσταση. Είπα απλά πως ο κ. Μήλας την ώρα που γινόταν έλεγχος στο 4 μου έιπε πως και αυτός έχει πρόβλημα και θα ακυρωθεί. Πράγμα που δεν έγινε ποτέ.). Ξαναλέω πως καλώς μου έγινε ένσταση ασχέτως αν θα περίμενα αδελφικότητα και κατανόηση στο να μου το πεί κάποιος πρίν τον αγώνα. Οτι βρε αδερφέ, που πάς με τέτοιο offset, θα μας σκοτώσεις.
5. Ναί, κακώς που μετά τον έλεγχο, σύμφωνα με τα γραφόμενα στον κανονισμό, δεν ακυρώθηκα εντελώς αλλά πέρασα στην open.
6. Όσον αφορά τα θέματα ασφαλείας, ήμουν στην Εύβαια όταν ο Νίκος πέρασε στον κόσμο των αθανάτων. Στεναχωρήθηκα όσο δεν μπορείς να φανταστείς. Για μία κωλοζώνη.

Αυτά μικρέ μου Ίαν.
Ελπίζω, εάν ποτέ ξανατρέξω, να μην είμαι αυτός που θα του σπάσεις τα μούτρα.........


Φίλε μου δε νομίζω κατάλαβες καλά αυτά που είπα. Δε γνωρίζω τα συμβάντα με ακρίβεια του συγκεκριμένου αγώνα καθώς είχα φύγει όταν έγιναν αυτά. Αυτό που δε μπορώ να βλέπω είναι οι αερολογίες που γράφτηκαν περι επαγγελματιών κτλ. Μίλησα γενικά για τους αγώνες, ούτε είδα τα δικά σου φτεράκια και λάστιχα ούτε τίποτα.
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι


Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες

cron