Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

17/18 Μαϊου 08-Πάτρα - 3ος Αγωνας Κυπέλλου Enduro 4X4 - ΑΟΠ

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

17/18 Μαϊου 08-Πάτρα - 3ος Αγωνας Κυπέλλου Enduro 4X4 - ΑΟΠ

Δημοσίευσηαπό skartaekato.gr » 10 Απρ 2008, 21:12

Εικόνα
Εικόνα



Πανελλήνιο Κύπελλο ΕNDURO 4Χ4
3ος Αγώνας 17/18 ΜΑΙΟΥ ΄08 ΠΑΤΡΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Α.Ο.ΠΑΤΡΑΣ – 4X4ΕΚΑΛΗ CLUB

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε τη Δήλωση Συμμετοχής
http://docs.google.com/Doc?id=dcwsbm4t_4g2sn7jhj

ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ 120 ΕΥΡΩ (ΟΛΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ) ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΙΣΑΝΣ


Βασικά να σας καλωσορίσουμε στο πρώτο Enduro 4x4 στην Αχαΐα.
Mεσα στον ένα και κάτι μήνα που απομένει θα προσπαθήσουμε να σας κρατήσουμε «συντρόφια» με νέα και πληροφορίες από τα τεκταινόμενα πριν τον αγώνα, καθώς ξέρουμε ότι οι μέρες πέρανε δύσκολα και ανυπομονείτε να βρεθείτε στα φιλόξενα χώματα μας!!!!

Φέτος την οργάνωση του αγώνα ανέλαβε ο ΑΟΠ και εμείς η ιστοσελίδα των «Σκάρτων» δεν μπορούσαμε παρά να είμαστε ο χορηγός επικοινωνίας του αγώνα.

Η λέσχη και τα μέλη της έχουν τεράστια εμπειρία από οργανώσεις αγώνων όντας από το 1970 που ιδρύθηκε «μέσα στα πράγματα» στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.


Ξεκινάμε λοιπόν την επικοινωνία με μια είδηση.

κατά πάσα πιθανότητα η πρώτη ειδική του αγώνα θα είναι με το "καλημέρα" στο γεφυρι του καρφουρ (Γλαύκος).
στο κομμάτι από την γέφυρα και πάνω προς το βουνό.
ήδη κάναμε τις πρώτες επαφές και προχωραμε!!

φυσικά θα είναι και η τελευταία του αγώνα το μεσημέρι στο κλείσιμο!
όποτε έχουμε ήδη δυο διαδρομές.
εννοείτε ότι θα βουλιάξει από κόσμο!!!
όλη η πάτρα θα είναι εκεί!
φυσικά μουσικές, καντίνες, χορηγοί... χρώμα, ήχος, και θέαμα!!

στην συνεχεία λέμε να πρωτοτυπήσουμε.

αντί ο αγώνας να είναι ένας κύκλος 200χλμ. να τον κάνουμε σε σχήμα "9".
δηλαδή μια "ουρά" από την πάτρα μέχρι την χαλανδριτσα (αυτοκινητοδρόμιο) και μετά ένας κύκλος γύρω στα 60-70 χλμ οπού θα τον επαναληφθεί 2 φόρες.

με αυτόν το τρόπο καταφέρνεις πολλά.
βασικά μαζεύεις τον αγώνα κοντά και δεν ξεμακραίνει.
δεύτερον, χρειάζεσαι λιγότερο κόσμο να τον στελεχώσεις.
τρίτον, κάνεις πολλές ειδικές, μια και επαναλαμβάνεις ουσιαστικά όσες ειδικές επιλέξεις στον κύκλο και την μια της ουράς.
έτσι μπορείς να κάνεις από 3-4-5-6 ειδικές ανάλογα με την όρεξη σου!!!

βέβαια ένα μικρό πρόβλημα υπάρχει με τον περιορισμό στην εκκίνηση της κάθε ειδικής να έχει ολοκληρώσει το προηγούμενο αυτοκίνητο.
αυτό γενικά "τραβαει" τον αγώνα μια και αυξάνει τον χρόνο παραμονής του αυτοκίνητου στο start, αλλά μελετάμε το γεγονός οι εκκινήσεις στις ειδικές να γίνονται ανα 30 δευτερόλεπτα και όχι μετά τον τερματισμό του προηγούμενου αυτοκίνητου.
Αυτό θα μας βόλευε ιδιαίτερα στο να μην «μακραίνει» ο αγώνας.

Την περίπτωση που ο επόμενος πιάσει τον προηγούμενο μέσα στην ειδική
θα την αντιμετωπίσουμε κάνοντας τις ειδικές αρκετά φαρδιές ώστε σε όλο τους το μήκος να μπορούν να γίνουν προσπεράσεις.
Άλλωστε στις γενικά μικρές ειδικές των μερικών λεπτών τα 30 δεύτερα είναι αρκετός χρόνος.

όχι δεν υπάρχει θέμα να "πιάσει" ο πρώτος τον τελευταίο στον δεύτερο γύρο μια και ο τελευταίος για να το "πιάσει", θα έχει περάσει το όριο της μισής ώρας καθυστέρησης από τον ιδανικό χρόνο σε όλον τον αγώνα και τις μισής από σεχ σε σεχ και θα είναι εκτός αγώνα.


Επίσης οι ειδικές θα κατά πολύ μεγαλύτερες σε διάρκεια και φυσικά περισσότερες στον αριθμό.
Έτσι οι μετρήσεις θα είναι αντικειμενικότερες και τα αποτελέσματα όσο το δυνατόν ποιο αντιπροσωπευτικά των δυνατοτήτων πληρώματος αυτοκίνητου.

Εννοείτε ότι τα παραπάνω θα περαστούν στον ειδικό κανονισμό του αγώνα προβλέποντας μάλιστα ποινές για αυτούς που δεν εκδηλώνουν πρόθεση διευκόλυνσης στο προσπέρασμα μέσα στις ειδικές.

και για τους άπιστους... εδω και χρόνια το σύστημα δουλεύει στα μοτο στο Enduro από Ελλάδα μέχρι παγκόσμιο.
και μάλιστα και με τρεις κύκλους...

συνεχίζεται...
Τελευταία επεξεργασία από skartaekato.gr και 08 Μάιος 2008, 09:06, έχει επεξεργασθεί 6 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
skartaekato.gr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 10 Απρ 2008, 21:04

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 11 Απρ 2008, 09:33

Μπράβο παιδιά. Ξέρω οτι διοργανώνετε πολύ καλούς αγώνες και σας εμπιστεύομαι. Άποψη μου για τις ειδικές λίγο προσοχή στο σύστημα που ακολουθούν τα εντούρο μηχανής στους δικούς τους αγώνες καθώς άλλο αμάξι άλλο μηχανή και το ξέρετε. Είναι κρίμα να σου σταματήσει κάποιος τη προσπάθεια μπορεί και άθελα του. :wink:
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό skartaekato.gr » 11 Απρ 2008, 17:45

σωστα γι'αυτο και το συζηταμε.

παντος και το να κανεις 3 ειδικες, απο λεπτο η καθε μια και αυτο δεν ειναι και πολλυ "αντικειμενικο".
Άβαταρ μέλους
skartaekato.gr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 10 Απρ 2008, 21:04

Δημοσίευσηαπό jimny » 11 Απρ 2008, 18:52

skartaekato.gr έγραψε:σωστα γι'αυτο και το συζηταμε.

παντος και το να κανεις 3 ειδικες, απο λεπτο η καθε μια και αυτο δεν ειναι και πολλυ "αντικειμενικο".



Σε αυτό συμφωνώ και γω
Μια πρόταση που έχω είναι η κάθε ειδική να την κάνουμε 2 γύρους
Έτσι στον πρώτο γύρο θα την γνωρίζουμε
και θα βλέπουμε και τα πατήματα και στον
δεύτερο θα έχουμε την δυνατότητα να βελτιώσουμε τους χρόνους


δεν γνωρίζω όμως αν είναι εφικτό σε χρονοδιάγραμμα
και από κανονισμούς

(όλα αυτά αν αντέξουν τα αυτοκίνητα)

και συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε
Άβαταρ μέλους
jimny
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2005, 12:17
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό skartaekato.gr » 12 Απρ 2008, 09:31

πραγματι ο χρονος δεν μας φτανει για δυο περασματα γιατι τοτε και αν θα μακραινε ο αγωνας.

ΟΜΩΣ, σε αυτον τον αγωνα λογο σχεδιασης τις ειδικες θα τις επαναλαβετε την μεν μια (αυτοκινητοδρομιο) 3 φορες με το ενα απο τα τρια περασματα αναποδα, και την αλλη στην "ουρα" παλι δυο φορες.

οποτε... οποιος εχει μνημη και μαθαινει γρηγορα... θα δηξει βελτιωση!
Άβαταρ μέλους
skartaekato.gr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 10 Απρ 2008, 21:04

Δημοσίευσηαπό jdelis » 12 Απρ 2008, 18:31

Μια ενδιαφέρουσα ιδέα θα ήταν να εκκινούν την ειδική 2 αυτοκίνητα ταυτόχρονα με αντίθετη φορά! :onlyamother:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό skartaekato.gr » 12 Απρ 2008, 19:47

δηλαδη?
Άβαταρ μέλους
skartaekato.gr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 10 Απρ 2008, 21:04

Δημοσίευσηαπό jdelis » 14 Απρ 2008, 10:53

Θα ξεκινάει ο ένας από την αρχή της ειδικής και ο άλλος από το τέλος. Να δούμε ποιός θα κολώσει πρώτος! :car3:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό skartaekato.gr » 15 Απρ 2008, 01:31

kai ναι, τα πρωτα 70 χλμ διαδρομης αποτυπωθηκαν στο χαρτι.
μαζι με τον μαριο και το πατζερο του ξεκινησαμε κατα τις 11 απο την πατρα.

τωρα θα μου πεις με πατζερο...?
τι να κανουμε ειχε τερατριπ και μας βολευε!!!

σκυλι το πατζερο, περασε διπλα απο την περιφημη πατζεροπαγιδα της καλιθεας και δεν εκανε κιχ!!
στην πλατανιωτισα ο μαριος με απετρεψε να περασουμε την διαδρομη απο ενα καλντεριμι μεσα στο χωριο.
οσο και να προσπαθησα δεν...
νομιζω οτι δεν επαιξε τοσο μεγαλο ρολο το στενεμα του μονοπατιου... οσο η αποτομη κατηφορικη φουρκετα που ειχε μαζι με τα 30αποντα σκαλοπατια!!
-τι επιχειρηματα παραθεσα δεν λεγεται. ουτε και με τον εργατη δεμενο δεν το κατεβαζε!!!

ας ειναι, βγηκαμε απο το χωριο και διλεξαμε αλλον δρομο.

στο αυτοκινητοδρομιο μερικα γελαδια μας καναν τους δυσκολους αλλα ευτυχως το πατζερο ειχε περισια θεωρια και γρηγορα μας αδειασαν τη γωνια.

εν συνεχεια αρχισαν τα προβληματα...
τι το ηθελα? ενα απλο, μικρο, κατηφορικο, χωραφακι του ζητησα να κατεβει.
οχι! εχει πλευρικη κληση και τις φοβαμαι.
ρε καλε μου, ρε χρυσε μου..., απο τα πολλα και αφου με κρεμασε σαν μαϊμου στο πλαι του πατζερο εξω απο το παραθυρο, να κραταω κοντρα σαν αλλος πιθικος σε αγωνες με σαϊντ καρ!!! τελικα κατεβηκαμε το κοματι.
ενταξη δεν λεω ηταν λιγο στεναχωρα, αλλα μεχρι και χελωνες ειδαμε στο διαβα μας εκει μεσα.

αρα, μετα την αρκουδα... εχει χελωνα!!!

κατεβηκαμε στο ποταμι περασαμε απενατι και για πρωτη φορα το τερατριπ μας εκανε νερα.
ενταξει λεμε απο το ποταμι θα ηταν... και συνεχηζουμε.
οχι δεν χασαμε ουτε μετρο στις μετρισεις.

βγηκαμε ασφαλτο και μετα απο διαφορους συνδιασμους φτασαμε λεοντιο.
οχι ακριβως μεσα αλλα στα περιξ.
καπου εκει και αφου εχουμε περασει ενα ποταμακι να σου ξανα το τερατριπ να γραφει σε ρυθους χρονομετρου!!!
αντε παλι... το συνεφερουμε και συνεχηζουμε.

δρομο παιρνω δρομο αφηνω, τζουπ στην ρακιτα.

-πεινας?
-οχι συνεχιζουμε.
κοντεψα να καταπιω το στυλο!!
ο μαριος και να μην φαει?

συνεχιζουμε λοιπον το γραψημο και παιρνω μια γεναια αποφαση.
στην μνημη μου υπηρχε μια αποπειρα να περασουμε καποτε απο ρακιτα οβρυοκαμπο.
χρονια πριν με τα μοτοσακα.
αμυδρα θυμομουν ενα αποτομο κατεβασμα καπου στις κορυφες.
ολον αυτον τον καιρο το ειχα ψαξει στο γκουγκλ και πραγματι ισως και να περναγε και αυτοκινητο.

αναστροφη λοιπον και... αρχιζει το ψαξιμο.
- ανεβα εδω.
- στριψε εδω.
- γυρνα εδω...
επιτελους ανεβηκαμε στα καραφλα πανω απο την ρακιτα.
ετσι για τα ονειρα σας να σας περιγραψω ενα τοπιο αλπικο (αλπικη ζωνη γαρ) με ατελειωτα λιβαδια, λιμνουλα, κοπαδι με αγρια αλογα να καλπαζουν, βραχους διασπαρτους, και ατελειωτες επιλογες για παιγνιδι.
κατι σαν το πρασουδι του παναχαϊκου αλλα στο πολλυ πολλυ μεγαλυτερο του!

αντε τωρα να βρουμε το πατημα για να κατεβουμε στην αλλη πλευρα. στον οβρυοκαμπο.
χωσου μεχρι εκει, γυρνα εκει, ελα απο εκει. τελικα... αφου ζαλισαμε την περιοχη αφου παρεδωσε πνευμα το τερατριπ αφου ο δεικτης της βενζινης κατεβηκε πολλλλυυυυ χαμηλα...
αποφασισαμε οτι το πρωτο περασμα ισως ηταν το καλυτερο.
και τι ειναι αυτο?
ενα κλασικο αλπικο "V" απο βραχο που κατεβαινει ομαλα μεχρι τα πρωτα λιβαδακια ενος οικισμου πριν τον οβρυοκαμπο.

τις λεξεις "ομαλα", και "κατεβαινει" αφηστετες λιγο "ελευθερες".
Α! ξεχασα να πω και για κατι κορμους και κατι βραχους.
αλλα μην σας απασχολει αυτο.
οταν θα "παραδωθει στην κυκλοφορια" θα το εχουμε ξεκλαρισει και ξεβραχωσει... αμ, πως!!

οχι δυστυχως δεν το κατεβηκαμε.
ημασταν μονοι μας και στο πουθενα.
επιδει θα βασιζωμασταν αρκετα στον εργατη για να το περασουμε στην κατασταση που ηταν τωρα, αποφασησαμε να μην το δοκιμασουμε χωρις παρεα.
αλλωστε το τερατριπ ειχε απεργια και ετσι δεν θα συνεχιζαμε το γραψημο.

γυρισαμε πισω απο ρακιτα και απο τον συντομοτερο δρομο στην πατρα.

τυχαια ανακαλυψαμε και το προβλημα στο τερατριπ.
το καλωδιο με το σημα απο το σασμαν περνουσε διπλα απο τον λεβιε του αργου και καθε φορα που επελεγε αργα στριμωχνε το καλωδιο στο σιδερο και το εκοβε!!!
δεν εφταιγαν τα νερα!!! απλα καθε φορα που ειχε νερα ειχε και αργα!!!

γυρισαμε πατρα και δωσαμε ραντεβου για την τεταρτη.
θα εχει ξεκλαρισμα, ξεβραχωμα, και αλλες αθλοπαιδιες!!!

αυτη ηταν μια ακομα μερα στα βουνα μας.
γυρω στις 7 το απογευμα ημουν σπιτι, συμπληρωσαμε ενα εργασιμο οχταωρο+ στο χωμα...
ειδαμε, μαθαμε, μυρισαμε.

φωτο εδω: http://picasaweb.google.com/skartaekato/Enduro4x408

συνεχηζεται...
Άβαταρ μέλους
skartaekato.gr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 10 Απρ 2008, 21:04

Δημοσίευσηαπό SUVord » 16 Απρ 2008, 18:24

skartaekato.gr έγραψε:
παντος και το να κανεις 3 ειδικες, απο λεπτο η καθε μια και αυτο δεν ειναι και πολλυ "αντικειμενικο".


Με το συμπάθειο αγαπητοί Πατρινοί συμπλέοντες αλλα οταν όλοι αγωνίζονται με τους ίδιους όρους και στην ίδια ακριβώς διαδρομή, όπου η επιλογή πορείας και πατήματος είναι δική σου και όχι κάποιου ενδεχόμενου προπορευομένου σου τότε αυτό είναι όσο πιο αντικειμενικό γίνεται ασχέτως διάρκειας.
Η επιθυμία σας να φτιάξετε κάτι το διαφορετικό μου αρέσει πολύ και για την προσπάθειά σας και μόνο αξίζετε συγχαρητηρίων.
Πόσο εφικτό είναι όμως αυτό;
Με ένα αγώνα γύρω στα 200 χιλιόμετρα, με 4 μέχρι 6 ειδικές όπως σχεδιάζεται, με μήκος κάθε ειδικής πάνω απο τα καθιερωμένα και με τουλάχιστον 40 συμμετοχές, τότε και ανα 30 δεύτερα να δίνεται εκκίνηση, είμαι της γνώμης οτι η διάρκεια του αγώνα θα τραβήξει αρκετά.
Είμαι σίγουρος, απο την εμπειρία μου σε αγώνες σας οτι διαθέτετε και τους ανθρώπους και το πείσμα ωστε τελικά, κόψε απο δώ, ράψε απο κεί να παρουσιάσεται ένα αγώνα αντάξιο της φήμη σας.
Καλό κουράγιο και με το καλο να βρεθούμε.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό skartaekato.gr » 16 Απρ 2008, 23:43

καταρχας ευχαριστουμε για την εμπιστοσυνη σας και τα καλα σας λογια.

πραγματι εχουμε τις ιδιες "ανυσηχιες" ως πρως την ομαλη εκβαση του αγωνα.
οι αποριες σας και οι φοβοι σας ειναι υπαρκτοι και προβληματιζουν και εμας.

ηδη εχουμε "γραψει" την μιση διαδρομη και συντομα θα ολοκληροσουμε το "γραψιμο" της.

μετα θα μας μινει αρκετος καιρος φτιαχνωντας σεναρια και εικονικους αγωνες ετσι ωστε να συγουρεψουμε αυτο το "διαφορετικο".

θεωριτηκα παντος εχουμε ελπιδες!!!
ο χρονος μας φτανει.

σας περιμενουμε.



************************************************************



λιγα λογια για σημερα το απογευμα 16/04
βρεθηκαμε 4 αυτοκινητα και ανεβηκαμε απο σουλι, ζουμπατα, ρακιτα και μετα στα καραφλα μεταξυ οβρυοκαμπου - ρακιτας.
οτι ποιο συντομο για εκει.

αυτο που μας αρεσει στο βουνο (ενα απο τα πολλα) ειναι οτι δεν σε αφηνει να πληξεις.

την δευτερα με τον μαριο τα καραφλα ηταν μουντα και χλωμιασμενα.
ζεστα και αποπνικτικα.
βλεπεις το συνεφο απο την σαχαρα ειχε κατασκηνωσει απο πανω τους.

σημερα... ηλιος, χαρα θεου (λεμε τωρα...).
ξαστερος ουρανος με δυαληματα συνεφιας, οσο για την ζεστη?
3 βαθμους!!!!!
το δαγκωσαμε!! φλις, μπουφαν και κρυωναμε!
αχνιζαν οι ανασες μας, και οσοι δεν με πιστευετε αυριο στις φωτο στο πικασα θα δειτε εσκιμωους!!

τα δε συνεφα τρεχαν με τετοια ταχυτητα απο τον αερα που σχεδον τα εχανες!!!

οπως και να εχει την δουλεια μας την καναμε.
με σχετικη ευκολια βρηκαμε το πατημα, και πειραμε χαλαρα τον κατηφορο.
τα πραγματα ηταν τοσο λαϊτ που το ενα αυτοκινητο ειχε λαστιχα στριτ και σχετικα χαμηλο.


μερικα βραχακια, κατι πουρναροριζες, και ενα δυο ψιλογκρεμια δεν μας πτοησαν και συντομα βγηκαμε στον οβρυοκαμπο.

αφησαμε το πρωτο αυτοκινητο κατω και αρχισαμε να ανηφοριζουμε με τα ποδια το κοματι.
μαζι μας πριονι, ξυναρι, και λοσταρι για τα βραχια.

τα αλλα αυτοκινητα μας περιμενα επανω στο εμπα του κοματιου.
με την βοηθεια ολων ξεβραχωσαμε το κοματι, κοψαμε κατι κλαρακια... γεμισαμε κατι τρυπες... μονο γκισε για διοδια δεν βαλαμε.

το κοματι ειναι φοβερο.
πραγματικα συνδεει την ρακιτα με τον οβρυοκαμπο απο το ψηλοτερο σημειο τους!!
ολοι οσοι ηρθαν δεν πιστευαν τι εκρυβε αυτη η κορυφη.

μετα τα "χωματουργικα" κατεβηκαν και οι υπολοιποι.

κλειδι για την βατοτητα του κοματιου ηταν το τζιμνι που παρολη την απειρια του οδηγου του και την προσοχη του για το τζιμνι, κατεβηκε ευκολα και με ασφαλεια.

βγηκαμε στον οικισμο ακριβως στην διασταυρωση που παει για την καρυτσα.

τελος λοιπον με τα αγνωστα.
η υπολοιπη διαδρομη ειναι γνωστη.
συντομα θα την γραψουμε και αυτη!!
Άβαταρ μέλους
skartaekato.gr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 10 Απρ 2008, 21:04

Δημοσίευσηαπό karka » 20 Απρ 2008, 20:15

κυριακη 20/04
το γραψημο του road book oλοκληρωθηκε.
πρεπει τωρα να καθαρογραφει και να ελεγχθει.

βεβαια μενουν τα πρωτα 5-7 χλμ απο την εκκινση εως την ειδικη στον γλαυκο.
εκκινηση μαλλων στα ψηλα αλλωνια... οπως παλια.

αποφυγαμε οσο μπορουσαμε τους κεντρικους χωματοδρομους και ανακαλυψαμε μερικα φοβερα κοματια για παιγνιδι.
το off road εχει την τιμητικη του

ευχαριστη ανακαλυψη το ανοιγμα ενος παλιου χαλασμενου δρομου απο αγ. παρακευη μεχρι το "δεντρο του γιαννια" που για πολλα χρονια ηταν γκρεμησμενος.
αν και η διανηξη ειναι ελιπεις μεχρι τωρα και ειναι σε κακη κακιστη κατασταση με πολλες ροδοσιες απο την μπολτοζα και κατολισθησεις.
οτι πρεπει δηλαδη για να αποφυγουμε ενα εντελως off κοματι -παραληλο με αυτον τον φρεσκοανοιγμενο δρομο- που πιθανων να ειχαμε προβλημα με το μπερδεμενο ιδιοκτησιακο καθεστος και το δυσκολο για τα σουβ τελευταιο κοματι του.

το κακο ειναι οτι πρωτα γραψαμε το off κοματι και μετα ειδαμε τον ανοιγμενο δρομο!!! στο σημειο που θα βγαιναμε.

ετσι εχουμε δυο διαδρομες για αυτο το σημειο!
ισως μια στον ενα γυρο ισως η αλλη στον αλλων.
θα εξαρτηθει απο τα σεδ.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό mpoudas » 22 Απρ 2008, 08:54

Φίλε ανδρέα καλημέρα.Θα έχει ο αγώνας ειδική στο αυτοκινητοδρόμιο;
Το ρωτάω επειδή την ίδια μέρα έχουν τα παιδιά του ΑΟΔΠ αγώνα εκεί.
Δεν γινόταν να μην είναι την ίδια μέρα;
Πιστεύω ότι δύο χωμάτινοι αγώνες την ίδια ημερομηνία θα διχάσουν τον κόσμο που θα ήθελε να τους παρακολουθήσει.
Άβαταρ μέλους
mpoudas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 12:19
Τοποθεσία: Πατρα αχαιας

Δημοσίευσηαπό skartaekato.gr » 23 Απρ 2008, 10:48

ναι, θα εχει ειδικη στο αυτοκινητοδρομιο.
στην αριστερη του μερια πρως την βαλμαντουρα.

για να λεμε την αληθεια εμεις το ειδαμε σαν γιορτη του μηχανοκηνητου αθλητισμου.

ο χωρος του αυτοκινητοδρομιου ειναι τεραστιος και χωραει και αλλη εκδηλωση παραλληλα.

θα μπορεσουν ολοι οι φιλοι του μηχανοκινητου να δουν οτι θελουν.
οι τζιπαδες στα ενδιαμεσα των ειδικων το σκραμπλ και οι μηχανοβιοι τα τζιπ.

ετσι και αλλιως δεν θα υπαρχει "επαφη" στον χωρο.
η διαδρομη του εντουρο δεν θα περναει καν απο το σκραμπλ ουτε καν η απλη της.

ενοειτε οτι ουδεποτε περασε απο το μυαλο μας να διχασουμε τον κοσμο.
για το αντιθετο φροντισαμε και ας κοπιασαμε λιγο παραπανω για να μας βγει η διαδρομη οπως την θελαμε.
αλλωστε βαλαμε κοτζαμ αρκουδα αναποδα για αυτον το λογο!!
Άβαταρ μέλους
skartaekato.gr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 10 Απρ 2008, 21:04

Δημοσίευσηαπό skartaekato.gr » 06 Μάιος 2008, 09:51

ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ 120 ΕΥΡΩ (ΟΛΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ) ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΙΣΑΝΣ


Στην τελική ευθεία μπαίνει σιγά σιγά το πρώτο Εντουρο 4χ4 Αχαιός.
Σχεδόν δυο εβδομάδες πριν την Κυριακή του αγώνα η οργάνωση έχει να ανακοινώσει την τελική μορφή του αγώνα καθώς και μερικές άλλες πληροφορίες.

Η αρχική ιδέα για δυο κύκλους τελικά δεν ευδοκίμησε καθότι αφενός ο κύκλος ήταν αρκετά μεγάλος για να επαναληφθεί δυο φόρες, αφετέρου η διαδρομή του αγώνα είναι ιδιαίτερα απαιτητική και σφιχτή με αποτέλεσμα οι μικρές μέσες ωριαίες να «μεγαλώνουν» σε διάρκεια τον αγώνα.

Ως εκ’τουτου, λοιπόν έχουμε και λέμε.
Ο αγώνας έχει μήκος 160 χλμ.
Θα έχει 4 ειδικές διαδρομές, 1-4 και 2-3.
Αυτό σημαίνει ότι η πρώτη και η τετάρτη είναι κοινές με ανάποδη όμως φορά η τελευταία.
Το ίδιο και η 2-3 κοινές με ανάποδη φορά η τρία.
Η σχεδίαση του είναι ως έξεις:
ΕΧΕΙ ΣΧΗΜΑ ‘9’. Δηλαδή ουρά 30 χλμ.
Εκκίνηση από την πλατεία υψηλών αλλωνιων στην πάτρα.
Μετά από 8 χλμ και πριν βγεις από την πόλη στην κοίτη του ποταμού Γλαύκου θα συναντήσετε την πρώτη ειδική του αγώνα.
Χωρίς Σ.ΕΧ. μπαίνετε και εκκινείτε την ειδική.
Μετά το flying συνεχίζετε με το δρομοβιβλιο την απλή μέχρι το πρώτο Σ.Ε.Χ
Αυτό είναι στο αυτοκινητοδρόμιο.
Εκεί λοιπόν έχουμε Σ.Ε.Χ 1 και αμέσως μετά ειδική διαδρομή 2.
Η ειδική θα είναι 2-3 χλμ στο περισσότερο μέρος της καθαρισμένη από γκρεϊντερ και μερικά off για παιγνίδι.
Μετά το flying συνεχίζετε για το ΣΕΧ 2.
Το σεχ 2 θα είναι στο χωριό ρακιτα.
Πριν όμως φτάσετε εκεί θα έχετε περάσει από δυο ΣΕΔ και μερικά δύσκολα κομμάτια.
Ειδικά ένα κομμάτι κατηφορικό μέσα σε ρέμα είναι απίθανο!!
Θέλει όμως ιδιαίτερη προσοχή και όχι ταχύτητα.

Μετά το ΣΕΧ2 θα περάσετε από ένα πραγματικά όμορφο κομμάτι πάνω ψηλά στα καράφλα του οβρυοκαμπου.
Αλπική ζώνη και μπόλικο κατηφορικό off που για πρώτη φορά θα περάσει αγώνας αλλά και αυτοκίνητο γενικότερα.
Υψόμετρο 1800κατι.

Συνεχίζει η διαδρομή μέσα από δύσκολους και σφιχτούς δρόμους μέχρι να κατέβητε ξανά χαμηλότερα.
Δυο κομματάκια πριν το κλείσιμο του κύκλου θα σας κρατήσουν το ενδιαφέρων αυξημένο.
Το ένα είναι κάπου πριν το χωριό Αγ. Παρασκευή όπου αρχικά ένα εντελώς off κομμάτι και στην συνεχεία ένας πολλή χαλασμένος δρόμος θα σας «καθυστερήσουν» και στην συνεχεία η περίφημη αρκούδα!!
Αυτήν τη φορά κατηφορική και εύκολη μια και από τα πολλά περάσματα έχει γίνει «αεροδρόμιο».
Κλείνετε κύκλο στο αυτοκινητοδρόμιο όπου έχει το ΣΕΧ 3 και κατόπιν ξανά κάνετε με ανάποδη φορά την ειδική 3 πια.
στην συνεχεία ακλουθείτε την πρωινή πρώτη απλή ανάποδα με κατεύθυνση την πάτρα και ποιο συγκεκριμένα τον Γλαύκο όπου εκεί θα έχει το ΣΕΧ 4 και την ειδική 4 ανάποδα.
Άσφαλτο πια κατευθύνεστε για την πλατεία υψηλών αλλωνιων όπου έχει τον τερματισμό.

Ο αγώνας είναι σφιχτός.
Οι μέσες θα είναι μικρές.
Θα υπάρξουν αρκετά ΣΕΔ, 6 η 7 όπου παράλληλα με τα ΣΕΔ στα σημεία εκείνα θα υπάρχει και κλιμάκιο διασωστών καθώς και αυτοκίνητα της οργάνωσης.

Αυτό σημαίνει ότι ο αγώνας θα «μοιραστεί» σε μικρά τμήματα από ΣΕΔ σε ΣΕΔ όπου μαζί με την ασύρματη επικοινωνία θα ελέγχουμε τον αγώνα.

Σε όλα τα off θα υπάρχουν οχήματα της οργάνωσης για βοήθεια.

Από θέμα ασφάλειας αγώνα.
Κάθε ειδική θα έχει τον γιατρό της και το ασθενοφόρο της.
Επίσης ένα ασθενοφόρο 4χ4 μαζί με γιατρό θα «περιπολεί» στην περιοχη που κινείτε ο αγώνας.
Η σχεδίαση του αγώνα είναι τέτοια που επιτρέπει την έμμεση πρόσβαση του ασθενοφόρου σε όλη την διαδρομή από παράλληλους δρόμους.
Στα ΣΕΔ θα υπάρχουν κλιμάκια με διασώστες και οχήματα 4χ4.
Αυτά θα έχουν «ευθύνη» μια μικρή περιοχή 20χλμ περίπου το κάθε ένα με αποτέλεσμα την γρήγορη μετακίνηση και πρόσβαση αν κάτι χρειαστεί.
Μαζί με αυτούς και τα οχήματα της οργάνωσης σαν «σκούπες» θα σκουπίζουν κομμάτι-κομμάτι αν κάποιος λείπει από το μέτρημα από ΣΕΔ σε ΣΕΔ.


Νομίζουμε ότι θα περάσουμε ένα ευχάριστο και γεμάτο σαββατοκύριακο.

Για όποιες επιπλέων πληροφορίες στην διάθεση σας.
Άβαταρ μέλους
skartaekato.gr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 10 Απρ 2008, 21:04

Επόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες