Μα βρε Artsi εσυ ειπες οτι σε εχει βγαλει ασπροπροσωπο ως τωρα. Το "τωρα" δεν μπορω να ξερω εγω ποσο ειναι αν δεν το λες απο την αρχη. Εχω κολλησει και εγω ασχημα σε χιονι παρα τα αργα αλλα ειχα τα εργοστασιακα λαστιχα τοτε και ηταν παρα πολυ φθαρμενα, ειχαν φτασει 30.000χλμ.(με παρα πολλα απο αυτα σε πετρα και χωμα). Δεν λεω και το παλιο μενει ευκολα, με τα χιαστι, ελλειψη μπλοκε κλπ. Οποτε αυτο που λεω ειναι οτι αν θες να βγεις σοβαρα εκτος δρομου δεν ειναι να βγεις με το νεο 3θυρο. Και δεν ειναι μονο η 4κινηση που δεν ειναι τοσο "αποδοτικη" αλλα ειναι και η αρθρωση και η ελλειψη ακαμπτου πισω, να μην πω και για την ξεκαρφωτη εξατμιση που δεν ειχαν που να την βαλουν και την κολλησαν απο πισω να εξεχει, ετοιμη να αρπαξει οποια πετρα περασει διπλα! Τα βιντεακια ολα που κυκλοφορουν με το νεο 3θυρο (τι νεο βεβαια αφου κυκλοφορει 3 χρονια σχεδον;!) ειναι σε ρηχη λασπη και σε μαλακο χωματοδρομο. Δεν εχω δει κανενα βιντεο με αναβαση και καταβαση σε βραχια ή νεροφαγωματα; ...και μην μου δειξετε βιντεακια με το 3d 1.9 diesel γιατι ειναι αλλη υποθεση!
Να μην ξεχασω να σας δωσω και τη συνδεση με την σελιδα του Tetrakinisi Mag που εκανε ενα ωραιο δοκιμαστικο σε μερικα 4κινητα οχηματα:
http://www.tetrakinisimag.gr/tetrakinisi.htm
Δες εκει τι εκανε το 3θυρο και θα καταλαβεις λιγο ακομη για τι λεω. Να σημειωσουμε οτι το προηγουμενο GVitara εχει αντιστοιχη 4κινηση με το SsangYong Actyon της δοκιμης. (τουλαχιστον απο οτι ξερω, αν εχει κανα μυστηριο μπλοκε που δεν το ξερω ας με διορθωσει καποιος
)
Παντως οπως και να εχει ελπιζω να το βγαζεις εκτος δρομου το οχημα σου γιατι οσοι το εχουν παρει το εχουν για ασφαλτο και μοστρα! Εχω 5-6 παραδειγματα απο γνωστους και συναδελφους που το πηραν και το εχουν για βολτες στην Αθηνα. Ασε που επειδη καιει και αρκετα με την μονιμη 4κινηση εχουν και παραπονα.