Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Xenon H4 σε Disco I

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Xenon H4 σε Disco I

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Μάιος 2008, 21:05

Καλά ως γνωστό φώτα τα Disco δεν έχουν.... Έχει βάλει κανείς H4 Xenon;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Xenon H4 σε Disco I

Δημοσίευσηαπό denis » 15 Μάιος 2008, 22:53

Σπυρο εχω βαλει xenon σε ολα μου τα οχηματα.
Κανουν δουλεια.
Βαλτα με κλειστα ματια,απλα να ειναι καλης ποιοτητας.
QUAD GARAGE

Q.R.T
quad racing team
Άβαταρ μέλους
denis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004, 23:47
Τοποθεσία: N.ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Xenon H4 σε Disco I

Δημοσίευσηαπό vagelis » 16 Μάιος 2008, 07:42

THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: Xenon H4 σε Disco I

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Μάιος 2008, 11:26

denis έγραψε:Σπυρο εχω βαλει xenon σε ολα μου τα οχηματα.
Κανουν δουλεια.
Βαλτα με κλειστα ματια,απλα να ειναι καλης ποιοτητας.


Έβαλες και στο μηχανάκι; Και στο γουρουνάκι; :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Xenon H4 σε Disco I

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Μάιος 2008, 11:28

vagelis έγραψε:www.gadgetplanet.gr


Καλά, θα βρώ να αγοράσω... :-)

Το έχει κάνει κανείς όμως;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Xenon H4 σε Disco I

Δημοσίευσηαπό ZooL » 19 Μάιος 2008, 12:31

Αν μου επιτρέπετε:

Εσύ καλά, βάζεις HID και βλέπεις ωραία και καλά.
Στον απέναντί σου όμως, του βγάζεις τα μάτια κάθε φορά που διασταυρώνεστε...
Ειδικά όταν το αυτοκίνητο σου είναι και ψηλό... :roll: :roll: :roll:

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Re: Xenon H4 σε Disco I

Δημοσίευσηαπό denis » 19 Μάιος 2008, 20:52

superspy έγραψε:
denis έγραψε:Σπυρο εχω βαλει xenon σε ολα μου τα οχηματα.
Κανουν δουλεια.
Βαλτα με κλειστα ματια,απλα να ειναι καλης ποιοτητας.


Έβαλες και στο μηχανάκι; Και στο γουρουνάκι; :-)


Εχω βαλει μεχρι τωρα στο sorento στο sportage στο βανακι και στο varadero.
H γουρουνα εχει περιεργη λαμπα οποτε περιμενω να βγαλουν και σε xenon.
QUAD GARAGE

Q.R.T
quad racing team
Άβαταρ μέλους
denis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004, 23:47
Τοποθεσία: N.ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: Xenon H4 σε Disco I

Δημοσίευσηαπό denis » 19 Μάιος 2008, 21:04

ZooL έγραψε:Αν μου επιτρέπετε:

Εσύ καλά, βάζεις HID και βλέπεις ωραία και καλά.
Στον απέναντί σου όμως, του βγάζεις τα μάτια κάθε φορά που διασταυρώνεστε...
Ειδικά όταν το αυτοκίνητο σου είναι και ψηλό... :roll: :roll: :roll:

Χ.



Σωστος ο φιλος.

Ενοειται οτι οταν τα τοποθετησεις πρεπει να ρυθμισεις μετα τα φωτα σου.
Καποιοι δεν το κανουν οποτε ισχυουν αυτα που λες.
Το ιδιο συμβαινει και με τις κανονικες λαμπες. :wink:
QUAD GARAGE

Q.R.T
quad racing team
Άβαταρ μέλους
denis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004, 23:47
Τοποθεσία: N.ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Μάιος 2008, 22:14

Σπύρο γειά,

το θέμα μπορεί κάποιος να το εξετάσει από δύο σκοπιές.

Την πλευρά του ιδιοκτήτη του οχήματος και χρήστη των φώτων

ή

Την πλευρά του αντιθέτως ερχομένου οδηγού και δέκτη της δέσμης των φώτων.

Για τον πρώτο είναι ΟΛΑ καλά.
Για τον δεύτερο όλα εξαρτώνται από τον αν ο πρώτος (ο ιδιοκτήτης του οχήματος και χρήστης των φώτων) έχει κάνει ορισμένα πράγματα σωστά.

-------------------------------------------------

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για τα καινούργια αυτοκίνητα (και δεν εννοώ το τί προβλέπει ο ΚΟΚ αλλά οι οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ενωσης για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων έτσι ώστε τα προϊόντα τους να παίρνουν έγκριση τύπου) τα αυτοκίνητα που εξοπλίζονται από το εργοστάσιο με HID XENON φώτα πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να έχουν στο εξοπλισμό τους και σύστημα πλύσης των φωτιστικών σωμάτων που έχουν τέτοιο σύστημα φώτων και δεύτερον να έχουν σύστημα που ΑΥΤΟΜΑΤΑ και ΣΥΝΕΧΩΣ είτε ρυθμίζει το άμαξωμα είτε ρυθμίζει την δέσμη των φώτων (ή και τα δύο) έτσι ώστε η δέσμη τους να μην τυφλώνει τους απέναντι ερχομένους ακόμη και όταν αυτά είναι φορτωμένα ή βρίσκονται σε κεκλιμένο επίπεδο (δυστυχώς δεν θυμάμαι μέχρι πόσες μοίρες)

Αν λοιπόν το αυτοκίνητό σου έχει σύστημα πλύσης των φανών στους οποίους θα βάλεις τα Η4 ΗΙD XENON τότε είσαι εντάξει κατά το 50% του τυπικού αλλά το 50% αυτό δεν είναι το ουσιαστικό.

Αν το αυτοκίνητό σου έχει και σύστημα αυξομείωσης του ύψους τουλάχιστον της πίσω ανάρτησης ή της δέσμης των φώτων έχεις και το υπόλοιπο 50% αλλά στην ουσία ουσιαστικοτέρο τμήμα καλυμένο.

Το πρόβλημα είναι πως δυστυχώς αυτό δεν ισχύει στα Discovery 1.

Aκόμη και αν βάλεις σύστημα εξισορρόπησης της πίσω ανάρτησης ή σύστημα ρύθμισης της δέσμης των φώτων (υπάρχουν και τα δύο) και πάλι τυπικά (και ουσιαστικά) θα εισαι εκτός των ΤΥΠΙΚΩΝ προαπαιτουμένων για να πεις ότι τα φώτα που σκέφτεσαι να βάλεις δεν θα είναι πιθανός κίνδυνος για τους άλλους χρήστες στο δρόμο.
Γιατί δεν θα υπάρχει η ΑΥΤΟΜΑΤΗ και ανεξάρτητη από εσένα αλλά άμεσα συνδεδεμένη και συνεχώς μεταβαλόμενη ρύθμιση που θα διασφαλίζει ότι η δέσμη θα είναι στο σωστό ύψος για να μην ενοχλεί τους άλλους ανεξάρτητα από το αν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο, ανεβαινοκατεβαίνει ή κινείται σε ανώμαλο δρόμο.

Δυστυχώς λοιπόν αν θέλεις να είσαι 100% υπεύθυνος με τους άλλους χρήστες στον δρόμο τα HID XENON ΔΕΝ είναι υπεύθυνη ηθικά επιλογή για τα φώτα πορείας του αυτοκινήτου.

Το θέμα αλλάζει ΚΑΘΕΤΑ για τους κανονικούς προβολείς (όχι όμως για τα αυτοκίνητα με λάμπες Η4 που έχουν κοινή λάμπα για προβολείς και φώτα πορείας όπως τα Disco 1 και Disco 2 μέχρι το 2003.) Η' και για τους πρόσθετους προβολείς.

Εκεί μπορείς άνετα να βάλεις τα HID XENON και να είσαι και τυπικά αλλά και ηθικά σωστός καθώς οι προβολείς προϋποθέτουν για την χρήση τους το ότι δεν έρχεται άλλο όχημα από την άλλη κατευθυνση (αυτά στην ουτοπική κατάσταση φυσικά καθώς όλοι ξέρουμε και έχουμε ζήσει τα ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ που κυκλοφορούν με τους προβολείς ή τους προβολείς ομίχλης αναμένους το βράδυ)

Τελικά βγαίνει άκρη εύκολα σε αυτό που ρώτησες και αυτό που προσωπικά πιστεύω και επέλεξα για τα αυτοκίνητά μου?

Ας το ξαναδούμε πιό αναλυτικά

Βάλε HID XENON σε πρόσθετους προβολείς ή άλλαξε τα φώτα σου με τα φωτιστικά σώματα του Discovery 2 από το 2003 έως το 2005 (για να μην υπάρχει παρεξήγηση μιλάμε για οχήματα παραγωγής από τον Σεπτέμβριο 2002 έως τον Σεπτέμβριο του 2004 δηλαδή μέχρι την λήξη παραγωγής του D2 και την αντικατάστασή του με το LR3.)
Ετσι θα μπορείς να βάλεις κανονικές λάμπες πυρακτώσεως με ευγενές αέριο στα μεσαία φώτα και τα HID XENON στις λάμπες των προβολέων μόνο.
Και να είσαι σωστός, τυπικός και ηθικός προς τις υποχρεώσεις που όλοι μας πρέπει να έχουμε προς το δικαίωμα των άλλων χρηστών του δρόμου να βλέπουν το βράδυ και να μην τους τυφλώνουμε με τα μεσαία μας φώτα.

----------------------------------

ΑΝ τα ΚΤΕΟ έκαναν καλά την δουλειά τους με βάση το πιό πάνω θα έπρεπε να "κόβουν" όλα τα αυτοκίνητα που "φοράνε" HID XENON στα μεσαία φώτα τους χωρίς να έχουν σύστημα πλύσης ΚΑΙ σύστημα ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ εξισορρόπησης ή ρύθμισης της δέσμης τους.

-----------------------------------

Για τους προβολείς δεν υπάρχει έλεγχος πέραν του να λειτουργούν οι λάμπες οπότε δεν γεννάται θέμα.
Το ίδιο και για τους πρόσθετους προβολείς (αν και εκεί τυπικά υπάρχει ένα όριο στον αριθμό τους αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)

-----------------------------------

Τα πλεονεκτήματα των HID XENON είναι πάρα πολλά και ιδίως για εμάς τους τετρακίνητους υπάρχει και το ιδιαίτερα σοβαρό της εξαιρετικής τους αντοχής στους κραδασμούς καθώς δεν έχουν λεπτο σύρμα πυρακτώσεως οπότε αντέχουν ΠΟΛΥ περισσότερο από τις κοινές λάμπες.

Αν θέλουμε όμως να είμαστε σωστοί σε αυτά πού απαιτούμε και εμείς από τους άλλους (δηλαδή να σέβονται τα δικαιώματά μας για ασφαλή χρήση του δρόμου) άσε το καλύτερα για τα μεσαία σου φώτα. Βάλε τα σε πρόσθετους προβολείς ή αν έχεις όρεξη για μετατροπές βάλε τα φώτα που είπαμε από το D2.

Eναλλακτικά βέβαια υπάρχει και μία ευκολότερη, φθηνότερη και ηθικά αλλά και τυπικά σωστότερη λύση.

1. Η αντικατάσταση των φωτιστικών σου σωμάτων με καινούργια. Τα κάτοπτρα των Disco 1 της γενιάς του οχήματός σου έχουν ευαισθησία στην υγρασία και ιδίως σε αυτοκίνητα που έχουν δει "δράση" και περάσματα σε νερά κλπ η επιφάνεια των κατόπτρων χαλάει. Ιδίως αν αναλογιστείς και την ηλικία τους, περίπου 15 χρονών τώρα????
Θεωρώ ότι το πρόβλημα της μειωμένης απόδοσης στα φώτα σου έχει να κάνει κυρίως με το θέμα των κατόπτρων.

2. Η αντικαστάσταση των φις στις ηλεκτρικές επαφές στις λάμπες. Αλλο ένα σημείο στο οποίο πάσχουν τα Disco αλλά και όλα τα αυτοκίνητα που περνούν από νερά και έχουν και μια κάποια ηλικία στην πλάτη τους. Το να αλλάξεις τις μεταλλικές επαφές (όχι το πλαστικό) είναι εύκολο και γρήγορο. Και θα μειώσει ουσιαστικά την αντίσταση λόγω οξειδώσεως των επαφών φέρνοντας περισσότερα Volts στις λάμπες και μειώνοντας και τις απώλειες, την κατανάλωση ρεύματος και τα θερμικά φορτιά στα φις (το φαινόμενο του να λειώνουν τα πλαστικά στα φις στα φώτα ή και στον διακόπτη των φώτων στο τιμόνι)
Ο δεύτερος πιθανός λόγος που δεν θα πρέπει να είσαι ικανοποιημένος από τα φώτα του Disco σου.

3. Η αντικατάσταση των κανονικών λαμπών πυρακτώσεως τύπου Η4 αλογόνου με τις λεγόμενες Χenon (να μην συγχέονται όμως με τις HID XENON) που είναι απλώς γεμισμένες με αυτό το ευγενές αέριο. Οι λάμπες αυτές δίνουν όντως δυνατότερο και πιό λευκό φως και αξίζουν τα (λίγα) χρήματά τους.

4. Η τοποθέτηση ρελέ έτσι ώστε τα φώτα σου να παίρνουν ρεύμα απευθείας μέσω του δυναμό ή της μπαταρίας και να μην περνάει το ρεύμα αυτό μέσω του διακόπτη των φώτων (δυστυχώς στα Disco 1 της γενιάς του δικού σου αυτό συμβαίνει, όπως και στα παλαιά Defenders. Στα Disco 1 γενιάς 300Tdi, 1994 και μετέπειτα μοντέλα, η LR ακολούθησε την σωστή οδό και έβαλε ρελέ για τον έλεγχο και τροφοδοσία απευθείας στα φώτα και όχι μέσω του διακόπτη.

5. Η τοποθέτηση ενός ανορθωτή & σταθεροποιητή τάσεως έτσι ώστε να φτάνουν περίπου 13.5 με 13.8 Volts στις λάμπες σου και όχι 12.5 ή και 11 ή και ακόμη λιγότερα που θα πρέπει να φτάνουν τώρα με τις οξειδωμένες επαφές που σίγουρα θα έχεις. Αν θυμάμαι καλά για κάθε 1 volt πτώσεως τάσεως χάνεις περίπου 10% από την φωτιστική απόδοση σε lumens (μπορεί να θυμάμαι λάθος και να είναι και περισσότερο). Αν θέλεις να δεις την διαφορά σύνδεσε μία λάμπα 12 Volts με μία μπαταρία των 9 Volts και θα δεις πόσο θα πέσει η απόδοσή της από την μείωση των 3 Volts.

Τις 5 αυτές λύσεις συστήνω πάντα σε όσους ζητούν προτάσεις για βελτίωση της φωτιστικής απόδοσης σε παλαιότερα Landies και ακολουθώ ΠΑΝΤΟΤΕ στα αυτοκίνητα των ανθρώπων που μου τα εμπιστεύονται για αναβάθμιση/ανακαίνιση/βελτίωση.
Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει ούτε ένας που να μην έμεινε έκπληκτος από το πόσο καλά φώτα ξαφνικά αποκτούν τα Landies.

Eλπίζω να μην σε κούρασα.

Χαιρετώ
pantg
 

Xenon H4 σε Disco I

Δημοσίευσηαπό iatros » 20 Μάιος 2008, 22:57

Αγαπητέ φίλε Σπύρο καλησπέρα.
Αν και δεν γνωρίζω τα ηλεκρικά του Disco I , το πρώτο που θα πρέπει να κάνεις είναι να καθαρίσεις τα κρύσταλλα τόσο από μέσα όσο και απ΄έξω (ξέρω ότι υπάρχουν ειδικοί πάνω σ΄αυτό το θέμα) και μετά βάλε τα φώτα Xenon (όχι τα κινέζικα) που θα βελτιώσουν πάρα πολύ την ορατότητα (σε συνδυασμό με το καθάρισμα) αλλά πρέπει μετά να ρυθμιστεί σωστά η δέσμη για να μήν ενοχλούνται οι άλλοι, όπως είπαν και οι προλαλήσαντες.
Έχω βάλει στο DISCO 3 (όχι τα κινέζικα) και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος.
Αφού σκέφτομαι να βάλω και στο SUNNY Ν14 του '94 που έχω παρ΄ όλο που δεν τα έχω τόσο ανάγκη.
Όσο για την νομιμότητα, είναι τόσο τυπικό το θέμα όσο τυπικοί είναι στα καθήκοντα και στις υποχρεώσεις τους οι 300 που μας κυβερνούν._


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μάιος 2008, 06:56

Γιατρέ μου καλημέρα,

πώς μου αρέσει όταν διαφωνούμε !!!!
Αλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι μέσα από την θέση και την αντίθεση καταλήγουμε στην σύνθεση που συνήθως είναι κάτι θετικό. Να τσακωθούμε δεν το νομίζω άρα για αρνητικό ή δυσάρεστο δεν το βλέπω.......

---------------------

Γιατρέ μου να σου θυμίσω ένα πράγμα που ίσως μέσα στον ενθουσιασμό σου για την εκπληκτική απόδοση των HID XENON ξέχασες.

Το Discovery LR3 στο οποίο και τα τοποθέτησες έχει αμφότερα τα συστήματα που χρειάζονται για να λειτουργούσουν τα φώτα αυτά σωστά και υπεύθυνα και προς τους άλλους χρήστες το δρόμου. Είναι εφοδιασμένο τόσο με το σύστημα πλύσης όσο κυρίως με την αεροανάρτηση. Το σύστημα αναρτήσεως αυτό έχει ενσωματωμένη την ιδιότητα να κρατά το αυτοκίνητο παράλληλο προς το νοητό επίπεδο και να "καταπίνει" στα πλαίσια της διαδρομής της πίσω ή της εμπρός ανάρτησης τις κλίσεις που προέρχονται από την κίνησή του, την επιφάνεια του εδάφους στο οποίο κινείται ή την κατανομή του φορτίου που μεταφέρει.
Αρα η έστω και εκ των προτέρων τοποθέτηση των HID XENON έγινε σε αυτοκίνητο που πληροί τους όρους οι οποίοι ορίζουν την νομιμότητα (ας το πούμε έτσι) για την ενέργεια αυτή και κυρίως έγινε υπεύθυνα, σωστά και με σεβασμό και για τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Αν το ίδιο σύστημα πλύσης ή αναρτήσεως υπάρχει και στο Sunny τότε δεν πιστεύω ότι κάποιος θα μπορεί να διαμαρτυρηθεί ότι τον τυφλώνουν τα φώτα και του οχήματος αυτού.

Φυσικά όλα εξαρτώνται και από την ρύθμιση. Π.χ. πόσοι από εμάς δεν έχουμε δει αυτοκίνητα που έχουν εργοστασιακά τοποθετημένα τα HID XENON φώτα τους και όμως το ένα φέγγει στον Αρη και το άλλο στον Ερμή? Και στο μεταξύ διάστημα που καλύπτουν βγάζουν και "ακτινογραφίες" και σε εμάς από την ένταση του φωτός με το οποίο μας τυφλώνουν.
Φυσικά τις πιό πολλές φορές αυτό οφείλεται στην ελλειπή προετοιμασία και ρύθμιση του αυτοκινήτου πριν αυτό παραδοθεί στον νέο του ιδιοκτήτη καθώς η δέσμη των φώτων κανονικά ελέγχεται πριν παραδοθεί το αυτοκίνητο στο ιδιοκτήτη του όταν το αγοράζει, αλλά και όταν το παραλαμβάνει και μετά από κάποιο μεγάλο σέρβις.
Συνήθως τα HID XENON αφήνουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ περιθώρια (καθώς είπαμε αυτορυθμίζονται). Αν όμως έχουν ρυθμισθεί λάθος εξ αρχής τότε φυσικό είναι να μην δουλεύουν σωστά.

---------------------

Οσον αφορά το Disco 1 δυστυχώς το πρόβλημα με την επιφάνεια ανάκλασης έχει να κάνει με οξείδωση και ξεφλούδισμα συνήθως της επιφάνειας που λειτουργεί ως ανακλαστήρας και δεν επισκευάζεται, από όσο ξέρω με λογικό κόστος. Συμφέρει συνήθως η αντικατάσταση των φωτιστικών σωμάτων καθώς αυτά ΔΕΝ είναι ακριβά.

Η σωστή ρύθμιση της δέσμης σε αυτοκίνητα χωρίς το σύστημα αυτόματης ρύθμισης της δέσμης ή του ύψους της ανάρτησης λειτουργεί μόνο ΑΝ το φωτιστικό σώμα ρυθμισθεί έτσι ώστε να μην τυφλώνει με το αυτοκίνητο φορτωμένο πολύ πίσω ή όπως είναι όταν ανεβαίνει σε ανηφόρα. Αρα όταν βρίσκεται σε κανονική κατάσταση να φέγγουν τα φώτα του πολύ πιό κοντά.

Φυσικά η διαφορά στην ένταση και την συχνότητα του φωτός από τα HID XENON είναι τεράστια και ακόμη και αν ρυθμισθούν έτσι ώστε να φέγγουν πολύ πιό κοντά από τα απλά πυρακτώσεως/αλογόνου και πάλι ο οδηγός τελικά βλέπει πολύ πιό σωστά και αποτελεσματικά.

Ομως σκέψου γιατρέ μου πόσες φορές δεν έχεις αγανακτήσει και εσύ ο ίδιος από τα ΚΑΚΟΡΥΘΜΙΣΜΕΝΑ ή βρώμικα φώτα HID XENON σε αυτοκίνητο που έρχεται από την αντίθετη από εσένα πορεία και είναι φορτωμένο ή έχει βρώμικα φώτα με αποτέλεσμα η δέσμη να διαθλάται και να τυφλώνει το σύμπαν ολόκληρο.......

Οσο για τους 300 που γράφεις να σου θυμίσω την αρχαία ρήση.

Οι πολίτες είναι άξιοι των ανθρώπων που επιλέγουν να τους κυβερνούν.

Αν οι 300 είναι δεν είναι τυπικοί στα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις του αυτό οφείλεται σε ΕΜΑΣ που κάθε φορά που τους επιλέγουμε δεν τους αλλάζουμε.
Η βελτίωση της Ελλάδας σε επίπεδο αρχόντων θα αρχίσει ΜΟΝΟ όταν ο Ελληνας (δηλαδή όλοι ΜΑΣ) αλλάξουμε μυαλό και ξαναρχίσουμε να σεβόμαστε και τον άλλο.

Δεν μπορούμε να ζητάμε από τους άλλους να μας σέβονται και να προστατεύουν τα δικαιώματά μας όταν εμείς οι ίδιοι κοροϊδεύουμε και καταπιέζουμε τους άλλους γύρω μας.
Ας φτιάξουμε πρώτα την δική μας συμπεριφορά, ας δούμε πρώτα την δική μας καμπούρα, ας ξαναβρούμε το φιλότιμο που σαν λαός ΚΑΠΟΤΕ είχαμε και μετά θα δεις ότι και οι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ 300 θα πάνε σπίτια τους, άσε που επειδή συνήθως οι εργατοπατέρες είναι "κότες" θα φοβούνται να κάνουν αυτά που τώρα τόσο ξαδιάντροπα κάνουν.

Γιατρέ μου να είσαι καλά, καλημέρα και χαιρετισμούς στην φαμίλια

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Μάιος 2008, 09:23

Παντελη με τοσα που εγραψες εχω αρχισει να νωθω τυψεις που θα βαλω xenon στο χρεπι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 21 Μάιος 2008, 10:13

Εγω εχω βαλει λαμπες απο την PIIA Η4 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την αποδοση βεβαια ειναι λιγο τσιμπιμενες της ειχα παρει αν θυμαμαι καλα 60e την καθε μια.Ευχομαι να βοηθησα και να μην τα μπερδεψα περισσοτερο :oops: Υποψην οτι της εχω βαλει χωρις ανορθωτη τασης.
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μάιος 2008, 10:27

vagelis έγραψε:Παντελη με τοσα που εγραψες εχω αρχισει να νωθω τυψεις που θα βαλω xenon στο χρεπι.


Βαγγέλη αν θέλουμε να είμαστε σωστοί για τα αυτοκίνητά μας οι επιλογές είναι οι ακόλουθες.

1. αναβάθμιση των κατόπτρων, τοποθέτηση λαμπτήρων πυρακτώσεως (και όχι εκκενώσεως αερίου δηλαδή HID) με αέριο Xenon ή κάτι παρόμοιο (προσωπικά χρησιμοποιώ της Philips Cool Blue οι οποίες ΔΕΝ είναι μπλε αλλά παράγουν λευκό φώς που δεν κιτρινίζει) και διασφάλιση ότι δεν υπάρχουν οξειδώσεις στις επαφές, απώλειες ρεύματος και αυξημένη αντίσταση στο κύκλωμα.
Ενας ανορθωτής σταθεροποιητής τάσεως ΠΑΝΤΑ δίνει πολύ καλά αποτελέσματα αλλά δεν είναι εντελώς απαραίτητος αν κάνεις τα πιό πάνω.

Τα HID XENON είναι της μόδας, είναι πλέον έως και φθηνά, μπαίνουν εύκολα και έχουν εξαιρετική απόδοση αλλά, μην κρυβόμαστε πίσω από το δακτυλό μας, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ για τους άλλους χρήστες στο δρόμο όταν μπαίνουν σε αυτοκίνητα που δεν έχουν την απαραίτητη υποδομή για να τα δεχθούν.

Μιά και συζητάμε το πρώτο σετ HID XENON που αγόρασα το τοποθέτησα στο AUDI RS2 που είχα. Το RS2 ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής της AUDI που δέχθηκε σαν στανταρ εξοπλισμό τα φώτα HID XENON (και αυτό γιατί το συναρμολογούσε και το είχε εξελίξει η PORSCHE στο εργοστάσιό της)
Ετσι λοιπόν επειδή το δικό μου ήταν χωρίς φώτα HID XENON τα παρήγγειλα και τα τοποθέτησα με κόστος γύρω στα 800 Ευρώ (σε σημερινές τιμές, και γυρισμένο από δραχμές μιάς και μιλάμε για το 1999).
Παρόλο που το αυτοκίνητό μου είχε το συστημα πλυσίματος των φανών και είχε ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ μηχανισμό για την ρύθμιση της δέσμης των φώτων τελικά τα έβγαλα γιατί τύφλωναν τους άλλους. Για να λειτουργήσουν σωστά ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ τον αισθητήρα ύψους της πίσω ανάρτησης, την καλωδίωση, τον εγκέφαλο ελέγχου. Πράγματα τα οποία δεν άξιζε στο να αγοράσω.

Αν θέλεις HID XENON βάλε πρόσθετους προβολείς με τέτοιες λάμπες και θα έχεις φως για να κάνεις το σκοτάδι ημέρα όποτε το θελήσεις και εκεί που δεν θα ενοχλούμε τους άλλους.

Σε ευχαριστώ για την κατανόησή σου.

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μάιος 2008, 10:29

vagelis έγραψε:Παντελη με τοσα που εγραψες εχω αρχισει να νωθω τυψεις που θα βαλω xenon στο χρεπι.


Βαγγέλη μην έχεις τέτοιες ευαισθησίες. (χιχιχιχιχιχι)

1. Οι Ινδοί είναι σκληροί άνθρωποι.
2. Στους Ινδούς αρέσουν τα φανταχτερά πράγματα.

(όχι θα άφηνα ΤΕΤΟΙΑ ευκαιρία να σε πειράξω χωρίς να την εκμεταλλευτώ???? ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ)

(την σοβαρή απάντηση την διαβάσες ελπίζω ήδη)

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες

cron