m.misk(j)is έγραψε:Αυτο που δεν καταλαβαίνω είναι την υπερθέρμανση. Οι έλξεις που κάνει ειναι 300 έως 500 kg για αποστάσεις 300 km.
Εγώ πάλι αυτό μάλλον το καταλαβαίνω.
Γι' αυτό το λόγο άλλωστε και ο κατασκευαστής, στο πακέτο "ρυμούλκησης" που δίνει (στις ΗΠΑ), συμπεριλαμβάνει εκτός του κοτσαδόρου και το μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού για το κιβώτιο, τη μεγαλύτερη φτερωτή για να μπορεί να το ψύχει, κλπ. Και νομίζω παντού στα προσπέκτους, το site, το manual, κλπ, γράφει πως το αυτοκίνητο τραβάει μέχρι 3500kg "...when properly equipped...".
Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί όταν η ελληνική αντιπροσωπεία σου πουλάει κοτσαδόρο, σου δίνει ένα σκέτο σίδερο (άντε, και την καλωδίωση) χωρίς να σου λέει τίποτα απολύτως για όλα εκείνα που ο κατασκευαστής θεωρεί ως
απαραίτητες αναβαθμίσεις, προκειμένου να μπορεί το αυτοκίνητο να ρυμουλκήσει φορτίο χωρίς προβλήματα.
Χ.