Θα συμφωνήσω με τον Διαμαντή:
To KK είναι μια κατηγορία μόνο του, όπως ήταν και το KJ - μόνο το Sorento έχει τα ανάλογα χαρακτηριστικά και προδιαγραφές (και είναι και καλύτερο στο δρόμο κατά την άποψή μου), αλλά δεν έχει "κύρος", συνεπώς, με τα μέτρα της αγοράς είναι μια κατηγορία κάτω.
Επίσης, θα διαφωνήσω με τον Ερμή:
Το ΚΚ, όπως και το προηγούμενο KJ, τοποθετείται από την Jeep στην αγορά ως 50/50.
Μιλώντας για τις off δυνατότητές του, δεν είναι καθόλου πιο soft από το KJ - αντίθετα μάλιστα, είναι και ελαφρώς βελτιωμένο στα σημεία. Για παράδειγμα, χωράει πιο εύκολα μεγαλύτερους τροχούς, ενώ έχει και καλύτερο ground clearance... Τα 19cm που σου κακοφαίνονται Διαμαντή, είναι σχεδόν κατά 3cm καλύτερα από την αντίστοιχη τιμή του δικού μου (πρώην δικού μου
) KJ...
Τώρα, θέμα σύγκρισης Tiguan - KK δεν θα μπορούσε ποτέ να τεθεί κατά την ταπεινή μου γνώμη, αφού πρόκειται για εντελώς ανόμοια πράγματα:
Το Tiguan είναι ένα επιβατικό αυτοκίνητο με κάποιες off-road δυνατότητες. Μόνη προτεραιότητα κατά τον σχεδιασμό του ήταν να είναι καλό στον δρόμο. Τελεία.
Το ΚΚ από την άλλη είναι ένα all-terain vehicle. Οι προτεραιότητες κατά τον σχεδιασμό εδώ ήταν 2: να είναι όσο πιο καλό γίνεται στο δρόμο, εξασφαλίζοντας παράλληλα την καλύτερη δυνατή κινητικότητα σε κάθε είδους έδαφος. Οι συμβιβασμοί πολλοί, και εντός και εκτός. Αυτός όμως είναι ο ρόλος του οχήματος στην γκάμα της Jeep: να είναι στη μέση, ανάμεσα στο Wrangler και το Grand Cherokee.
Τέλος, προσωπική άποψη: το off-road και οι δυνατότητες ενός τετρακίνητου, είναι κάτι που δεν εξαντλείται μόνο σε προδιαγραφές και αριθμητικές τιμές.
Για μένα, σημαντική παράμετρος στις "off-road δυνατότητες" ενός οχήματος, είναι και το πόσο πολύ εμπνέει τον κάτοχό του, τόσο από άποψη ενδιαφέροντος όσο και από άποψη ασφάλειας, για να πάρει δρόμους και μονοπάτια, για να δει που θα τον βγάλουν και για να κάνει τις δικές του προσωπικές εξερευνήσεις...
Μ' αυτή την έννοια λοιπόν, off-road μπορεί να κάνει κανείς πχ. και με το Tiguan, και με το Navara, και με την Cayene ή με το Wrangler.
Καμία απευθείας σύγκριση δεν μπορεί να γίνει μεταξύ αυτών των τεσσάρων τυχαίων παραδειγμάτων - αλλά ταυτόχρονα όμως, και με οποιοδήποτε από αυτά τα τέσσερα μπορεί ο καθένας μας να αναζητήσει τους όποιους δικούς του off-road στόχους, βάσει και των προτεραιοτήτων και των δυνατοτήτων του.
That was my two cents, που λένε και τα αμερικανά
Χ.