Καλημέρα σε όλους!
Λόγω της πρόσφατης ηχο-θερμομόνωσης που έγινε στο αμάξι (προγενέστερο post) ..... σε συγκεκριμένα σημεία
1) κάτω από τα πετάλια - πάτωμα,
2) αλλά και πίσω από τα πετάλια - μπουλμές μεταξύ πεταλιέρας και μηχανής
...έχουν τοποθετηθεί φύλλα μονωτικού υλικού τα οποία έχουν περιορίσει ελαφρώς το εύρος στο οποίο πατιέται μέσα το πεντάλ του συμπλέκτη.
Στην οδήγηση και στις αλλαγές ταχυτήτων δεν νοιώθω να μην αποσυμπλέκει κανονικά ..και νομίζω ότι λόγω του φορτηγίσιου χαρακτήρα του κιβωτίου μου θα το ένοιωθα....άκουγα...
Παρόλα αυτά, για να μην γίνει καμιά μ@@@κία....ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποιος τρόπος να τσεκάρω ότι ο συμπλέκτης αποσυμπλέκει 100% και ότι δεν ακουμπάει κάποιο έστω μικρό ποσοστό.
Σκέφθηκα ότι εάν το σηκώσω σε ράμπα με σβηστό τον κινητήρα και προσπαθήσω να γυρίσω έναν τροχό με το χέρι έχοντας ταχύτητα στο κιβώτιο ...και πατώντας συμπλέκτη θα μπορέσω να καταλάβω από την άνεση που περιστρέφεται εάν αποσυμπλέκεται τελείως το σύστημα.
Αλλά θα ήθελα και την γνώμη σας εάν αυτό είναι ένας αξιόπιστος τρόπος ή όχι...
Τέλος εάν ανακαλύψω ότι δεν αποσυμπλέκει 100%... εκτός του να αφαιρέσω κομμάτια μόνωσης υπάρχει κάποια εναλλακτική; Πχ μπορεί να τραβηχτεί η ντίζα του συμπλέκτη ώστε να αποσυμπλέκει από πιο νωρίς; Άλλες λύσεις;
Ευχαριστώ,
Πάνος