Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΩΛΕΙΤΑΙ DEFENDER 90 επαγγελματικό 7.500 Ευρώ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΠΩΛΕΙΤΑΙ DEFENDER 90 επαγγελματικό 7.500 Ευρώ

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιουν 2008, 19:08

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-9615.html

Οποιος ψάχνει για φθηνό επαγγελματικό 90άρι σε καλή κατάσταση ας ρίξει μία ματιά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 05 Ιούλ 2008, 20:20

καλησπερα Παντελή!

ερωτησις: οταν λεμε "επαγγελματικο" τι εννοουμε;

επίσης στο 90 αρι πως μπορει κανείς να κουβαλησει σκαφος απο σερφ; ειναι στα 2.5 μετρα περιπου

μπαινει σχαρα πανω απο το μουσαμα;
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό vagelis » 06 Ιούλ 2008, 08:30

KaTaNaS έγραψε:καλησπερα Παντελή!

ερωτησις: οταν λεμε "επαγγελματικο" τι εννοουμε;

επίσης στο 90 αρι πως μπορει κανείς να κουβαλησει σκαφος απο σερφ; ειναι στα 2.5 μετρα περιπου

μπαινει σχαρα πανω απο το μουσαμα;


Επαγγελματικο ειναι το ΙΧ φορτηγο και μπορεις να το παρεις αν εισαι επαγγελματιας και δικαιολογειται αγορα φοτηγου.
Σχαρα κανονικα οπως στα εχοντα σληρο ουρανο δεν μπαινει,αλα υπαρχουν διαφορες πατεντες που μπορεις να κανεις και να βαλεις.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 06 Ιούλ 2008, 10:35

vagelis έγραψε:Επαγγελματικο ειναι το ΙΧ φορτηγο και μπορεις να το παρεις αν εισαι επαγγελματιας και δικαιολογειται αγορα φοτηγου.
Σχαρα κανονικα οπως στα εχοντα σληρο ουρανο δεν μπαινει,αλα υπαρχουν διαφορες πατεντες που μπορεις να κανεις και να βαλεις.


se ευχαριστω βαγγέλη, αν αγορασθει σαν εταιρικο δηαλδη δεν υπαρχει θέμα ε; με το πετρελαιο θα εχω ομως θεμα ετσι; και ισχυει οσα διαβασα για την περιπτωση που με μαγκανίσουν κατευθειαν σε συνεργειο για αντιγραφο βιβλίου αυτοκινητων προς επισκευή!

ας κανω μια μινι εισαγωγή...
σας παρακολουθω αραια ένεκα της σχεσης μου με την μοτο, ετρεχα στα τρελια του σπύρου.

κι επειδη πάντα μου αρεσε το αγκρεσιβ στυλ του defender εμπαινα εδω και διαβαζα οτι το αφουσε...

εχετε κανει πολυ καλη δουλειά, εύγε!

στην οικογενεια πήρε ο μικρος δίπλωμα οπότε και χρειαζομαστε ενα αυτοκινητο ακομα... και λεω να επωφεληθω της καταστασης , να βγω απο το σκεπτικο, οικονομικο κορεατικο VS ακριβοτερο ευρωπαϊκο και να τιμησω τον χαρακτηρα μου παιρνωντας κατι που μου ταιριαζει περισσοτερο... και κατι που δεν τρεχει τόσο, γιατι δεν ειμαι και για άλλα ατυχηματα!

η ερωτηση αυτη τη στιγμη ειναι, ποιες ειναι οι διαφορες μεταξυ ενος 110 του 89 και ενος 90αριού του 89 με τους ιδιους κινητηρες ...

εκτος απο το μεγεθος του αμαξωματος, και το σαφως πρακτικοτερο μηκος του ενος για την καθημερινοτητα και του αλλου για τις εκδρομες... εχουν διαφορες στα ελαστικά ; η καταναλωση τους διαφερει; ισχυει ενα 12 με 10 λιτρα τα 100 χιλιομετρα που διαβασα σε αλλο thread;

στο χωμα με αυτοκινητο δεν εχω πατησει ποτε... και δεν ειναι ο αυτοσκοπος μου αυτη τη στιγμη, προς το παρων πιστευω ειναι ειδανικος συντροφος για τα εργοταξια και το χωριο που επισκεπτομαι και σιγουρα θα με κανει να το ψαξω περισσοτερο για οφφ-ροαντ καταστασεις...


σας ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις και για τον κοπο διαβασματος του μακρυσκελους πόστ!
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Ιούλ 2008, 13:21

Aγαπητέ Katana,

το 90 με το 110 εχει ελάχιστες διαφορές (πίσω διαφορικό 1,5 τοννου, ελάχιστα πιό κοντή τελική σχέση μετάδοσης και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμων νομίζω ότι είναι οι μόνες διαφορές του 110...)

Η κατανάλωση των 10-12 αφορά τα diesel, αλλά πολύ δύσκολα θα βρείς επαγγελματικό diesel.

Η αγγελία αναφέρεται σε 3500 cc V8 βενζίνη, στα οποία η κατανάλωση κυμαίνεται από 15-16 λίτρα σε ιδανικές συνθήκες θερμοκρασίας και πιέσεως και με τέλεια ρυθμισμένο κινητήρα έως το ...άπειρο

Υπάρχουν κάποια post για τις εμπειρίες κατανάλωσης με αρκετά στοιχεία, ψάξε...

Μπορείς βέβαια πολύ εύκολα να βάλεις και αέριο με σημαντική οικονομία...

Το βασικό σ' αυτού του τύπου τ' αυτοκίνητα είναι οι προηγούμενοι χρήστες, χρήση, συντήρηση του οχήματος.

Διότι πρόκειται για πραγματικά ανθεκτικά οχήματα (αληθινό φορτηγό) τα οποία όμως μπορούν και να κυκλοφορούν παρότι έχουν υποστεί μεγάλες ταλαιπωρείες και έλειψη συντήρησης, οπότε αν αγοράσεις ένα τέτοιο και αρχίσεις να θέλεις να το μαζέψεις κινδυνεύεις να ανοίξεις μεγάλες δουλειές...

Αρα πρέπει να μάθεις πρώτα να μάθεις καλά περί τίνος πρόκειται, και αν συνεχίσεις να θέλεις, να βρείς κάποιον που πραγματικά ξέρει τα αυτοκίνητα και μπορεί να σε βοηθήσει στην επιλογή.

Γενικά θέλει λίγο ψάξιμο γιατί κυκλοφορούν αρκετά πραγματικά χρέπια (όχι σαν του Βαγγέλη)

Οπότε καλή τύχη...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Ιούλ 2008, 13:43

Φίλε KaTaNas γειά,

συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά ευτυχώς οι άλλοι συνάδελφοι του φόρουμ σου απάντησαν.

Το αυτοκίνητο της αγγελίας είναι βενζινοκίνητο και όχι πετρελαιοκίνητο.

Πετρελαιοκίνητο επαγγελματικό Defender ή Land Rover 90/110 είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεις.

Υπάρχει αυτή τη στιγμή ένα αλλά είναι αγροτικό μηχάνημα πολλαπλών χρήσεων και θα μπορέσεις να το δικαιολογήσεις μόνο αν έχεις εισοδήματα από αγροτικές ασχολίες.

Το επαγγελματικό (όπως είναι το 90άρι της αγγελίας ή και ένα άλλο 110 που υπάρχει στα 11.000 Ευρώ αλλά είναι άριστα συντηρημένο και έτοιμο για να ταξιδέψεις ή να δουλέψεις με αυτό) χρειάζεται να είσαι ελεύθερος επαγγελματίας ή να έχεις εταιρεία με δραστηριότητα που να δικαιολογεί μεταφορά εμπορευμάτων.

Ανάμεσα στο 90 και το 110 προσωπικά προτιμώ το 110 καθώς αυτό προσφέρει περισσότερο χώρο.

Διαφορά στην κατανάλωση υπάρχει λόγω του αυξημένου βάρους του 110 και των πιό κοντών σχέσεων στην μετάδοση όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Μανώλης.

Το νούμερο των 12 λίτρων για τα καλά ρυθμισμένα 90άρια ΔΕΝ είναι ουτοπικό και αφορά, και πάλι όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Μανώλης, καλορυθμισμένα και συντηρημένα αυτοκίνητα και οδηγούς που δεν τους "ρουφάνε το αίμα"και κινούνται σε λογικές ταχύτητες εντός των ορίων. Μάλιστα υπάρχει και 90άρι το οποίο έχει κατέβει σταθερά στα 10 λίτρα/100 χλμ αλλά μάλλον αποτελεί την φωτεινή εξαίρεση.
Να σημειώσω όμως ότι ένας από τους βασικούς λόγους που τα περισσότερα Defenders έχουν υψηλές καταναλώσεις έχει να κάνει με την αδικαιολόγητη, από πλευράς πρακτικότητας, προτίμηση των ελλήνων (και ξένων) ιδιοκτητών Defenders για τα μεγάλα και φαρδιά λάστιχα.

-----------------

Οσον αφορά το surf.
Η σχάρα μπορεί να μπεί καθώς υπάρχουν σχάρες που πιάνουν στην οροφή του μικρού hardtop το οποίο έχουν τα περισσότερα επαγγελματικά Defenders (90 & 110)

Η ιδανική λύση όμως από πλευράς ασφάλειας, μιάς και το έθιξες, είναι η εγκατάσταση ενός ΚΑΛΟΥ rollcage. Ετσι και ενισχύεις το αμάξωμα γύρω από τον οδηγό και τους επιβάτες (καθώς στην ουσία τα μέρη που είναι γύρω από την μέση τους και επάνω είναι μόνο λεπτό αλουμίνιο ή και τίποτε) αλλά έχεις και πολύ σταθερά σημεία στήριξης για να δέσεις το surf σου ή αν θέλεις να τοποθετήσεις ειδικές βάσεις για τις κανονικές σχάρες για surf.

Στείλε μου αν θέλεις το e-mail σου στο pantg@otenet.gr για να σου στείλω φωτογραφίες από τέτοια rollcages. Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα διαθέσιμο για 90άρι στα 2.000 Ευρώ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Ιούλ 2008, 13:48

Φίλε KaTaNas γειά και πάλι,

να προτείνω και την λύση ενός Discovery V8???

Yπάρχει ένα από μέλος του Συλλόγου στα 15.000 Ευρώ και είναι σε εξαιρετικά καλή κατάσταση.

Πάμε ψηλότερα αλλά είναι και εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο.

Σε επαγγελματικά όπως σου είπα υπάρχουν το 110 στα 11.000 Ευρώ, επίσης από μέλος και μάλιστα ιδρυτικό, του Συλλόγου και το 90άρι στα 7.500 από μία κυρία που δεν το κινεί πλέον (όντως είναι κυρία η πωλήτρια)

Αν σε ενδιαφέρουν λεπτομέρειες επικοινώνησέ μαζί μου και σου δίνω τα στοιχεία των πωλητών.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 06 Ιούλ 2008, 14:56

σας ευχαριστω πολύ αμφώτερους, μανώλη και Παντελή!

15-16 λιτρα με 1.3 ευρω το λιτρο τσουζει ρε γαμωτο!

οχι οτι τα 10-12 πετρελαιο με 1.4 το λιτρο παει πισω...

Παντελή σου στελνω μέλι!

ΧΑΡΗΚΑ για την εστω διαδικτυακη γνωριμία και εβελπιστω να τα πουμε απο κοντα καποια στιγμη!

Σταυρος.
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό alp » 07 Ιούλ 2008, 09:36

σταυρο και λοιποι φιλοι καλημερα,

το 110 ειναι τουλαχιστον 110% καλυτερο απο το 90αρι. οχι μονο σε χωρους, αλλα βασικα σε σταθεροτητα(=ασφαλεια)

εαν εχεις την επιλογη, τοτε μη το συζητας καθολου.

το 12-13 λιτρα δεν το ειδα ..ποτέ.
υπολογισε πολυ περισσοτερο, αλλιως σε βλεπω να ψαχνεσαι για injection, LPG, μοτερ απο range κλπ πολυ συντομα.

my 2cents ... που λενε και στο χωριο..
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 07 Ιούλ 2008, 09:43

alp έγραψε:my 2cents ... που λενε και στο χωριο..


ελα ρε alp... συγχωριανοι; αχχαχαχαχα


ευχαριστω για τις πληροφορίες παιδιά!

Ορθιοι όλοι! (κεκτημενη ταχυτητα απο τις μοτο χεχε )
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 07 Ιούλ 2008, 13:07

Mε όλο το σεβασμό στον guru Παντελή,

οφείλω και εγώ να επισημάνω ότι 10 λίτρα/100 απλά δεν γίνεται στο defender V8...

Μπορείς να δείς μέχρι 12-13 σε κατηφόρα με ούριο άνεμο με σταθερή ταχύτητα 90 χλμ την ώρα (ούτε πιό κάτω, ούτε πιό πάνω), αλλά αυτό δεν είναι το μέτρο σύγκρισης-μέτρησης κατανάλωσης.

Το συνηθισμένο σε καρμπυρατεράτη καλά ρυθμισμένη έκδοση σε μικτή εκδρομική χρήση με μαλακό πόδι και ΧΩΡΙΣ ΚΟΝΤΑ είναι 16+ λίτρα/100

Αν βάλεις injection υπολόγιζε -20% περίπου...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Ιούλ 2008, 13:25

Μανώλη καλημέρα,

Συνάδελφε άσε το δούλεμα (χιχιχιχιχιχιχι)
Γκουρού δεν είναι κανείς μας. Απλώς με τα χρόνια που παιδευόμαστε με τα Landies όλοι έχουμε αποκτήσει μερικές εμπειρίες και γνώσεις. Εχουμε όμως τα δεκαπλάσια (και βάλε) ακόμη να μάθουμε.

Οσον αφορά την κατανάλωση και εμένα το 10 ή το 12 λίτρα/100 χλμ μου ακούγεται απίστευτο. Ελα όμως που συνάδελφος Landroverάς με 90άρι το είχε πετύχει. Δεν μπορώ να αμφισβητήσω τα λόγια του και για αυτό και το ανέφερα.

Πάντως θα συμφωνήσω μαζί σου ότι τα 16 λίτρα είναι το νούμερο που μπορείς να αναφέρεις σαν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ νούμερο κατανάλωσης.
Οπως και τα 14 αν είναι προσεκτικός.

Πάντως το 10 του φίλου Χάρη και εμένα μου είχε φανεί περίεργο αλλά έλα που επέμενε. Τώρα δεν μπορούμε να του ζητήσουμε να το επαναλάβει καθώς πουλάει το αυτοκίνητο και δεν το έχει στα χέρια του (όποιος θέλει να το δει είναι στο μαγαζί του Γιώργου του Πέτραινα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 07 Ιούλ 2008, 14:23

Eγώ πάντως αν είχα defender V8 που έκαιγε 10-12 λίτρα/100 δεν θα το πουλούσα.

Θα το κατούσα αντί για παπί... :P :P :P
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Ιούλ 2008, 15:48

ή για ZIPPO !!!!!!

Xαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες

cron