Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

TAT 2008

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Ιούλ 2008, 16:37

Περισσότερα νέα από την σημερινή ημέρα και μέχρι τις 17.25 της 1ης Ιουλίου 2008 και μετά από επικοινωνία με τον Σπύρο και τον Μάριο.

Στην κατηγορία ΕΧΤREME η ελληνική ομάδα βρισκόταν στην 3η θέση μέχρι την άτυχη στιγμή του Pajero και την ελαφριά τούμπα του. Ολα όμως είναι καλά, κανείς δεν έχει χτυπήσει, το αυτοκίνητο είναι εντάξει και το μόνο που στοίχισε ήταν χρόνος κατεβάζοντας τους στην 12η θέση για σήμερα και μέχρι την ώρα αυτή.
Με βάση όμως την μέχρι τώρα απόδοσή τους είναι λογικό ότι θα τους ξαναδούμε σύντομα πολύ πιό πάνω.

Στην κατηγορία OPEN τα δύο 90άρια βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην 7η θέση ενώ το πρωί ήταν στην 4η. Και για την κατηγορία αυτή η εκτίμηση αυτή είναι ότι θα ανέβουν και πάλι ψηλότερα.

--------------------

Οι καιρικές συνθήκες είναι καλές με αρκετή έως πολύ ζέστη και λίγη βροχή. Πολύ λάσπη τελικά δεν υπάρχει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η λάσπη δεν είναι εκεί.

-------------------

Ο δικός μου Βούλγαρος (του έχω στήσει το αυτοκίνητο) είναι πρώτος γενικής αυτή τη στιγμή.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιούλ 2008, 10:39

Τα σημερινά νέα, όπως ήρθαν τηλεφωνικώς, μέσα από πολλά κενά, διακοπές και κακή λήψη, σήμερα στις 12.02 το μεσημέρι.

Θέσεις δεν ξέρουμε ακριβώς ούτε για την κατηγορία EXTREME ούτε για την OPEN καθώς αρκετά από τα πληρώματα και των δύο κατηγοριών δεν είχαν εμφανισθεί ακόμη εκείνη την ώρα από το χθεσινό βραδινό αγωνιστικό τμήμα της διοργάνωσης.

Με βάση το ότι και τα δύο ελληνικά πληρώματα όμως είχαν φτάσει στον προορισμό τους αλλά και την σειρά με την οποία εμφανίσθηκαν εκεί μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για καλές θέσεις και στις δύο κατηγορίες και από τις δύο ομάδες μας.

Από πλευράς τεχνικών προβλημάτων το ελληνικό αυτοκίνητο στην κατηγορία EXTREME (DTA 4X4 Team με τον Γιώργο Πέτραινα μαζί με τον Κώστα Κολύβα) έχει κάποια θέματα με την μετάδοση κυρίως και το μεσημέρι ήταν απασχολημένοι με την πιθανή αλλαγή κιβωτίου (Γιώργο είμαι σίγουρος ότι θα το ξεπέταξες ευκολα και γρήγορα και το κιβώτιο θα είναι τώρα γλυκό σαν λουκουμάκι)
Στην κατηγορία ΟΡΕΝ (DustBall Trophy Team με τους Δημήτρη Ταλούμη / Γιώργο Καράμαλη) κάποια μικρότερης σοβαρότητας προβληματάκια αλλά όχι τίποτε ιδιαίτερο. Εκεί όμως είχαμε πολλά κενά επικοινωνίας (πολύ κακή λήψη σήματος από την Ρουμανία καθώς ο Δράκουλας έκανε παρεμβολές) και έτσι δεν μπορώ να σας δώσω περισσότερες τεχνικής φύσεως λεπτομέρειες και ενημέρωση.

Από πλευράς ηθικού και διαθέσεως όλοι είναι μία χαρά και ανυπομονούν να αρχίσει πάλι η αγωνιστική οδήγηση μετά την ανασυγκρότηση και τις επισκευές/ρυθμίσεις.

--------------------------

Ο Βούλγαρός μου συνεχίζει να είναι πρώτος με κάποιες επισκευές/ρυθμίσεις να χρειάζονται στον πίσω άξονα.

--------------------------

Εχω ζητήσει από τον Σπύρο ή τον Μάριο να στείλουν νεώτερα μόλις έχουν στοιχεία κατατάξεως και λεπτομέρειες για τα τεχνικά και τα όποια παραλειπόμενα θέλουν να μας φανερώσουν από τώρα.

Μόλις υπάρχει κάτι θα τα μοιραστούμε.

--------------------------

Μπράβο στα παιδιά και καλή τους δύναμη.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιούλ 2008, 10:54

Αγαπητοί φίλοι,

Ο Σπύρος τηλεφώνησε σήμερα στις 10.00 το πρωί με τα ακόλουθα νέα:

Στην ΕΧΤREME κατηγορία το Mitsubishi εμφάνισε πρόβλημα με την μπαταρία τους και τα ρελέ του εργάτη μέσα στο ποτάμι της χθεσινής ημέρας. Αποτέλεσμα η απώλεια χρόνου καθώς χρειάστηκε βοήθεια από άλλα αυτοκίνητα για να βγεί τελικά από το σημείο που το εγκατέλειψαν τα ηλεκτρικά του εργάτη.
Η θέση της ομάδας DTA 4x4 των Πέτραινα - Κολύβα υπολογίζεται ανάμεσα στην 9η και 12η.

Στην ΟΡΕΝ κατηγορία τα 90άρια βαδίζουν σταθερά και θα πρέπει να παίζουν στην 4η με 5η θέση. Η DustBall Trophy Team με τους Ταλούμη / Καράμαλη έχει ψηλά το ηθικό και προσπαθεί για ό'τι καλύτερο.

--------------

Ακριβή αποτελέσματα ακόμη δεν έχουν δοθεί από τους διοργανωτές και οι πιό πάνω θέσεις είναι εκτιμήσεις με βάση τους χρόνους στις ειδικές διαδρομές και την σειρά εμφάνισης στα τέλη της ημέρας και την σημερινή εκκίνηση καθώς και τις επαφές του Σπύρου και του Μάριου με τους διοργανώτες και τους συμμετέχοντες.

-----------------

Πολλή ζέστη και σκόνη έχουν αντικαταστήσει την βροχή και την λάσπη που συνήθως χαρακτήριζαν το TAT. Tα χθεσινά ποταμίσια νερά δρόσισαν τους αγωνιζομένους και ταλαιπώρησαν τα αυτοκίνητα και η σημερινή προτελευταία ημέρα προβλέπεται ήσυχη καθώς οι ειδικές έχουν μεν μεγάλο μήκος αλλά δεν κρίνονται δύσκολες.

Προβλήματα τεχνικής φύσεως από την καταπόνηση των αυτοκινήτων των μη δικών μας πληρωμάτων μπορούν να μας κάνουν να ελπίζουμε σε κάποια καλύτερα αποτελέσματα για τις ελληνικές ομάδες.

------------------

Ο Bούλγαρός μου συνεχίζει ακάθεκτος και αν δεν είναι δεύτερος είναι πρώτος ακόμη.

-----------------

Νεώτερα μόλις επικοινωνήσους και πάλι τα παιδιά με εμάς.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό georgek » 05 Ιούλ 2008, 09:26

Φωτογραφίες από τον αγώνα εδώ:

http://www.nomad.gr/news/?p=4339#comments
Να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις!!!
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Ιούλ 2008, 01:59

Πριν από λίγο γυρίσαμε....
Καλά που δεν έβρεξε!

Φωτό και εντυπώσεις αυρίο!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό jimny » 09 Ιούλ 2008, 18:15

Πολλά συγχαρητήρια στα πληρώματα που καταφεραν και τερμάτισαν!!!

Σπύρο περιμένουμε περιγραφή και αποτελέσματα !!!!!
Πολύ ωραίες η Φώτο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
jimny
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2005, 12:17
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό superspy » 10 Ιούλ 2008, 09:31

Ευχαριστούμε παιδιά!

Ανέβασα περίπου 400 φωτό (έχει και άλλες) με έμφαση στις Ελληνικές ομάδες.

http://www.off-road.gr/article1297.html
http://www.off-road.gr/article1298.html
http://www.off-road.gr/article1299.html
http://www.off-road.gr/article1300.html


Σήμερα θα ανέβει και το πρώτο άρθρο ενώ έγινε και ένα update στα χθεσινά φωτορεπορτάζ.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Amateur » 15 Ιούλ 2008, 16:26

Υπάρχει και αυτό το βίντεο από άλλον διαγωνιζόμενο μάλλον, που ξεκινάει με την Ελληνική ομάδα.

http://www.youtube.com/watch?v=T42xa8Xm ... re=related


και ένα από την Ελληνική ομάδα

http://www.youtube.com/watch?v=3gJHWNQw ... re=related

Εάν υπάρχουν ήδη σαν link Σπύρο και δεν τα είδα απλά σβήστα!

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Shaka » 22 Ιούλ 2008, 00:40

«Όσα ξέρεις είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που έχεις να μάθεις»

Παρασκευή 5 η ώρα το πρωί στο προαύλιο της DTA 4x4, αναβρασμός. Μηχανάκια έμπαιναν και έβγαιναν, ένα Defender 110 και ένα Grand Cherokee έστεκαν φορτωμένα όσο δεν παίρνει, πιο δίπλα τους ένα Citroen Xsara σε παρόμοια κατάσταση. Εργαλεία, ανταλλακτικά, λάδια, βαλβολίνες, ηλεκτροκόλληση, κομπρεσέρ, πιεστικό, τρίποδα, 10 κάνιστρα 20 λίτρων, κροκοδειλάκια, γεννήτρια, αναρτήσεις, διαφορικά, ημιαξόνια και ότι άλλο βάλει ο νους σας, έπρεπε να μας κάνουν παρέα στο ταξίδι μας. Ακόμα και ανταλλακτικός εργάτης, μπαταρία, σχοινιά εργάτη, ιμάντες, ναυτικά κλειδιά, τροχαλίες, τα πάντα ήταν σε ποσότητες ικανές να εξοπλίσουν άλλα 2-3 αυτοκίνητα.
Και επιπλέον σκηνές για 6 άτομα, υπνόσακοι, καρέκλες, τραπεζάκια, τέντες για τα αυτοκίνητα -και για εμάς-, νερά εμφιαλωμένα, κονσέρβες, οι βαλίτσες με τα ρούχα μας τα κράνη μας, χάρτες, gps, τσιγάρα και καφέδες…

Τα δύο αγωνιστικά της ομάδας, το Bobtail και το Pajero είχαν φορτωθεί 2 μέρες νωρίτερα κάπου στο Σκαραμαγκά σε ένα ρουμάνικο TIR, μαζί με μία μπαγκαζιέρα. Ανειλημμένες υποχρεώσεις των ιδιοκτητών και οδηγών τους δεν τους είχαν επιτρέψει να τα δοκιμάσουν. Ότι προβλήματα μπορεί να παρουσίαζαν, θα λυνόντουσαν επί τόπου μέσα στον αγώνα, στη Ρουμανία. Άλλωστε ο θεός των αγώνων φροντίζει πάντα να παρουσιάζονται μικροπροβλήματα λίγο πριν την εκκίνηση –μιλάω εκ πείρας- όσο καλή προετοιμασία και να έχει γίνει.

Αγουροξυπνημένες φάτσες και ο Shaka, το ροτβάιλερ να κοιτάζει απορημένος πως μπορεί 6 μαντράχαλοι να βρίσκουν τόση όρεξη πρωινιάτικα.
-“Transilvania baby” του φώναξε ο Άγγελος και τότε ο σκύλος συνειδητοποίησε ότι η τρέλα πάει στα βουνά και ο γράφων θα τον αφήσει για λίγο στην ησυχία του…

Κομβόι μέχρι τα σύνορα στον Προμαχώνα, σχετικά αργά η άφιξή μας εκεί –γύρω στις 2 το μεσημέρι, αλλά 3 φορτωμένα αυτοκίνητα δεν μπορούν να ταξιδέψουν με πάνω από 100-110 χλμ. Ο αστυνομικός στο τελωνείο είπε με απορία στον Βαγγέλη –τον ιδιοκτήτη του 110- «καλά εμείς κοιτάμε να τα ξεφορτωθούμε κι εσείς πάτε και τα μαζεύετε;», κοιτώντας το γύρω γύρω μη τυχόν και του θυμίσει κάτι από το υπηρεσιακό 110 που οδηγούσε κάποτε…

Χοντρικά κάναμε 600 χλμ μέχρι τον Προμαχώνα. Είσοδος στη Βουλγαρία και οι διατυπώσεις είναι τυπικές καθώς και οι γείτονες είναι πλέον στην ΕΕ. Η διαδρομή μέχρι τα σύνορα με τη Ρουμανία- που δεν είναι άλλο από τον Δούναβη ως φυσικό σύνορο- ήταν ήσυχη εξαιρώντας τα τελευταία 50 χλμ, που μας έπιασε καταιγίδα και καταρρακτώδης βροχή, που όμοιά της δεν είχαμε ποτέ συναντήσει στην Ελλάδα. 400 περίπου τα χιλιόμετρα της Βουλγαρίας, αφού το κοντέρ μόλις ανεβήκαμε στην μαούνα που θα μας πέρναγε απέναντι είχε γράψει 1.005 χλμ από το Γέρακα.

Εικόνα

Με 1 ώρα καθυστέρηση ανεβαίνουμε στη μαούνα και τελικά 10 η ώρα το βράδυ πατήσαμε το πόδι μας στη Ρουμανία. Άλλα 300 χλμ. μέχρι τη Deva και απ’ ότι φαίνεται έχουμε καλομάθει με τους δικούς μας αυτοκινητόδρομους και δεν υπολογίζουμε ρεαλιστικά τους χρόνους και τις αποστάσεις. Ομόφωνη απόφαση να προχωρήσουμε μέχρι την Deva και πρώτο σοκ στα πρώτα 2 χλμ.! Κόσμος καθόταν στην άκρη του δρόμου αλλά και στη… μέση του δρόμου, παιδιά περπατούσαν αλλά και διέσχιζαν το δρόμο χωρίς να δείχνουν κανένα ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα. Οι απόλυτοι άρχοντες! Η ταχύτητα πέφτει στα 60 και προσεκτικά διανύουμε γύρω στα 60-70 χλμ, μέχρι να βγούμε από το σύμπλεγμα των συνεχόμενων χωριών με τους Ρόμα, να περάσουμε στις πεδιάδες με τις πετρελαιοπηγές, που ναι, δούλευαν ακόμα και το βράδυ, τα τεράστια εργοστάσια παραγωγής ρεύματος με λιγνίτη και να καταλήξουμε στην Κραιόβα, γύρω στις 12.30 το βράδυ.

Από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα 100 χλμ, έγιναν… αλλά κανείς δεν θυμάται πως! Υπνηλία, σκοτάδι στους επαρχιακούς δρόμους, ελάχιστα φορτηγά και η εναλλαγή των οδηγών ήταν συχνή καθώς κανείς μας δεν άντεχε για πολύ. 3 η ώρα το πρωί είδαμε την πινακίδα “Deva” και αυτό ήταν ότι καλύτερο μας είχε συμβεί. Στο ξενοδοχείο “Sarmis” τα κουρασμένα κορμιά μας μετά από 22 ώρες συνεχούς οδήγησης, έπεσαν βαριά στα κρεβάτια και τα μάτια μας έκλεισαν πριν πούμε καληνύχτα!

Εικόνα

Τα καλά ξεκίνησαν από νωρίς το πρωί του Σαββάτου… Μόλις είχε έρθει το φορτηγό και πήγαμε να ξεφορτώσουμε τα αυτοκίνητα. Το Pajero βγήκε και περίμενε σε μία γωνία. Η «Κριστίν» όμως, το “Bobtail”, είχε άλλη γνώμη. Πήρε μπρος, βγήκε από το φορτηγό και μετά έσβησε. Οι μάταιες οι προσπάθειες να φέρουμε σε ζωή τον κινητήρα κατέληξαν στην ολική καταστροφή της ολοκαίνουργιας μίζας. Ρυμούλκα μέχρι το ξενοδοχείο και αγγάρεμα του Ionut (ο β’ αρχηγός του Transilvania Trophy) να μας βρει μίζα. Ιδιοκτήτης ενός Discovery και ενός Defender, ήξερε και δεν χρειάστηκε να του πούμε πολλά. Σε ½ ώρα ο μηχανικός του μας είχε φέρει μίζα ανακατασκευής, που μπήκε πάνω και όλα δούλεψαν ρολόι.

Εικόνα

Ωραία πόλη η Deva, περιτριγυρισμένη από καταπράσινους λόφους, μέσα στο κέντρο των Καρπαθίων. Το επιβλητικό κάστρο που δέσποζε πιθανά να ήταν και το σπίτι του κόμη Δράκουλα (εμείς δεν τον είδαμε…!) Παρκ Φερμέ για τα αυτοκίνητα στον κεντρικό δρόμο, με τη φύλαξη της αστυνομίας και ελεύθερο το υπόλοιπο Σάββατο για να ανασυνταχτούμε.

Κυριακή πρωί, εκκίνηση μέσα από την πόλη με πολύ επισημότητα (το Transilvania Trophy είναι για τους Ρουμάνους, ότι για εμάς το ράλι Ακρόπολις). Πανευρωπαϊκά είναι ένας από τους 2-3 top αγώνες του είδους και γι’ αυτό μαζεύει πολλές συμμετοχές απ’ όλη την Ευρώπη, με πολύ καλά προετοιμασμένα και εξοπλισμένα αυτοκίνητα.

Ο αγώνας μας είχε δύο όψεις. Την πρώτη και δεύτερη μέρα όλα κύλισαν ομαλά, είμαστε αρκετά προσεκτικοί και βρεθήκαμε στην 3η θέση. Μία ύπουλη κατηφόρα με βαθιές ξεραμένες ροδιές από κάρα «κατάπιε» το Pajero, που τούμπαρε στο πλάι. Πριν από αυτό η θερμοκρασία στο bobtail είχε φτάσει στο κόκκινο σε κάτι παρατεταμένες ανηφόρες μέσα στο δάσος. Το ξετουμπάρισμα του Pajero, το καθάρισμα των μπουζί από τα λάδια και η αναμονή μέχρι να κρυώσει ο κινητήρας του bobtail μας έριξαν στην 13η θέση. Η επόμενη μέρα ξεκίνησε καλά και κατέληξε σε τραγωδία. 9.30 το βράδυ φτάνουμε σε μία διαδρομή κατηφόρα- γκρεμό 380 μέτρων, που η λάσπη κυλούσε προς τα κάτω σαν λάβα. Ο μέγιστος χρόνος όπως μάθαμε εκ των υστέρων ήταν 3 ώρες. Ξεκινάμε και το bobtail σβήνει στα πρώτα 30 μέτρα! Μέχρι να το συζητήσουμε να δούμε πως θα κατέβουμε (να γυρίσουμε πίσω ούτε κουβέντα!), η ώρα πέρναγε… Άπειρα δεσίματα με τον πίσω εργάτη, σπρώξιμο προφυλακτήρα – προφυλακτήρα από το Pajero για να ξεπεράσουμε κάτι θηριώδη βράχια μέσα στο γκρέμι! (είναι απίστευτο! Να σε κρατάει η ζώνη στο κάθισμα για να μην κολλήσει η μούρη σου στο παρμπρίζ, να κρέμεται κυριολεκτικά όλο το αυτοκίνητο από τον πίσω εργάτη (2 σχοινιά κόψαμε και αλλάξαμε μέχρι να φτάσουμε κάτω…) και να χρειάζεται να βάλεις 1η κοντή για να ανέβεις-κουτρουβαλήσεις το βράχο, που σου κόβει το δρόμο προς τη λύτρωση!).

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


4 ώρες μας πήρε, αλλά τελικά φτάσαμε στο τέρμα. Και ω! τι ειρωνεία το bobtail δούλεψε…! Φυσικά τα υπόλοιπα 20 χιλιόμετρα που υπολείπονταν στο road book, ούτε λόγος να τα κάνουμε και έτσι πήραμε το δρόμο της επιστροφής για την κατασκήνωση, που δεν ξέραμε όμως , που είναι! Άλλες 2 ώρες λοιπόν για να τη βρούμε (–έτσι είναι το παιχνίδι- και καλά, που είχε πιάσει το αυτί μας το πρωί το όνομα ενός διπλανού χωριού) Κατάκοποι, ταλαιπωρημένοι, εν μέρει φοβισμένοι, πέσαμε σαν ξεροί μέσα στις σκηνές, αποφασισμένοι να μην ξεκινήσουμε το επόμενο πρωί.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

7 η ώρα το πρωί και ο Κατσιμαλής είχε κέφια. Άνοιξε τις σκηνές, μας ζήτησε τα κλειδιά των αυτοκινήτων, χωρίς να μας αφήσει και πολλά περιθώρια για αντιρρήσεις (μας έπιασε στον ύπνο- νάναι καλά!-) πήρε τα αυτοκίνητα μαζί με το Μάνο, το μηχανικό μας και τα υπόλοιπα παιδιά τη ομάδας, τα πήγε στο ποτάμι, τα έπλυνε και μετά ξεκίνησαν τις επισκευές.



2 ώρες μετά τα αυτοκίνητα ήταν και πάλι αξιόμαχα, δεν είχαμε δικαιολογίες κι έτσι απλά μπήκαμε μέσα και πήραμε εκκίνηση. 4η μέρα και ο αγώνας ξεκίναγε με μία υπερειδική πολύ ανηφορική, που μέτραγε ο καλύτερος χρόνος. Ε! το bobtail μετά τα πρώτα 50 μέτρα ανέβαινε την ανηφόρα με 2 χλμ./ώρα και τέρμα γκάζι. Τερματίσαμε κακήν κακώς και βγήκαμε στον αγροτικό δρόμο για να συνεχίσουμε τον αγώνα με κατεβασμένα τα αυτιά… Και να σου η επιφοίτηση του Δία και ο γράφων σταματάει δεξιά, ανοίγει το καπό , βγάζει το κουτί του φίλτρου και αποκαλύπτεται η αιτία όλων των κακών, της ταλαιπωρίας μας, του άγχους μας, της επιθυμίας για να εγκαταλείψουμε… Είχε στουμπώσει πράσινα φύλλα τα οποία ρούφαγε αχόρταγα το σνόρκελ. Και λογικά χωρίς αέρα, πώς να αναφλεγεί το καύσιμο….!

Καθαρισμός του φίλτρου και από εκεί και πέρα ο αγώνας κύλησε ομαλά για το bobtail (αν εξαιρέσουμε την προτελευταία μέρα την ξεβιδωμένη εμπρός αριστερή δαγκάνα από τους κραδασμούς του δρόμου, και τα 2 κομμένα σωληνάκια της…) Ναι! τώρα ήρθε η σειρά του Pajero. 2 κλαταρισμένα λάστιχα, το ένα ξεζαντάρισε, παρά το bedlock της Staun (ο κορμός μέσα στο ποτάμι ήταν ύπουλος…), ένα σύστημα διεύθυνσης (από την τούμπα) 2 πίσω κομμένα σχοινιά και ένα συρματόσχοινο εμπρός (έκαναν όμως απόσβεση πριν κοπούν…).

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Τελικά τερματίσαμε στην 13η θέση, αν και θα μπορούσαμε πολύ καλύτερα. Όμως για να είμαστε δίκαιοι: και τα 2 αυτοκίνητα ανέβηκαν αδοκίμαστα στην Deva –ελλείψει χρόνου-. Παίξαμε στα ίσα με ομάδες που συμμετείχαν για 3η και 4η φορά, άρα είχαν εμπειρία και ήξεραν τι τους περιμένει –σε αντίθεση με μας, που τα φανταζόμαστε λίγο πιο εύκολα-. Ο Μάνος ο μηχανικός μας, υπερέβαλλε εαυτόν, ο Βαγγέλης ο PR της ομάδας, επίσης. Ο Σπύρος ο Κατσιμαλής ήταν το Viagra μας. Τον πετυχαίναμε σε απίστευτα σημεία μέσα στις διαδρομές μαζί με τον Μάριο και μας εμψύχωνε ασταμάτητα –του ανήκει ένα μεγάλο μερίδιο από το αποτέλεσμα-. Αποκομίσαμε συσσωρευμένη εμπειρία, είδαμε με άλλο μάτι το offroad και ο γράφων, (από τους έμπειρους στο χώρο, όσο εγωιστικό και αν ακούγεται) θεωρεί αυτόν τον αγώνα τον κορυφαίο αγώνα με ομάδες των 2 αυτοκινήτων.

Απαραίτητος εξοπλισμός:
*Εμπρός & πίσω air locker (ότι τύπου detroit locker δημιουργεί πρόβλημα στις πλάγιες κλίσεις)
*Ανάρτηση 2 ιντσών (ότι παραπάνω δημιουργεί πρόβλημα αξιοπιστίας)
*Εμπρός & πίσω εργάτης (και ένας στο κέντρο, ακόμα καλύτερα…)
*Ελαστικά 33 ως 35 ιντσών, Maximum
*Ρεζερβουάρ 100 λίτρων
*2 ρεζέρβες (όχι απαραίτητα και οι 2 μέσα στο αυτοκίνητο)
*ρολ κέιτζ προδιαγραφών ραλί (απαραίτητο)
*ζώνες 4 σημείων (απαραίτητο)
*Μπάκετ καθίσματα (απαραίτητο)
*Γάντια για τον οδηγό (απαραίτητο)
*Τεχνική υποστήριξη και πολλά ανταλλακτικά (απαραίτητο)

Τι μου άρεσε*Η Deva
*Τα πυκνά δάση
*Το ατελείωτο πράσινο
*Τα αμέτρητα ρυάκια και ποτάμια
*Οι καταπληκτικές διαδρομές
*Οι άνθρωποι του αγώνα
*Η μπύρα Ursus…
*Ο Κατσιμαλής και ο Μισκής, που ήταν παντού
*Το αυτόματο κιβώτιο του bobtail –άλλη άνεση…-
*Τα ελαστικά Black Star σε πατρόν Simex. Δεν μας πρόδωσαν πουθενά.
*Η αντοχή του πίσω εργάτη Come up στο bobtail. Μας έλυσε τα χέρια.
* Ο συνοδηγός μου Κώστας. Pure professional. Many Thanks Gas!
* Ο αδελφός του Πολ. Δε μάσαγε με τίποτα!
*Ο Άγγελος –team mate- τα πήγε περίφημα για πρώτη φορά!
*Ο Μάνος Οικονομίδης και ο Βαγγέλης. Άψογο service team.
*H Dustball Trophy Team, η ελληνική ομάδα στην open κατηγορία. Μπράβο σας!

Τι δεν μου άρεσε*Οι Ρουμάνοι οδηγοί –άγιο έχουν αυτοί κι εμείς-…
*Η αλαζονική και αντιαθλητική συμπεριφορά κάποιων ομάδων –ελάχιστων-
*Οι φιγουρατζήδες Ιταλοί (2 ομάδες), που τη 2η μέρα εγκατέλειψαν, όντες τελευταίοι στην κατάταξη, γιατί ο αγώνας δεν ήταν πολύ “extreme” για τα δεδομένα τους…!

Θα πάμε του χρόνου;
*Όχι. Περιμένουμε παιδί!
*Θα πάμε όμως του παραχρόνου!

«Όσα ξέρεις είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που έχεις να μάθεις»
Γιώργος Πέτραινας
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Σεπ 2008, 08:20

Δείτε το video teaser του 2008: http://www.off-road.gr/article1326.html
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 09 Σεπ 2008, 22:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό sirros » 09 Σεπ 2008, 21:51

μαλον λαθος λινκ
Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Σεπ 2008, 22:02

Ευχαριστώ.... το διόρθωσα :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες