Οι εξελιξεις στο θεμα εχουν ως εξης:
Με πηρε τηλεφωνο ο Τεχνικος Διευθυντης της Chrysler ο οποιος και ζητησε να μαθει περισσοτερες λεπτομερειες σχετικα με το θεμα αν και οπως ομολογησε γνωριζε καποια στοιχεια της ιστοριας ενω ειχε επισης διαβασει και τις επιστολες που ειχα στειλει στα Κεντρικα (Γερμανια).
Η συνομιλια γενικα εξελιχθηκε σε χαμηλους τονους παρολο που καποιες φορες αυτα που ακουσα μου ανεβασαν το αιμα στο κεφαλι. Καθιστε αναπαυτικα και απολαυστε το.
Μεταξυ αλλων ειπωθηκαν τα εξης:
- Πειτε μου τι ακριβως εγινε
- Μπλα μπλα μπλα... 2 εβδομαδες... μπλα μπλα μπλα... ουτε μηχανη να κατεβαζαν... μπλα μπλα μπλα (τα μπλα τα βαζω για να μην ξαναγραφω την ιστορια και σας κουραζω)
- Ναι αλλα πειτε μου. Η λειτουργεια του A/C ειναι φυσιολογικη?
- Δεν μπορω να το κρινω μιας και δεν ειμαι τεχνικος. Αν εννοειτε το αν εχω ψυξη, Ναι εχω αλλα οπως αναφερω και στις επιστολες μου το κομπρεσσερ κανει θορυβο, πραγμα το οποιο εχουν επιβεβαιωσει και αλλα δυο συνεργεια εκτος αντιπροσωπειας στα οποια πηγα να παρω και μια δευτερη γνωμη.
- Ναι ΟΚ, καλα αυτοι τι αλλο θα λεγαν?
- Και σε αλλους 1000 να το πηγαινα το ιδιο θα μου ελεγαν κυριε.
- Οταν αγορασατε το αυτοκινητο εκανε αυτον τον θορυβο?
- Οχι κυριε. Απλα παρουσιασε το προβλημα με την διακοπη λειτουργειας για το οποιο πηγα στην αντιπροσωπεια. Θορυβο ομως δεν εκανε.
- Αν ηταν χαλασμενο το κομπρεσσερ ισως να μην ειχε την αναλογη συμπιεση και γι αυτο να μην εκανε και τον θορυβο.
- Κοιταξτε, οπως σας ειπα τεχνικος αυτοκινητων δεν ειμαι και ουτε θελω να γινω. εγω αυτο που ξερω ειναι πως εκατσε το αυτοκινητο 2 εβδομαδες, εσκασα 1200 ευρω, αλλαξα ολο το συστημα αλλα κανει θορυβο.
- Ε οκ, 1200 ευρω δεν ειναι και κανενα τρομερο ποσο. Τι θα λεγατε αν σας εβγαζε διαφορικο? Τα εχουν αυτα τα μεταχειρισμενα.
- Μπορει να μην ειναι για σας (και μπορει επισης να αναβετε τα τσιγαρα σας με 50ευρα) αλλα και παλι σας εξηγω πως ανεξαρτητως χρηματων εγω παρελάβα ενα αυτοκινητο στο οποιο τοποθετησατε ενα καινουριο κομπρεσσερ το οποιο και κανει θορυβο. Συν τοις αλλοις ειναι after market. Πως ειναι δυνατον μια αντιπροσωπεια να τοποθετει after market προιοντα στα αυτοκινητα της? Πρωτη φορα το ακουω.
- Αυτο γινοταν παλια αλλα πλεον οχι. Και παλι ομως το γνωριζαν οι αγοραστες στους οποιους και το αναφεραμε ωστε να μας δηλωσουν ποιες απ τις δυο εκδοχες επιθυμουσαν (original n after market). Να σας εξηγησω κυριε. Καθε αυτοκινητο που μπαινει στη χωρα εχει δασμους 40% ανεξαρτητως αξιας, οποτε και καποια μερη τους εμπαιναν εδω εκ των υστερων. Ετσι και με τα Α/C, εμπαιναν εδω αλλα κατοπιν συνεννοησης με τον πελατη αν ηθελε το original που κοστιζε γυρω στα 3500 ευρω ή το after market που εκανε τα μισα σχεδον λεφτα. Το ενα ηταν σχεδον αθορυβο και το αλλο εκανε εναν μικρο σχετικα θορυβο. Δεν μπορει να μην το ειχε παρατηρησει ο προηγουμενος ιδιοκτητης του αφου κι εκεινου after market ηταν το A/C που του χαμε τοποθετησει κατα την αγορα. Απλα εσεις πηρατε τωρα "καινουριο αυτοκινητο" και τα ψαχνετε ολα πολυ.
- Συγνωμη αλλα εγω το πηρα μεταχειρισμενο και αν το "ψαχνω" ειναι δικαιωμα μου. Εκεινος που το πηρε ολοκαινουριο θελετε να μου πειτε πως αν ειχε τον ιδιο θορυβο κι απ την στιγμη που ηταν κι εντος εγγυησης, δεν θα σας το εφερνε απ την πρωτη μερα? Συν τοις αλλοις, ως υποψηφιος τοτε αγοραστης καινουριου αυτοκινητου κι εγω το ειχα ψαξει και οταν ειχα κανει (το 2002) τηλεφωνο για να ρωτησω την τιμη για την εκδοση limited κανεις δεν με ειχε ρωτησει αν θελω να βαλω original ή after market A/C. Με πληροφορισαν μονο για τις εξτρα χρεωσεις που ειχαν τα διαφορα χρωματα κλπ. Και δεν νομιζω πως θα μπορουσε ποτε αντιπροσωπεια να κανει τετοιες ερωτησεις στους πελατες της. Ειναι ποτε δυνατον? Θελετε να σας παρει τηλεφωνο ο προηγουμενος ιδιοκτητης να σας πιστοποιησει πως ουτε κι εκεινος γνωριζε για την συγκεκριμενη τοποθετηση?
- Τι να σας πω κυριε. Δεν νομιζω πως δεν τον ειχε ενημερωσει κανεις.
- Μα τι μου λετε τωρα? Πως ειναι δυνατον αντιπροσωπεια να παζαρευει με τον πελατη της το ειδος των ανταλλακτικων/μερων που θα φορεσει στο καινουριο αυτοκινητο που προκειται να του πουλησει? Κι εξαλλου, αλλο ειναι το φερνω jeep γυμνο και το ντυνω εδω αλλα του βαζω πορτες κλπ Jeep... κι αλλο ειναι φερνω Jeep γυμνο και του φοραω πορτες κι οτι αλλο μπορεσω "κουκουρουκου" για να κερδισω ακομα περισσοτερα φραγκα.
- Σας λεω αυτο ακριβως που ισχυε παλαιοτερα. Τωρα ολα ερχονται κομπλε απ την μαμα. Τελοσπαντων. Σχετικα με το αυτοκινητο σας τι λετε να κανουμε?
- Αυτη την απαντηση δεν μπορω να την δωσω εγω αλλα μονο εσεις.
- Εγω θα ελεγα να κανονισουμε ενα ραντεβου και να παριστανται 2 τεχνικοι της εταιρειας μας και να δουν αν οντως το κομπρεσσερ κανει θορυβο ή ειναι μεσα σε ανεκτα πλαισια.
- Τι εννοειται ανεκτα πλαισια? Και ποιος θα το κρινει αυτο? Εσεις? Αφηστε το. Δεν χρειαζεται να χαλασω κι αλλη βενζινη. Την ξερω απο τωρα την απαντηση.
- Μα οχι. Αν οντως κανει θορυβο θα το αλλαξουμε με ενα αλλο που θα ζητησουμε απ τον κατασκευαστη και χωρις κοστος μιας και ειναι μεσα στην εγγυηση ενος ετους που το καλυπτει.
- Μα σας λεω να μου δωσετε ενα χαρτι και να μου λετε πως ο θορυβος που κανει ειναι φυσιολογικος και δεν μου δινετε.
- Δεν μπορουμε να δωσουμε τετοιο χαρτι οπως και δεν μπορουσαμε να διαγνωσουμε αυτο το προβλημα οταν μας το φερατε (πριν την αγορα) να το τσεκαρουμε. Δεν ειμαστε διαγνωστικο κεντρο ουτε και μπορουμε να μαντεψουμε μελλοντικες βλαβες. Επιδιορθωσεις αυτοκινητων κανουμε.
- Δεν σας ζητησε κανεις να εχετε κληρονομικο χαρισμα αλλα οταν σας φερνει καποιος ενα αυτοκινητο για να το αξιολογησετε, τι ακριβως τσεκαρετε? Αν ειναι χτυπημενα τα φτερα του ή στραβος ο προφυλακτηρας?
- Νομιζω πως το υφος σας δεν ειναι σωστο οπως και πολλα απ οσα γραφετε στις επιστολες σας προς τα Κεντρικα.
- Αν εννοειτε πως "ειστε για κλαματα" και πως "μονο να τα παιρνετε ξερετε" ειναι η αποψη μου και δεν προκειται να αλλαξει ποτε, ακομα κι αν μου το φτιαξετε.
- Εγω θα προτεινα να ορισουμε ενα ραντεβου ωστε να το ελενξουν οι δυο τεχνικοι μας ή και πραγματογνωμονας ακομα αν θελετε, να βαλουμε κι ενα αλλο ιδιο αυτοκινητο διπλα αν βρουμε ωστε να τα συγκρινουμε και να δουμε σε τι ενεργειες μπορουμε να προχωρησουμε.
- Ας το κανουμε. Που πρεπει να ερθω?
- Στην Βουλιαγμενης που πηγατε.
- Εκει δεν παω ποτε ξανα. Μα τι μου λετε? Το εχω παει ηδη 3 φορες μεχρι τωρα. Να παω και τεταρτη για ποιον λογο?
- Τοτε θα κανονισουμε να συναντηθουμε στο service της Αττικης Οδου, συμφωνειτε?
- Συμφωνω αλλα και παλι το θεωρω αδικο κοπο. Εγω απ την επισημη αντιπροσωπεια περιμενα αλλη αντιμετωπιση ακομα και τωρα και οχι αμφισβητηση. Νομιζετε πως ειχα ορεξη εγω να χανω τον χρονο μου με πηγαινε-ελα στα συνεργεια?
- Θα το δουμε κυριε επιτοπου και θα προχωρησουμε αναλογα.
- Σας ευχαριστω πολυ. Γεια σας.
- Γεια σας.
Οπως καταλαβαινετε κυριοι, ακρη δεν προκειται να βγει. Το πιστευω ακραδαντα. Δεν εχω καμια εμπαθεια με τους συγκεκριμενους ανθρωπους αλλα οταν ακομα και μετα απο τετοια ταλαιπωρια συναντας αυτη την αντιμετωπιση καταλαβαινεις πως οποια κινηση κι αν κανεις τελικα (πλην της δημοσιοποιησης του προβληματος σου μηπως και γλυτωσει κανεις αλλος) δεν οφελει.
Θα φροντισω να εχω παρεα και 1-2 φιλους κατα την επιθεωρηση γιατι οπως καταλαβαινετε, οταν πηγαινεις πλεον το αυτοκινητο σου για service θα πρεπει να παιρνεις σαν μαρτυρες και τους υπολοιπους ενοικους της πολυκατοικιας μηπως και προκυψει κανενα θεμα.
Μια ερωτηση εχω μονο προς τους κατοχους TJ limited edition. Σας ειχε ρωτησει κανεις κατα την αγορα του, τι "μαρκα" A/C προτιματε να σας βαλουν?
Αν ειναι ποτε δυνατον... Ακομα γελαω (...γιατι αρκετα εκλαψα ως τωρα)
Θα σας κρατησω ενημερους (το ραντεβου ειναι για την μεθεπομενη εβδομαδα)