από τους Nomads, το πλήρες άρθρο εδώ
http://www.nomad.gr/jeep-tj-1.html
2003. Η σημαντικότερη χρονιά στην εξέλιξη του TJ. Τα οχήματα που παρήχθησαν από το 2003 μέχρι το τέλος της παραγωγής του είναι μακράν τα πιο ολοκληρωμένα, ενώ η διαφορά στην ποιότητα κατασκευής είναι αισθητή στον οποιονδήποτε.
Οι σημαντικότερες αλλαγές είναι οι εξής:
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων αντικαθίσταται από τον "Power Tech I-4", των 2,4 λίτρων. Ο νέος 16βάλβιδος κινητήρας με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους αποδίδει 25% περισσότερη ιπποδύναμη και 18% περισσότερη ροπή.
Μεγαλύτερη διαδρομή της πίσω ανάρτησης κατά μία ίντσα, λόγω αλλαγών στην γεωμετρία των συνδέσμων.
Νέα καθίσματα, με καλύτερη ανατομία, χαμηλότερη έδραση και διαπνέον υλικό. Νέο πίσω κάθισμα το οποίο, όταν δεν χρησιμοποιείται, αφαιρείται από το όχημα με έναν απλό μοχλό με ελατήριο. Νέο soft top από υλικό με τρία layers, ανθεκτικότερο στην ακτινοβολία UV και ελαφρώς ελαστικό, ώστε να μην χάνει την εφαρμογή του με το πέρασμα του χρόνου. Αλλαγές στο ταμπλώ, το ηχοσύστημα, τους καθρέπτες.
Λανσάρισμα του μοντέλου Rubicon, το οποίο διαθέτει πνευματικά lockers στον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Οι άξονες είναι Dana44 ο πίσω, ενώ ο μπροστινός είναι ένα υβρίδιο 30/44, με centersection από 44 και άκρα από 30άρη. Το transfer είναι το NV241, με μείωση 4:1 στα αργά. Το Rubicon ποτέ δεν εισήχθη επίσημα στην Ελλάδα.