Ολα οσα ειπατε ειναι ανακριβιες !!!
Πρωτον, NIKOLASA L200 παιδι μου το NAVARA με τα 200 αλογα και το προγραμμα μαζι , δεν εχει καμια σχεση σε ροπη στις χαμηλες στροφες με το 174 , πριν μπει το extra προγραμμα η ροπη των δυο εκδοσεων ηταν ακριβως η ιδια στο ξεκολλημα -ξεκινημα του αυτοκινητου , και οταν λεμε ακριβως εννοουμε ακριβως !!!! Τωρα υπηρχε διαφορα μικρη κατω απο τις 2000 στροφες στις 1500 λογω βελτιωσης της συνολικης καμπυλης ! -Αλλα ως εκει τιποτα το ιδιαιτερο επαναλαμβανω στις νεκρες στροφες του ρελαντι-1000 !!! Η καταναλωση φυσικα ηταν μερικως αυξημενη στο 200 αρι !!!
Τωρα με το extra προγραμμα ,βελτιωθηκε η ροπη στις νεκρες στροφες παρα πολυ και ειναι λογικο η τελικη συνολικη ροπη να βγαινει λιγο χαμηλοτερα , απο προσωπικη αισθηση και μονο βλεπω οτι μεγιστοποιει τη δυναμη του στις 1800 - εως πανω απο 2600 στροφες !!!
Που θελω να καταληξω , οτι το extra προγραμμα χρειαζοταν ειτε στην εκδοση του 174 ,ειτε στην εκδοση του 200 !! -Που ετσι κι αλλιως ειχαν αρκετη ροπη και απο τη μανα τους - αλλα παντα καποιοι θελουν παραπανω + αν συνυπολογισεις και το αυξημενο βαρος του αυτοκινητου φορτωμενου . Εγω δεν δεχομαι με κανενα τροπο τον ισχυρισμο σου NIKOLAS 200 οτι το NAVARA αλλα και καθε αλλο αυτοκινητο καιει το δισκο του μονο και μονο επειδη πατας λιγο παραπανω γκαζακι στην εκκινηση , το δισκο τον εκαιγε -αν τον εκαιγε επειδη λογω της αυξημενης εργοστασιακης ροπης και ιπποδυναμης καποιοι που ηθελαν να το πεξουν INDIANA JONES και εμπαιναν στην παχια αμμο και κολλουσαν για τον Α ή Β ή Γ λογο συνεχισαν να συμπλεκουν ακαταπαυστα για ωρα και ετσι ο δισκος με 200 αλογα γινοτανε σουβλιστο αρνακι !! Καποια αλλα αυτοκινητα απλως θα εσβηναν και τερμα αλλα στο NAVARA με τοσα αλογα θα σπασει οτι βρεθει μπροστα του , δισκους -πλατο κ.τ.λ !!!
Ετσι καιγονται οι δισκοι και οχι αν απλα συμπλεξαρεις λιγο για να ξεκινησεις !!
Πως ειναι δυνατον ενα αμαξι να καψει δισκο στα 1000 χιλιομετρα ή στα 10000 απλα συμπλεξαροντας στην εκκινηση !! Αστεια πραματα !!!
Συνοψιζοντας , θα ελεγα οτι το extra προγραμμα εχει εφαρμογη ειτε στην εκδοση 174 ,ειτε στην 200 .
Τωρα για το θεμα καταναλωσης εγω μιλησα για πολυ οριακες συνθηκες οπως οδηγηση σε ισιο δρομο εθνικης οδου, με στροφες στις 1500 και φρεναρισμα με το κιβωτιο ! Αλλα θα μους πεις παλι οτι ετσι οποιοδηποτε αυτοκινητο ειτε 4000 ειτε 5000 κυβικα, δεν καιει και πολυ . Φυσικα σε χωματοδρομος ,χωραφια και δρομους με στροφες ή καταναλωση ανεβαινει αρκετα !!!
Αυτα , χαιρετισμους και καλα τσιπαρισματα !!!