Vaxevana, ευχαριστώ για το χρόνο σου!
vaxevana έγραψε:Χωρίς να έχω δική μου εμπειρία απο Subaru αλλά έχοντας GV 1.9 DDis σχεδόν 1 χρονο κανοντας 41.000 km έχω να αναφέρω τα εξής:
Πλεονεκτήματα Suzuki:
- πιο φθηνή συντήρηση σε ανταλλακτικά
- πιο φθηνό σε τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιση
- πιο ώριμο μοντέλο (έχουν λύσει τις "παιδικές" ασθένειες), φυσικά θα πάρεις το ανανεωμένο οπωσδήποτε με ESP/TCS και θα σου πρότεινα να ρίξεις και μια ματια και στην Autoprofit για τιμές
Είναι όντως ώριμος κινητήρας, η ημερομηνία κατασκευής απο την wikipedia είναι 1996 στο renault espace. Αυτό όμως έχει το μειονέκτημά του απο πλευράς απόδοσης. Ο diesel boxer βγάζει 36kgrm ροπή ένταντι 30krgm του GV. Επίσης τα βγάζει πολύ χαμηλά και είναι και πολύ πιο οικονομικός (μέση 6 έναντι 7,7 του GV).
Επιπλέον για το GV και στα τελευταία (σε σχέση με την ηλικία του κινητήρα) μοντέλα diesel βλέπω ανακλήσεις...
Και εν τέλει είναι Renault... Η suzuki έχει ένα καλό όνομα στους κινητήρες, πως έγινε και έβαλαν κινητήρα Renault? Δεν ξέρω, μου κάνει τρομερή εντύπωση.
Επίσης σημαντικό: Διάβαζα ότι άν έχει ECS τότε δεν κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό! (Το διάβασα στο autobild 4x4 για ένα GV 2.4 τελευταίο)
Εγώ από κατανάλωση έχω 8.5 lt/100km οδηγώντας κυρίως σε άσφαλτο, εκτός πόλης και με ταχύτητες 130-140
Εδώ μπορεί να είχες και κάτω απο 6 με το forester....
Γράφεις ότι το Forester είναι πιο ψηλο, το GV είναι στους 20 πόντους, το Forester είναι παραπάνω???
Πρόσεξε τώρα εδώ, η απόσταση που δηλώνουν παντού είναι η *ελάχιστη*
απο το έδαφος. Αυτή πάνω κάτω σε όλα τα τετρακίνητα είναι η ίδια, συνήθως είναι η απόσταση του διαφορικού - έτσι τουλάχιστον μου φαίνεται. Αντε να διαφέρει 1-2 εκατοστά, τα οποία είναι τελείως ασήμαντα.
Αν όμως μετρήσεις σε άλλο σημείο ή -ακόμα καλύτερα- βάλεις τα αυτοκίνητα δίπλα δίπλα η διαφορά στο υψος μπορεί να είναι μέχρι και 5 ή 10 πόντους.
Για παράδειγμα και το grand cherookee έχει απόσταση 23 νομίζω εκατοστά, αλλά
αν τα βάλεις δίπλα θα δείς είναι κατα πολύ ψηλότερο.
Ο κινητήρας είναι renault αλλά αυτό δεν είναι μειoνέκτημα, έχει Common Rail τροφοδοσία, turbo Garet, ροπή 30.0 και ιπποδύναμε 129 άλογα, είναι δοκιμασμένος σε διάφορα μοντέλα (megane, laguna, kangoo), είναι σίγουρα λιγότερο δυνατός σε σχέση με τους 2λιτρους που κυκλοφορούν, όμως ευελπιστώ ότι θα είναι περισσότερο αξιόπιστος καθώς δεν τον έχουν "πιέσει" τόσο όσο τους πιο δυνατούς turbodiesel
Χμμμ, ναι έχεις δίκιο εδώ. Απλά, έχω την αίσθηση ότι megane και laguna ήταν πολύ ζημιάρικα. Δεν ξέρω όμως αν έφταιγε ο κινητήρας τους ή
κάτι άλλο. Πάντως με την συμπίεση, έχεις νομίζω δίκιο.
Τελος να αναφέρω ότι το GV νομίζω ότι έχει καλύτερη (φθηνότερη) after market αγορά για βελτιώσεις / αναβαθμίσεις σε σχέση με το νέο Forester
Σε πιστεύω...
Να προσθέσω εδώ άλλο ένα που θεωρώ υπέρ του GV... το βάρος του.
Σε σχέση με το forester πρέπει να είναι 200 κιλά βαρύτερο που πιστεύω ότι
οφείλονται στον πιο δυνατό σκελετό του. Στο forester το καινουριο τον έχουν ενισχύσει αλλα δεν είναι τύπου σκάλας.
Για περισσότερες εντυπώσεις/γνώμες ρίξε μια ματια και στο
http://www.vitaraclub.gr στην diesel ενότητα
Αυτά τα ολίγα, για το τι θα πάρεις ... περι ορέξεως κολοκυθόπιττα ... καλή επιλογή, ότι και να πάρεις να το χαρείς όπως το ονειρεύτηκες.
Ξανά ευχαριστώ για το χρόνο σου, προσπαθώ και εγώ να με πείσω να πάρω το GV!
Πάντως εσύ μου φαίνεσαι ικανοποιημένος με την επιλογή του GV!
Σημαντικό και αυτό!