ellobo έγραψε:Φίλε μου νομίζω οτι αξίζει μόνο αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο έστω και για light off-road.Οι διαφορές που παρατήρησα είναι καταρχήν στο ύψος του αυτοκινήτου με συνέπεια την καλύτερη προσπέλαση εμποδίων.Τα εμπρός αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα έτσι ώστε να μπορείς να φέρεις την οδική συμπεριφορά στα μέτρα σου.Επίσης το αυτοκίνητο είναι νομίζω πιο απόλυτο σε αντιδράσεις από ότι με τις μαμά αναρτήσεις.Βέβαια αλλάζει και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και έτσι έχεις μερικούς αεροδυναμικούς θορύβους παραπάνω.Όταν τις έβαλα εγώ δεν υπήρχε άλλο κιτ στην αγορά και ήταν το 2ο x-trail που ψήλωνε μετά από αυτό του Ιχνηλάτη.Αργότερα προστέθηκε στις επιλογές και το κιτ της OLD MAN.Ίσως αυτό να είναι και το πιο ολοκληρωμένο.Όσο για αντοχή στις αποσβέσεις,μετά από 2,5 χρόνια με πάρα πολλές ταρζανιές δουλεύουν και τα 4 με 75% απόδοση σύμφωνα με το ΚΤΕΟ.Ελπίζω να σε κάλυψα και για ότι θες στην διάθεσή σου.
Καλησπέρα και πάλι...
κάνω αρκετά χιλιομετρα τόσο ασφάλτινα όσο και light χωμάτινα (κυρίως δασικούς δρόμους)....
μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την απόδοση των μαμά αμορτισέρ αλλά και από την συνολικότερη απόδοση του αυτοκινήτου...
οι βελτιώσεις που σκεφτόμουν να κάνω είναι κάποια μικρή αύξηση ύψους για καλύτερη υπερπήδηση εμποδίων αλλά χώρις να γίνει βάρκα γυαλό στην άσφαλτό... έχεις παρατηρήσει τάσεις πλεύσεις με τα συγκεκριμένα αμορτισέρ??? είναι πιο σφικτά ή πιο μαλακά από τα εργοστασιακά?
οι επόμενες βελτιώσεις που σκεφτόμουνα είναι ανθεκτικότερος συμπλέκτης... και ποδιά προστασίας κινητήρα...έχεις βρει κάποια λύση???
ευχαριστώ,
Ισίδωρος