Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πανελλήνια Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας; (ΠΟΜ)

Enduro, Scramble, Supermoto, Trial κ.α.

Δημοσίευσηαπό Berg » 09 Φεβ 2009, 10:44

Προς Stelio και mavrofidi

Εκτός απο τον ΣΟΑΜ και τον ΣΑΜΕ ποιοί άλλοι σύνδεσμοι αναβατών υπάρχουν στον χώρο της μοτοσυκλέτας? Ποιό άθλημα, (άκου τώρα έκφραση χε χε) καλύπτει κάθε σύνδεσμος?

Ευχαριστώ

ΥΓ Αντε πόσα χρόνια ακόμα θα είμαστε στα βουνά? Φτάσαμε 50 και μυαλό δεν βάζουμε ..........
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Stelios_Christodoulou » 10 Φεβ 2009, 12:28

Berg έγραψε:Προς Stelio και mavrofidi

Εκτός απο τον ΣΟΑΜ και τον ΣΑΜΕ ποιοί άλλοι σύνδεσμοι αναβατών υπάρχουν στον χώρο της μοτοσυκλέτας?
Δεν περίμενα την ερώτηση από σένα που είσαι ... τόσο έμπειρος (*). Πρώτος ιστορικά σύλλογος εκπροσώπησης μοτοαγωνιζομένων είναι ο ΑΣΟΑΜ (1979) ο οποίος είναι και ο πρώτος, ιστορικά, Φορέας που χρησιμοποίησε τον όρο "ΑΘλητικός". Ο ΑΣΟΑΜ, καταστατικά εκπροσωπεί το μοτοκρός, το τριάλ (; ) και το Εντούρο. Μετά έγινε ο ΣΟΑΜ ο οποίος ξεκίνησε να εκπροσωπεί τους αγωνιζόμενους της ασφάλτου (ταχύτητα και ντράγκστερ), αλλά το ντράγκστερ, επ’ ολίγου, πέρασε στον ΣΑΜΑΝ (ελάχιστα έζησε αυτός) για να ξαναγυρίσει στον ΣΟΑΜ μέχρι την τωρινή δεκαετία που σύμπλευσε αγωνιστικά με το αυτοκίνητο και χάθηκε από τα κοινά της μοτοσυκλέτας. Ο ΣΟΑΜ παραμένει ακλόνητος στην ταχύτητα. Στα χωμάτινα, ο ΑΣΟΑΜ έφτιαξε μια μοναδική ιστορία η οποία κρατάει σταθερά μέχρι σήμερα, στο Motocross κυρίως και ασχολήθηκε λίγο (αρχές '80) με το Εντούρο. Στα μέσα του '80 γεννήθηκε ο ΣΑΤ για το τράιαλ αλλά, πολύ αργότερα, ενοποιήθηκε, στην πράξη, με την ΛΕΜ και σίγησε (ως ΣΑΤ). Στα τέλη του '80 οι αγωνιζόμενοι Εντούρο έφτιαξαν τον ΣΑΜΕ που όμως αδράνησε για μια δεκαετία για να επανέλθει, δυναμικά, πολύ-πολύ πρόσφατα. Το 2003 εμφανίζεται και ο ΣΟΑΔΜΑ με έδρα την Θεσσαλονίκη (όλοι οι προαναφερόμενοι έχουν έδρα το Μεγάλο Χωριό) με αδιευκρίνιστο, καταστατικά «πεδίο δράσης» (όλα τα αγωνίσματα της μοτοσυκλέτας; ) ενώ και ουσιαστικά μένει αδιευκρίνιστο το «πεδίο δράσης» του αφού δεν έχει δώσει εμφανή σημεία ζωής. Supermoto και scramble μένουν χωρίς εξειδικευμένο φορέα εκπροσώπησης των αγωνιζομένων.

ΥΓ Αντε πόσα χρόνια ακόμα θα είμαστε στα βουνά? Φτάσαμε 50 και μυαλό δεν βάζουμε ..........

Αμ, με αυτά που συμβαίνουν, να …βγάλουμε μυαλό πρέπει!! Και να παραμείνουμε στα βουνά!! Αφού η παράνοια (τρέλα) δεν πάει εκεί…

Στέλιος
(*) δεν γράφω "παλιός" γιατί έχει μια θαμπάδα ο όρος (αυτός χρησιμοποιείται συνήθως) ενώ πολλοί "παλιοί" παραμένουν πολύ "λαμπεροί"
Stelios_Christodoulou
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 02 Ιουν 2007, 14:09
Τοποθεσία: Πεντέλη, (μεγάλο χωριό...)

Δημοσίευσηαπό Berg » 19 Φεβ 2009, 15:17

Οι αγώνες αυτοκινήτου δεν ανήκουν στον περιβόητο "αθλητικό νόμο"???

Από ότι βλέπω εκει παραμένει EΘΕΑ και ΕΛΠΑ.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Stelios_Christodoulou » 23 Φεβ 2009, 00:00

Ο Αθλητικός Νόμος ορίζει ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός (συνολικά) εμπίπτει στις διατάξεις του και δεν υποχρεώνει τους εμπλεκόμενους να ενταχθούν σε αυτόν. Αν το κάνουν όμως, πρέπει να το κάνουν ολοκληρωτικά.
Σε σχέση με το αυτοκίνητο, για 2 βασικούς λόγους η μοτοσυκλέτα προηγείται.
Ο ένας είναι η (Α)ΜΟΤΟΕ δλδ η ύπαρξη Ομοσπονδίας που ασχολιόταν με το αντικείμενο από χρόνια) μαζί με το γεγονός ότι το νεαρό της ηλικίας των εμπλεκομένων στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα δημιουργεί διαφορετικό περιβάλλον από το αυτοκίνητο
και ο δεύτερος το γεγονός ότι η ΕΛΠΑ είναι πολύ περιπεπλεγμένη με τους αγώνες αυτοκινήτου ακόμα και με τους οδηγούς (ο "Στρατισσίνο" π.χ. είναι μέλος του ΔΣ της).
Η "θραύση" του αρ.49 από τις νομικές κινήσεις της ΜΟΤΟΕ έβαλε σε μπελάδες την ΕΛΠΑ η οποία έκανε την ΠΟΜ (ΠΡΟΣΟΧΗ, θα έχουμε εξελίξεις εδώ!!) και να ετοιμάζεται να κάνει, αντίστοιχης υφής, Ομοσπονδία αγωνιστικού αυτοκινήτου.

Stay Tuned!

Στέλιος
Τελευταία επεξεργασία από Stelios_Christodoulou και 23 Φεβ 2009, 01:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Stelios_Christodoulou
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 02 Ιουν 2007, 14:09
Τοποθεσία: Πεντέλη, (μεγάλο χωριό...)

Δημοσίευσηαπό Stelios_Christodoulou » 23 Φεβ 2009, 01:09

Μια που λύθηκαν κάποιες απορίες, ας προχωρήσουμε στο ψητό, σε αυτό που έχω ρωτήσει σχετικά με την αίτηση Αδείας Αγωνιζομένου της ΟΜΕ:

Το "χοντρό" στην αίτηση αυτή είναι στο τέλος, στην "Σημείωση", όπου αναγράφεται, και ο δηλών το δέχεται, ότι η ΕΑΜ της ΟΜΕ μπορεί να αρνηθεί να χορηγήσει μια άδεια με το "έτσι θέλω". Ο ΣΟΑΜ ρώτησε σχετικά τον Γραμματέα (μάλλον, δεν υπάρχει σχετικό Δελτίο Τύπου) της ΟΜΕ κ. Μπαβέλα ο οποίος είπε ότι το προβλέπει και η FIM, αλλά διαβάζοντας ο ΣΟΑΜ τον sporting code της FIΜ αποδείχθηκε η ρήση του Μπαβέλα ψευδής τελείως. Μετά από αυτό, κυκλοφόρησε άλλη αίτηση αδείας αγωνιζομένου, από Θεσσαλονίκη μεριά χωρίς την σημείωση αυτή, αλλά πάλι στον ΣΟΑΜ παραδόθηκε ο Αγωνιστικός Κώδικας Μοτοσυκλέτας (και μόνο) της ΟΜΕ όπου αναγράφεται ακριβώς το ίδιο!!! Face control δλδ. Μιλάμε για έναν όρο που υπήρχε παλιά, καταργήθηκε επ' ολίγον το 1996 μετά από μάχες από τους ΣΟΑΜ-ΑΣΟΑΜ για να τον ξαναδούμε στους πρόσφατους κανονισμούς της ΕΛΠΑ και τώρα, μπροστά-μπροστά, στο περιβάλλον της ΟΜΕ. Περιττό να πω ότι αυτό είναι τελείως έξω από τον Αθλ. Νόμο (να ‘ταν μόνο αυτό…)
Το παραπάνω είναι ο ΚΥΡΙΟΣ λόγος ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙ κάποιος να υπογράψει αυτή την αίτηση.

Πάμε όμως να δούμε πόσοι ΜΠΟΡΟΥΝ (αφού σκεφτούν…) να υπογράψουν αυτή την αίτηση.
Κατ’ αρχάς είναι αυτοί που έχουν βιβλιάριο ασθενείας που αντίγραφό του ζητά η αίτηση, άρα οι ανεπάγγελτοι ή αυτοί που σαν ιδιώτες έχουν χρέη στο ασφ. Ταμείο τους κλπ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ (και αυτός ο όρος, με πρότερη παρέμβαση του ΣΟΑΜ, έφυγε από την αίτηση από Θεσσαλονίκη).
Στην συνέχεια η αίτηση ορίζει ότι ο αιτών γνωρίζει τους κανονισμούς των ΔΟΜ και ΕΕΜ, δλδ των FIM & UEM !! Ας υποθέσουμε ότι η ΟΜΕ έχει σχετικά αντίτυπα και τα μοιράζει, οι Κανονισμοί αυτοί είναι στα Αγγλικά (της ΔΟΜ είναι και στα Γαλλικά αλλά της ΕΕΜ όχι), άρα όσοι δεν ξέρουν πολύ καλά Αγγλικά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να υπογράψουν.
Πιο κάτω, ο αιτών, δηλώνει ότι γνωρίζει τους Γενικούς Κανονισμούς και της Προκηρύξεις καθώς και τους Συμπληρωματικούς Κανονισμούς των αγώνων της ΟΜΕ. Ας υποθέσουμε, για ευκολία, ότι με μια επικοινωνία στο damnik@otenet.gr που γράφει η αίτηση (λέτε να είναι το προσωπικό e-mail του, μάλλον, τέως Προέδρου και νυν Αντιποέδρου της ΟΜΕ Κου Δαμουλάκη; ) οι Γενικοί Κανονισμοί, οι Προκηρύξεις κλπ, έρχονται για μελέτη (πάντως οι ΑΣΟΑΜ και ΣΟΑΜ που τους ζητησαν, περιμένουν).
Ελα όμως που ο Συμπληρωματικός Κανονισμός (Supplementery Regulations κατά τις ΔΟΜ και ΕΕΜ) εκδίδεται 30 ημέρες πριν τον κάθε αγώνα, άρα όσοι ΔΕΝ έχουν μαντικές ικανότητες ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να αιτηθούν για άδεια αφού πως θα βεβαιώσουν ότι γνωρίζουν και θα τηρούν κάτι που θα υπάρξει στο μέλλον;;
Συνολικά λοιπόν, μόνο οι ασφαλιστικώς ενημερωμένοι μάντες που γνωρίζουν άρτια Αγλικά μπορούν να υπογράψουν αυτή την αίτηση για άδεια αγωνιζομένου από την ΟΜΕ (και να την πάρουν αν συμβαδίζουν με την κρίση της ΕΑΜ/ΟΜΕ – ποια είναι τα μέλη της;;; )

Θα μου πεις φίλτατε Πάρι, και οι λοιποί, ότι αυτά δεν θα εφαρμοστούν ακριβώς, ότι πρόκειται για λάθος διατυπώσεις κλπ. Το σίγουρο είναι ότι όλα αυτά δεν βγάζουν νόημα και προσωπικά με ενοχλεί να μπλέκομαι με ανόητες διαδικασίες οι οποίες όταν «προεδρεύονται» από δικηγορο που έχει τις μηνύσεις στο τσεπάκι, με προβληματίζουν ΠΟΛΥ!!!

Όπως και το γεγονός ότι η ΟΜΕ δηλώνει ότι κινείται σύμφωνα με τον Αθλητικό Νόμο, ο ΣΑΜΕ που δήλωσε ότι την υποστηρίζει, δηλώνει ότι πιέζει τον ΓΓΑ Δουβή για Ομοσπονδία (προφανώς Αθλητική) και Αδεια Αγωνιζομένου δεν υπάρχει στον Αθλητικό Νόμο. Υπάρχει ΜΟΝΟ Δελτίο Αθλητή που φέρνει τους αγωνιζόμενους αθλητές σε επαφή και συνεργασία με Αθλητικά Σωματεία ενώ η εξωαθλητική Αδεια Αγωνιζομένου σε αποκλειστική επαφή και σχέση με την Ομοσπονδία η οποία δηλώνει ότι έχει κυριαρχική σχέση πάνω του. Σε(σας) προβληματίζει αυτό;;; Εμένα πολύ…

Και τέλος, όλοι Κανονισμοί ορίζουν ακριβώς τις δικαιοδοσίες των Στελεχών του κάθε αγώνα, της κάθε διαδικασίας, τι νόημα έχει λοιπόν το: «να τηρώ απαρέγκλιτα τις οδηγίες & εντολές των στελεχών της ΕΘΕΑΜ» που γράφει η αίτηση;;;;;; (ξαναθυμηθείτε την νομική ιδιότητα και μηνυσολαγνεία του «πατέρα» της ΟΜΕ!!!!!!)
Εν κατακλείδι, αυτή την Ομοσπονδία θέλουμε;;;;
Και το κυριότερο, θέλει και ο, ανοικτά υποστηρικτής της ΟΜΕ, ΣΑΜΕ;; Η γνώμη μου είναι ότι ο ΣΑΜΕ δεν θέλει τέτοια Ομοσπονδία, απλά, το ΔΣ του παρασύρεται…
Το ξέρω ότι παραδίνω βαρύτητα στο ΔΣ του ΣΑΜΕ απλά ξέρω, φίλε Πάρι, ότι σε διπλανούς χώρους, «προβληματίζεσαι» σχετικά.

Και τέλος, θα μου πεις, ναι αλλά η ΟΜΕ βγάζει αέρα-πατέρα άδειες σε όλους όσους την ζητούν, άρα έχει, στην πράξη, καταργήσει όλα αυτά (νομικά όμως;;; και σαν αντίληψη;;; )

Καληνύχτα, προς το παρόν.

Στέλιος
Stelios_Christodoulou
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 02 Ιουν 2007, 14:09
Τοποθεσία: Πεντέλη, (μεγάλο χωριό...)

Δημοσίευσηαπό alexg » 01 Μαρ 2009, 23:37

Στην κατά βάση (και κατά πνεύμα) σωστή τοποθέτηση σου Στέλιο να προσθέσω ότι κάποια πράγματα που γράφονται εδώ σήμερα, αύριο μπορεί να φαίνονται παλιά ή ξεπερασμένα από την ταχύτητα των εξελίξεων, πράγμα που σημαίνει ότι: Όπως σωστά γράφεις, αλλά και κατόπιν της ανάρτησης στο endurο.gr των χαρτιών που ζητούνται για την έκδοση της λισάνς ΟΜΕ, φαίνεται ότι δε ζητάται πουθενά βιβλιάριο ασθενείας και ότι καταργήθηκε η επίμαχη face control διάταξη από την αίτηση που θα υπογραφεί από τον αγωνιζόμενο.
Το να συζητάμε για αυτά έχει μόνο την έννοια της ερμηνείας των πιθανών προθέσεων της ΟΜΕ.
Αυτό θα ίσχυε αν τα χαρτιά αυτά είχαν προκύψει από συγγραφή τους από μέλη της ΟΜΕ. Όμως,
β) Φαίνεται ότι προφανώς όλα τα χαρτιά που (ανα)παράγονται από την ΟΜΕ είναι απλά κακά αντίγραφα των χαρτιών που παρήγαγε η ΕΘΕΑΜ και υπογράφαμε ως αγωνιζόμενοι επί σειρά ετών, προσπαθώντας παρ' όλα αυτά ανά χρόνο την αναίρεση κάποιας από τις ενοχλητικές και κακόβουλες (κατά τη γνώμη μου) παραγράφους.
Αυτό επομένως μπορεί να δείχνει είτε απλά οκνηρία αλλά και ασχετοσύνη εκ μέρους της ΟΜΕ, είτε ελλειπή αξιολόγηση εκ μέρους της της ένοιας που έχει κάθε ρημαδολέξη που γράφεται σε επίσημα χαρτιά που προορίζονται προς υπογραφή, είτε και υστεροβουλία (ή και όλα αυτά μαζί).
Ο καθένας ανάλογα με την άποψή του για τον τρόπο που γίνεται η διαχείριση της εξουσίας (και όχι μόνο των περί τη μοτοσικλέτα) στην Ελλάδα, διαλέγει την πιθανή ερμηνεία.
Η πτωχή μου άποψη είναι... άστο καλύτερα, δε με ενδιαφέρει και πολύ τι από όλα είναι, γιατί αν λιθοβολούσαμε τεμπέληδες, άσχετους και υστερόβουλους δε θα είχαμε καμία αρχή του σπορ, από τη γένησή του μέχρι τώρα, παρά μόνο διάσπαρτες άξιες μονάδες και θα είχαμε γλυτώσει (τουλάχιστον) από την επέλαση όλων αυτών που πιάνοντας από μια καρέκλα σε κάποια ομοσπονδία θεωρούν ότι μεγαλώνει το ανδρικό τους μόριο κατά τους πόντους που λείπουν. Τώρα το αν θα είχαμε αγώνες χωρίς όλους αυτούς, μην το ρωτάς καλύτερα. Πιστεύω ότι αυτή η ερώτηση έχει αντιστοιχία με την ερώτηση ''χωρίς τους βουλευτές μας - που ξέρουμε ότι είναι διεφθαρμένοι - θα είχαμε δημοκρατία?'' και δεν είναι χώρος αυτός για τέτοιες συζητήσεις..
Φιλικά
Αλέξης Γλυνιαδάκης
Άβαταρ μέλους
alexg
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 31 Ιαν 2009, 23:09
Τοποθεσία: ΠΕΔΙΟ ΑΡΕΩΣ, ΑΘΗΝΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αγώνες Μοτοσυκλέτας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες

cron