Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

TOYOTA HILUX 197PS 430 NM ΡΟΠΗΣ !!

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 28 Αύγ 2008, 22:27

Εκει που μας παραμπεμπεις δεν φαινεται τιποτα απο τις προδιαγραφες που ειπες !
Δεν ξερω αν ειδες κατι τσιπακια που κυκλοφορουν για NAVARA KAI PATHFINDER απο Γαλλια τα οποια προσφερουν ακριβως τις επιδοσεις που αναφερεις !! Μαλλον αυτα θα ειδες καπου και θα μπερδευτηκες !!!!
Συγκεκριμενα λεγονταν τσιπακια prepare for Raid ,δηλαδη προετοιμασια για αγωνα και ανεβαζαν τα αλογα 225 και 54 κιλα ροπη !!!
Με τις υγειες σου λαμογιο !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 28 Αύγ 2008, 22:28

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΑΝ ΤΣΙΠΑΡΟΝΤΑΙ
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
εκει που παραπεμπω ειναι εταιρεια τις TOYOTA στη γερμανια αν ψαξεις λιγο καλητερα θα δεις για κοιτα http://www.tte.de/
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 29 Αύγ 2008, 20:25

Αυτα ειναι ολα δημιουργηματα της φαντασια σας , και της επιθυμιας σας να παρετε ενα NAVARA !!! Δειτε για παντα την πλαταρα μας !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 30 Αύγ 2008, 20:57

Κοιμαται και ονειρευεται να γεννησει κανα αλογο... Κοιτα μη βρεις κανα ψοφιο κανα πρωι!
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

NISSAN

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 30 Αύγ 2008, 21:58

Είπαμε όλοι θέλουν να γίνουν <<βεζίρης στη θέση του βεζίρη>> αλλά....μάταια.
Το NAVARA θα είναι NAVARA και όλα τα άλλα μπορούν να παλέψουν για την δεύτερη θέση
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

NISSAN

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 30 Αύγ 2008, 23:14

σωστος ο φιλος pitbullakos.ηρθατε να μιλησετε και εσεις με τους μητσους.παιδια εγω ενα ξερω οτι και να κανουν ολες οι αυτοβιομηχανιες κινητηρα σαν του NAVARA αποκλειετε να κατασκευασουν οτι και να κανουν. αφηστε τους να παιδεουνται οσο θελουν.NAVARA FOR EVER!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

NISSAN

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 31 Αύγ 2008, 10:42

σωστό, αλλά το βεζίρη δεν βλέπω....
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

NISSAN

Δημοσίευσηαπό landcruiserJ120 » 31 Αύγ 2008, 11:03

αν δεις τον βεζιρη δειξτον και σε μενα
Άβαταρ μέλους
landcruiserJ120
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 21 Αύγ 2008, 09:31
Τοποθεσία: ΕΔΕΣΣΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό panosko » 04 Φεβ 2009, 19:24

Παιδιά να με συγχωρεσετε που επαναφέρω αυτό το παλιό topic, αλλά βρίσκομαι σε περίοδο αξιολόγησης των τριών pickup (Navara, L200, Hilux) και διαβάζω εδώ και μέρες διάφορα και διάφορα από Ελλάδα και εξωτερικό. Ειναι αδύνατον να καταλήξω, οι γνώμες διϋστανται συνεχώς , τα πάντα όλα!!! Να ξεκαθαρίσω οτι θέλω κυρίως τα παρακάτω:
1- off road δυνατότητες (πιο είναι καλύτερο off road? Να εχει και μπλοκέ και αργό)
2-αξιοπιστία-λιγότερα προβλήματα (κινητήρας και μετάδοση)

Αυτα ζητάω κυρίως αφού του χρόνου υπάρχει περίπτωση να χτυπήσω το καινούργιο Discovery με τον τρίλιτρο Diesel που θα βγει.

ΥΓ: Τι μετάδοση είναι καλύτερη συνήθως για offroad χρήση περισσότερο, manual ή automatic?
Άβαταρ μέλους
panosko
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 02:17
Τοποθεσία: Ραφήνα

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό panosko » 05 Φεβ 2009, 01:15

Νομίζω πως το L200 Safari με τα τρια διαφορικά, το μπλοκέ και τις κοντές ενδείκνυται λίγο περισσότερο από τα άλλα για off roading αν δεν κάνω λάθος.

http://www.autotritipro.gr/_magazine/vi ... 404&admin=
Άβαταρ μέλους
panosko
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 02:17
Τοποθεσία: Ραφήνα

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό gscat » 14 Μαρ 2009, 19:49

Τώρα με ξεσκίσατε, είμαι έτοιμος να πάρω hilux και διάβασα το θέμα... να το γυρίσω σε l200;

navara δεν πέρνω με τίποτα!
Άβαταρ μέλους
gscat
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Σμίξη

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό panosko » 14 Μαρ 2009, 20:35

gscat έγραψε:Τώρα με ξεσκίσατε, είμαι έτοιμος να πάρω hilux και διάβασα το θέμα... να το γυρίσω σε l200;

navara δεν πέρνω με τίποτα!


Οχι, πάρε το Hilux, κι αυτο είναι πολύ καλό και πολύ φθηνότερα ανταλλακτικά και service. Sto L200 το safari δεν ενδείκνυται και πολύ για offroad, το προηγούμενο έιναι πολύ καλύτερο από το safari, γενικώς υπάρχει ενα μπέρδεμα εκεί με τα διαφρικά και τα συστηματα κάθε έκδοσης.Hilux δαγκωτό.
Άβαταρ μέλους
panosko
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 02:17
Τοποθεσία: Ραφήνα

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό gscat » 14 Μαρ 2009, 21:14

Χμ....

Άσχετο, 88€ είναι τα τέλη για επαγγελματικό;
Άβαταρ μέλους
gscat
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Σμίξη

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό panosko » 14 Μαρ 2009, 21:18

Ναι, κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
panosko
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 02:17
Τοποθεσία: Ραφήνα

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό Bandit » 01 Απρ 2009, 21:29

Η δική μου άποψη...

Το ΝΑΒΑΡΑ έχει άλογα πολλά... Για τετρακίνηση το ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΙ είναι ακλλίτερο εξαιτείας του SUPERSELECT. Σε μια βόλτα με το ΝΑΒΑΡΑ 174άλογα σε χιόνι διαπίστωσα ότι εξαιτείςα των ηλεκτρονικών πλέον κλειδώματος έχει για ασφάλεια προφανώς εξαιτείας τη μεγάλης δύναμης, ΟΤΑΝ στρίβεις το τιμόνο κατά 20~25μοίρες το πολύ να απεμπλέκει την τετρακίνηση...

Δηλαδή ότνα μέσα σε χιόνι που έβρισκε κοιλιά ήθελα να κάνω μπρος πίσω και να 'παίξω' με το τιμόνι δεξια αριστερά.. Μόλις το έκανα οι τροχοί εμπρός σταματούσαν να κινούντε... Στο προηγούμενο ΔΕΝ υπάρχει τέτοιο θέμα... Στο καινούριο το D40 κατάλαβα ότι υπάρχει στο τιμοόνι κάποιο είδος αισθητήρα ο οποίος μ΄λις μετρήσει κάποιες μοίρες 20 ας ποούμε απεμπλέκει... Έτσι κατάλαβα... Δεν είμαι σίγουρος...

Όσον αφορά το ΤΟΥΟΤΑ... Μιλάμε για τα πλέον AFTERMARKET ανταλακτικά όπου το μετατρέπεις σε άρμα μάχης... Όμως αν θυμάμαι καλά το ΝΕΟ ΤΟΥΟΤΑ δεν έχει την ίδια σκληρότητα σασί με ένα ΝΑΒΑΡΑ... Νομίζω ότι είναι κατά 40% σκληρότερο το ΝΑΒΑΡΑ... Για OFF όσο πιο σκληρό σασί τόσο λιγότερες στρβλώσεις και τόσο πατάς καλλίτερα...

Ο κινητήρας του HILUX στα 3.0Λίτρα Δεν σημαίνει και πιο γρήγορο και ας έχει τα ίδια άλογα με το ΝΑΒΑΡΑ το ΝΑΒΑΡΑ θα είναι γρηγορότερο λόγο ελφρύτερου κινητήρα και φυσικά αδράνειας άρα πιο γρήγορης περιστροφής απο αυτον του ΤΟΥΟΤΑ....

Προτιμώ το ΝΑΒΑΡΑ απο θέμα κινητήρα αλλά το ΤΟΥΟΤΑ απο θέμα ΕΞΕΛΙΞΗΣ... Και στο ΝΑΒΑΡΑ γίνεται ΕΞΕΛΙΞΗ αλλά με πολύ προσπάθεια και ΠΑΝΤΑ θα έρχεται δεύτερο απο το ΤΟΥΟΤΑ στην εξέλιξη...
Το ΜΙΤΣΟΥ... Δε ξέρω αυτό έχει ξεφύγει σε τετρακίνηση αλλά δύναμη δεν έχει και δεν έχει και ΕΞΕΛΙΞΗ...

Όταν λέω εξέλιξη εννοώ να αγοράζεις και να κουμπώνεις απευθείας επάνω τα καλούδια ΧΩΡΙΣ πατέντες και ιδιαίτερη προσπάθεια... ΤΟ ΜΙΤΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ καθόλου ΑΦΤΕΡΜΑΡΚΕΤ... ΚΑι αν βγάλουν θα είναι ΦΤΩΧΟ..

Επομένω το παιχνίδι για ένα που θέλει να φτιάξει ένα υπερτατο όπλο είναι μεταξύ ΤΟΥΟΤΑ και ΝΑΒΑΡΑ...
Και δυστηχώς για το ΥΠΕΡΤΑΤΟ νικάει το ΤΟΥΟΤΑ... ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ...

Συγνώμη για το μακροσκελές..
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες