Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΣΘΕΤΑ DIESEL

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό cambof » 20 Μαρ 2009, 21:21

μηπως αραγε αυτο το θεμα με τη λιπανση της αντλιας να παιζει ρολο σε παλιες εμβολοφορες και οχι σε common rail??

και εγω με τη σειρα μου να πω οτι προτιμω τη v power diesel αλλα και την bp στο πετρελαιο και οντως βλεπω διαφορα στην αποδοση σε σχεση με τα απλα πετρελαια,βεβαια ισως παιζει ρολο το οτι εχω μικρο κινητηρα γιαυτο και βλεπω αμεσως τη διαφορα(1,3 multijet)
MULTIPANDERAS-ΓΙΩΡΓΟΣ
Άβαταρ μέλους
cambof
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 15 Μαρ 2008, 21:37
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ

Δημοσίευσηαπό gscat » 21 Μαρ 2009, 18:45

Μην είστε θυματα του marketing.

Kαι βέβαια δεν ισχύει κάτι τέτοιο στους common rail!
Άβαταρ μέλους
gscat
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Σμίξη

Δημοσίευσηαπό Bandit » 30 Μαρ 2009, 15:08

Η δική μου άποψη είναι ΜΟΝΟ Πετρέλαιο και ΟΧΙ λάδια εξτρα στο πετρέλαιο...

Για τον απλό λόγο ότι υα λάδια πρόσθετα έστω και αυτά που καίνεν 2χρονη κινητήρες , ΔΕΝ ξέρετε αν δημιουργούν κάποιο πρόβλημα στα τσιμουχάκια o'ring της αντλίας, τα οποία μπορεί να είνα καατασκευασμένα απο υλικό το οποίο 'ξεραίνετε ' με τέτοιου είδους προσθηκες...

Όσον αφορά τα πρατήρια... Η V POWER δεν έχει κάνει καμία διαφορά σε εμένα και με δοκιμή πολλών γεμισμάτων στη σειρά (όχι απλός ένα γέμισαμ)... Αντιθέτως έχω δει διαφορά στη BP (??) Τι να πω ίσως φταίει το πρατήριο το ένα έναντι του άλλου...

Όσον αφορά τα καθαριστικά πετρεαλάιου... Σίγουρα κάνουν δουλειά αλλά ταυτόχρονα δε γνωρίσει κάποιος αν κάνει και κάποια ας πούμε ζημιά... Δηλαδή υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τα καθαριστικά να 'κόβουν' τα λάδια του κινητήρα....

Η αλήθεια είναι ότι τι μεγαλύτερη βρωμιά και μαυρίλα τη κάνει η μετάκαυση ή αλλιώς EGR βαλβίδα όλων των νέων DIESEL.... Επομένως ακόμη και αν ας πούμε βάλετε καθαριστικό πετρελαίου σε 2 ή και 3 γεμίσματα το πιθανότερο είναι ο κιντήρας σας να βρωμίσει αμέσως πάλι στο επόμενο γέμισμα... Εκτός και αν τα ταξίδια σας είναι εκτός πόλης με στροφές κινητήρα άνω των 3000....όπου επομένως η 'βρωμιά΄θα σχηματίζεται αλλά με αργότερους ρυθμούς... :twisted:
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό Bandit » 30 Μαρ 2009, 15:18

Τέλος να πω ότι η ΄βρωμιά' είναι σχετική .... Οι κινητήρες DIESEL είναι περισσότερο καθαρή απο αυτούς της βενζίνης αφού η έκχυση γίνεται λίγο πριν το ΑΝΣ... Ενώ στη βενζίνη το καύσιμο κατακάθεται και στα τοιχώματα κατά τη συμπίεση...

Βρωμιά μπορεί να εννοείτε επίσης και τη μείωση της οπής στα μπεκ... όπου συνήθως γίνεται σε κινητήρες παλαιότερη γενιάς γιατί απλά οι common rail έχουν πιέσεις τρελές με αποτέελσμα να μην έιναι αύκολη η κατακάθιση.. Επίσης τα μπεκ είναι είτε πιεζοηλεκτρικά είτε πιεζο-υδραυλικά όπου υπάρχουν συχνότητες κατα τη λειτουργία που εμποδίζουν τη κατακάθιση βρωμιάς... Παρ'όλα αυτά σε κινητήρες ταξί που έχουν κάνει 100000ΧΛΜ και με μικρές στρο΄φές μέσα στη πόλη με υψηλές θερμοκρασίες... Τότε υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί βρωμιά... Αλλά και πάλι....

Τέλος βρωμιά όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ θα δείτε αν λύσετε τα κολάρα του ιντερκουλερ ας πούμε και βάλετε δάχτυλο μέσα.. Θα δείτε το δάχτυλό σας θα βγάλει πίσσα.. και μαυρίλα - καπνισμένα λάδια κτλπ κτλπ...

Αυτή είναι βρωμιά και θεωρώ ότι θέλει καθάρισμα το Intercooler - γραμμές και εισαγωγή κινητήρα γιατί με τα πολλά ΧΛΜ έχει παρατηρηθεί ακόμη και μείωση διατομών... Αυτή η βρωμιά μπορεί να επιφέρει μείωση στην απόδοση και εφ'όσον μιλάμε και για αερισμό σίγουρα και αύξηση κατανάλωσης...
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 30 Μαρ 2009, 16:31

Στα κολάρα του ιντερκουλερ και γενικά στην εισαγωγή αλλα και στην εξαγωγη το πρόβλημα που δημιουργεί η βρομιά δεν είναι η μείωση της διατομής αλλα το οτι ''χαλάει'' την αεροδυναμική των εξαρτημάτων και ετσι μειώνεται ο αέρας της εισαγωγής.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Bandit » 01 Απρ 2009, 15:00

Δηλαδή αν μειωθεί η διατομή... Δεν μειώνεται ο αέρας??? Άρα εσύ το λές διαφορετικά απο ότι εγώ αλλά είναι το ίδιο? Έτσι δεν είναι???
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 01 Απρ 2009, 22:18

H διαφορά στη διατομή είναι ασύμαντη σε σχέση με την τράχυνση της επιφάνειας. Εξάλου οταν κάνουν βελτείωση εισαγωγής λειαίνουν τους αυλούς αν ηταν διαφορετικά απλα θα έβαζαν μεγαλύτερους. Η ταχύτητες και οι επιταχύνσεις σε ολά τα μέρη της μηχανής είναι ακραίες ακόμα και ζήτημα της αροδυναμικής του εμβόλου τιθεται.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Bandit » 03 Απρ 2009, 14:41

Ότνα η διατομή μειώνεται σε έναν αγωγό μετρημένο απο το εργοστάσιο να δέχεται τόσα cfm ας πούμε στη λειτουργία μιας τουρμπίνας στα χ BAR ΤΟΤΕ 'εχεις μείωση δύναμης ροπής και αύξηση κατανάλωσης αφού μειώνεται η διατομή του...

Η δε μείωση της διατομής ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΔΕΝ είναι μικρή ούτε αμηλέτα απο τη βρώμα του DIESEL αλλά μπορεί να μειώση μέχρι και 20% απο τη βρώμα που συσωρεύεται...

Οι βελτιωτές όμως μπροεί να αυξάνουν ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΤΟΜΗ αλλά και τη παροχή...Επομένως ΝΑΙ αύξηση διαμέτρου με αντίστοιχη άυξησης παροχής έχεις μεγαλύτερη απόδοση...Το ίδιο λέμε...

Στη ροϊκή εξέλιξη που αναφέρεσαι όντως ανοίγουν τη διατομή γιατί τα καλούπια τα οποία είναι μαζικής παραγωγής σκοπίμως αφήνουν ψεγάδια (γαι τη παραγωγή το κόστος και τη γρηγοράδα) Έτσι λοιπόν θα δεις ότι στα περισσότερα αυτοκίνητα η εισαγωγή έχει μια τραχιά αίσθηση ή αλλιώς μπιμπίκια... Εκεί λοιπόν οι εξελικτές αρχίζουν να λειαίνουν έτσι ώστε να αυξηθή η ταχύτητα λόγο μείωσης τριβών - εμποδίων στην εισαγώγη... Με λίγα λόγια ΔΕ λες κάτι... Έτσι ότνα υπάρχει βρωμιά σε ένα αγωγό έχει αυξηθεί η τριβή στον αέρα.. Η ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ που αναφέρερσαι είναι αμαελητέα ή μάλλον δεν μπορεί να μετρηθεί απλά γιατί ΔΕΝ μπορείς να έχεις ΙΣΙΟΥΣ ΣΩΛΗΝΕΣ κατα τη τροφοδοσία αέρα... Ξέρεις κάνουν και κούρμπες δε γίνεται αλλιώς ο χώρος είναι περιορισμένος...


Επομένως και οι βελτιωτές απλά 'φέρνουν'΄καθαρίζουν τη διατομή του μαμά αυτοκινήτου για να το φέρουν στο ζύγι...Εκεί που θα έπρεπε... Και ξέρεις η ροϊκή εξέλιξη έχει ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ όπως λες και εσύ ΣΤΗΝ ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΤΟΜΩΜΜ και ΟΜΩΣ ΕΙΔΕΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΝΟΥΝΝΝ
Στο διατάυτα...Όταν ο κατασκευαστής έχει ορίσει μια διτομή Χ για να μπορεί να αποδόση η τουρμπίνα του είτε στα 0,1 είτε στο 1BAR τότε πρέπει η διατομή να μένει καθαρή ...
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 09 Απρ 2009, 13:33

Κατι που δεν μπορείς εσυ ή εγω να το μετρήσουμε δεν παει να πει οτι δεν μετριεται και πολυ περισσότερο οτι είναι αμελητεο. Επίσης αν κανεις ανοίξει ενα βιβλίο ρευστομηχανικής θα βρεί τύπους και μεθόδους για αγωγούς με καμπύλες, αλίμονο αν όποτε υπήρχε καμπύλη σε εναν αγωγο τον βλέπαμε σαν εξοτικο και το αμελούσαμε.
Και τελος δεν ξανα ασχολούμε αν και εχω πολλες απαντήσεις και ερωτήσεις σε αυτα που έγραψες γιατι βλέπω οτι μιλάς πολυ προσωπικα και μου την εδωσες. Δηλαδη αν ποτε γράψουμε και κατι λάθος εδω μέσα τι θα γίνει θα φάμε ξύλο?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 10 Απρ 2009, 16:49

Η ογκομετρική απόδοση ενος κινητήρα είναι ο λόγος μεταξύ του θεωρητικά υπολογιζόμενου εισερχόμενου μίγματος και του πραγματικά εισερχόμενου μίγματος στον κινητήρα. Το ποσοστό ογκομετρικής απόδοσης ενός κινητήρα εξαρτάται απο διάφορες τις μικροανωμαλίες που εμποδίζουν την ομαλή ροή του μείγματος και του μικρού χρόνου που είναι διαθέσιμος για να πληρωθεί ο κύλινδρος με καύσιμο μίγμα.Λειαίνοντας τους αυλούς εισαγωγής και μεγαλώνοντας τις έδρες των βαλβίδων εξαφανίζουμε τις οποιες μικροανωμαλίες υπάρχουν εκει ως υπολείματα απο την φάση της χύτευσης της κυλινδροκεφαλής.Αν στην συνέχεια τοποθετηθεί και ενας εκκεντροφόρος με μεγαλύτερη διάρκεια και βύθισμα απο τον εργοστασιακό αποκτάμε αυτόματα μεγαλύτερο χρόνο για την πλήρωση του θαλάμου καύσης με περισσότερο καύσιμο μίγμα. Κατα την διάρκεια βελτίωσης της κυλινροκεφαλής γίνονται εργασίες αφαίρεσης ολων των καταλοίπων της χύτευσης , μεγαλώνει η διάμετρος του αυλού της βαλβίδας καθως και η έδρα της.Στην συνέχεια λειαίνονται ολες οι απότομες γωνίες που εμποδίζουν την ομαλή ροή του μίγματος.Γινονται τελος επιπλέον εργασίες με σκοπό την σωστή εφαρμογή της κυλινδροκεφαλής με την πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής και λειαίνονται και οι αυλοί εξαγωγής. Όλες οι ανωτέρω εργασίες γίνονται με σκοπό την μέγιστη απόδοση σε συγχρονισμό με τους παλμούς της εισαγωγής.Επιτυγχάνοντας την μέγιστη δυνατή πλήρωση του θαλάμου καύσης εχουμε σαν αποτέλeσμα την μεγιστη απόδοση του κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες