Σε επίπεδο θεωρητικό, προδιαγραφών, φιλοσοφίας κατασκευής κλπ, θα μπορούσαμε να μιλάμε (γράφουμε) επί μέρες ολόκληρες - και άκρη να μη βγάζουμε...
Σίγουρα πρόκειται για δυο διαφορετικούς κόσμους και σίγουρα και στις δυο πλευρές υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί να υποστηρίξουν με επιχειρήματα (και πάθος, βεβαίως) την ανωτερότητα του ενός ή του άλλου.
Από την άλλη, η άποψη που εξέφρασα ότι και τα δύο είναι εξίσου ικανά εκτός δρόμου, δεν στέκεται καθόλου στη θεωρία. Αντίθετα, προέρχεται από την εικόνα που έχω και για τα δύο οχήματα, σε stock μορφή (μόνο με λάστιχα) και σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, στο βουνό.
Όπου πάει λοιπόν το ένα, πάει και το άλλο. Είναι σημεία όπου το LR (110) μπορεί να περάσει πιο εύκολα και άλλα όπου το JK (Unlimited) θα κινηθεί σαφώς πιο άνετα. Δεν έζησα το LR για μέρες ή σε όλων των ειδών τα terrains, εκτιμώ όμως πως και τα δυο θα φτάσουν (ή θα σταματήσουν, φαντάζομαι) λίγο-πολύ το ίδιο μακριά. Simple as that.
Για το "εντός δρόμου" τέλος, δεδομένου ότι και τα δυο είναι ...φορτηγάντζες, το JK υπερέχει κατά τη γνώμη μου ως συνολικά πιο σύγχρονο (και κατά μερικές δεκαετίες μάλιστα). Αυτό και μόνο το καθιστά πολύ πιο άνετο για καθημερινή χρήση.
Χ.
ΥΓ: JAK, δες κι αυτό εδώ:
http://zool.xsion.gr/blog/wp-content/up ... fender.pdf - δεν ξέρω πόσο έγκυρο είναι ή δεν είναι το συγκεκριμένο (Αγγλικό) περιοδικό, απαντάει όμως νομίζω ακριβώς στο ερώτημά σου...