johnsuv έγραψε:ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΛΙΓΟ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΜΕ 120KM/H ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΑΘΟΡΥΒΟ. ΕΧΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΗ HYUNDAI: ΤΟ RADIO/CD ΟΤΑΝ ΣΒΗΝΩ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΧΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ, ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΟ MANUAL ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΕΛΙΕΩΣ (ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟ LAPTOP) ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ. ΤΟ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ (ΤΟ SUPER MARKET ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΕ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΧΩΡΟ). ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΚΑΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ, ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΧΑΡΤΙ ΝΑ ΠΑΩ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ - ΟΛΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕ. ΕΡΩΤΗΣΗ: ΣΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ Α ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ;;;;; ΑΠΟ ΤΗ HYUNDAI ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 1500-2000 KM ΝΑ ΕΛΕΓΧΩ ΚΑΘΕ 500 ΚΜ ΤΗ ΣΤΑΘΜΗ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ - ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΚΑΤΙ Ή ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΤΟ ΛΕΝΕ;;;;;
Το κουμπακι με το Α πανω οταν ανιχνευσει καυσαεριο βαζει αυτοματα την ανακυκλωση ωστε να μην μπει μεσα.Φυσικα και να μπει φιλτραρεται αλλα αμα εχει κανενα ντουμανι μπροστα καλυτερα να κλεινει η εισοδος...
Πολλες φορες δεν προλαβαινει να βαλει την ανακυκλωση και θα μπει μεσα λιγο. Αν θες μπορεις να προλαβαινεις εσυ πατωντας το κουμπακι της ανακυκλωσης κατευθειαν.
Το καθισμα του συνοδηγου πεφτει τελειως σηκωνωντας τον μοχλο που ρυθμιζει την πλατη και εχοντας τραβηγμενο πανω τον μοχλο ριχνεις με το χερι μπρουμυτα την πλατη του καθισμτος.
Για τα λαδια απλα προληπτικα το λενε.Εγω τα αλλαζω καθε χρονο(12-13.000 χλμ τον χρονο) και ουτε σταγονα δεν εχει καψει ποτε. Εσυ κανε μια πρωτη αλλαγη με φιλτρο λαδιου στα 1500 χιλιομετρα και μετα ανα 15.000 ή χρονο.Δεν μασαει τιποτα.Απλα βαζε φουλ συνθετικο.Με της αντιπροσωπειας που βαζω εγω,το 100% συνθετικο, δεν εχω κανενα παραπονο.
Για το ραδιο cd δεν ξερω.Επρεπε να κραταει μνημη.Αληθεια, ακομη αυτο το φθηνιαρικο sony του βαζουν(εδω στην ελλαδα παντα)??