Μα απο εδω....
http://www.off-road.gr/article1588.html
|
|
|
fokion έγραψε:Μια που "διαδρομο-συζηταμε" υπαρχει κατι παραπανω απο αυτο
5.2.8. Πυρόσβεση
5.2.8.1. Στα trophy 2 πυροσβεστήρες 2 κιλών το κάθε αυτοκίνητο.
jdelis έγραψε:Για να καταλαβω καλυτερα: αν καποιος εχει κατασκευασει αλλο roll cage εκ των προτερων τι θα γινει;
jdelis έγραψε:Εγω πχ. εχω το μισο εξωτερικο.
Θα κριθει με βαση την κατασκευη-αντοχες του ή καπως αλλιως;
jdelis έγραψε:Μηπως απαγορευονται γενικώς...; Στα trophy πχ. που ηταν υποχρεωτικο για φετος με τι κριτηρια περνουσαν; Μηπως κοπηκε καποιο;
jdelis έγραψε:Αυτο το εχω φτιαξει απο τα τελη του 2004 και μπορω να πω οτι ημουν απο τους πρωτους που εβαλαν cage εντελως προαιρετικα. Θα μου πουν τωρα οτι πρεπει να το αλλάξω;
jdelis έγραψε:Και αν καποιος δεν πληρει τις προδιαγραφες ασφαλειας τι γινεται, τρεχει στη Normal;
jdelis έγραψε:Παντως προβλεπω γενικα να γινεται κατι οπως στα trial: η ανοδος του πηχυ να ειναι αντιστροφως αναλογη των συμμετοχων.
superspy έγραψε:Με τους υπάρχοντες κανονισμούς... (283) δε σε βλέπω...
superspy έγραψε:Δεν υπάρχει κάποια απαγόρευση.
Στα trophy δεν υπήρχε τεχνικός κανονισμός για φέτος, οπότε... το «υποχρεωτικό» ήταν στα λόγια. Και ευτυχώς γιατί ΠΟΥΘΕΝΑ στα trophy δεν υπάρχει υποχρέωση συμμόρφωσης κατά γράμμα με το 283, γιατί δε θα είχαμε trophy στο τέλος. Εξω, σε γενικές γραμμές υπάρχει μια παράγραφος που απλά αναφέρει «roll cage» και μετά κρίνεται ανα περίπτωση από τους τεχνικούς εφόρους.
superspy έγραψε:Καλά αυτό ξαναπέστο.
Αντί να προχωρήσουμε σε Τ1-Τ2, μάλλον θα βαλτώσει η κατάσταση με ημίμετρα.
jdelis έγραψε:superspy έγραψε:Με τους υπάρχοντες κανονισμούς... (283) δε σε βλέπω...
Ειναι υπαρχοντες ηδη; Και στα Trophy-trial κλπ παλι με το 283 θα παει...;
...
jdelis έγραψε:superspy έγραψε:Δεν υπάρχει κάποια απαγόρευση.
Στα trophy δεν υπήρχε τεχνικός κανονισμός για φέτος, οπότε... το «υποχρεωτικό» ήταν στα λόγια. Και ευτυχώς γιατί ΠΟΥΘΕΝΑ στα trophy δεν υπάρχει υποχρέωση συμμόρφωσης κατά γράμμα με το 283, γιατί δε θα είχαμε trophy στο τέλος. Εξω, σε γενικές γραμμές υπάρχει μια παράγραφος που απλά αναφέρει «roll cage» και μετά κρίνεται ανα περίπτωση από τους τεχνικούς εφόρους.
Τι ξερουν οι εξω απο αυτα; Μηπως εχουν τους κατηρτισμενους τεχνικους εφορους που διαθετουμε εμεις για να κανουν τους σωστους ελεγχους...;
jdelis έγραψε:superspy έγραψε:Καλά αυτό ξαναπέστο.
Αντί να προχωρήσουμε σε Τ1-Τ2, μάλλον θα βαλτώσει η κατάσταση με ημίμετρα.
Δεν θα ειναι η πρωτη ουτε η τελευταια. Τελος παντων μεγαλη σημασια τους δινουμε κατα τη γνωμη μου. Ουτως η αλλως δε βλεπω να τρεχω σε ελληνικους αγωνες. Ελπιζω ομως να μπορεσω να παω στη Θεσσαλονικη.
Προφανως θεωρουν καποιοι πως υπαρχει πληθωρα συμμετοχων, οποτε μπορουμε να προσπαθησουμε να τις μειωσουμε.
superspy έγραψε:Ακόμα είμαστε με του 2009.... το 283 όμως υπάρχει ήδη
Στα trophy το 283 δύσκολα θα βρει εφαρμογή - εκεί θέλεις πρώτα ή και εξωτερικό cage.
jdelis έγραψε:superspy έγραψε:Ακόμα είμαστε με του 2009.... το 283 όμως υπάρχει ήδη
Στα trophy το 283 δύσκολα θα βρει εφαρμογή - εκεί θέλεις πρώτα ή και εξωτερικό cage.
Δηλαδη ενα εξωτερικο cage ειναι ασφαλες για τα trophy αλλα οχι για ενα trail ride...; Η ασφαλεια η οχι μιας κατασκευης εξαρταται απο τον αγωνα;
jdelis έγραψε:Δε μιλαω απο προσωπικο ενδιαφερον, ειλικρινα δεν καιγομουνα να τρεξω. Αν ολα πανε καλα ελπιζω να παμε σε κανεναν αγωνα στο εξωτερικο. Και να μετατρεψω το μισο cage στην περιπτωση μου δεν ειναι πολυ δυσκολο, το ειχαμε κανει αποσπωμενο. Και καθισματα ομολογκε εχω, πολυ πριν γινουν υποχρεωτικα. Απλως πρεπει να περιμενω λιγο γιατι δεν εχουν ληξει ακομα!
jdelis έγραψε:Αλλα θεωρω πως ολα αυτα δεν εχουν νοημα και χανουμε, ως συνηθως, την ουσια. Μακαρι να αποφασισουν καποιοι να κανουν κανενα σοβαρο αγωνα εκτος επαθλων, να μη δεσμευονται απο ανουσιους κανονισμους. Μην ξεχναμε και πως το Evros Trophy σαν φιλικος ξεκινησε, αλλα αυτο δεν το εμποδισε να ειναι επιτυχια απο την πρωτη χρονια.
Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες