Shaka έγραψε:greg4X4 έγραψε:ekarpod έγραψε:Το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τα προτερήματά του...
Δεν ξέρω αν γενικά τα γιαπωνέζικα είναι πιό αξιόπιστα (αυτό έχει να κάνει και με την χρήση και με πολλά), αλλά ένα defender που το γνωρίζει και το συντηρεί ο χρήστης του, μπορεί να είναι πιό αξιόπιστο από ένα αφημένο στις αντιπροσωπείες toyota (και όσο περνάνε τα χρόνια αυτό γίνεται και πιό ισχυρό)...
Σίγουρα όμως είναι πιό ικανό, πιό επεκτάσιμο, πιό παιχνίδι, για αυτό και...
http://www.youtube.com/watch?v=-PQw45ZBXK8
Τώρα για το αν το LR 90/110 είναι πιο επεκτάσιμο και πιο παιχνίδι, ας μη το δένουμε και κόμπο
( τουλάχιστον σε πανευρωπαϊκή κλίμακα).
Tο παρακάτω site μας δίνει περισσότερες λεπτομέρειες, για LC 120 έως και με 38 ίντσες ελαστικά !!!!!!
http://www.arctictrucks.com/Frontpage/B ... ruiser-120Και οι ταλαίπωροι οι Ισλανδοί, όλο και κάτι θα ξέρουν από αντίξοες συνθήκες...Πέραν της οποιασδήποτε διάσχισης των δύο πόλων, με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, αυτοί περνούν όλη τους τη ζωή σχεδόν σε adventure mode...
Επειδή έχω βρεθεί Ισλανδία και έχω οδηγήσει στους παγετώνες LC 120 τροποποιημένο από την Arctic Trucks, και παράλληλα έχω επισκεφτεί τις εγκαταστάσεις τους, θέλω να πω ότι αυτό που κάνουν είναι ένα extreme body lift για να μπορούν να τοποθετούν λάστιχα 38, 40, 42 ιντσών!
Σε θέμα ανάρτησης όμως δεν κάνουν τίποτα το ιδιαίτερο. Όλη η δουλειά γίνεται στο body lift και στην εξωτερική εμφάνιση η οποία είναι άψογη ομολογουμένως.
Η όλη μετατροπή γίνεται για να χωρέσουν οι υπερμεγέθεις τροχοί καθως χάρη σε αυτούς μπορούν να περνάνε τους παγετώνες με πιέσεις ελαστικών 3-4 bar!!!
Άρα ακόμα και συνειδητοποιημένος και οργανωμένος LRάς, μπορεί να κολλήσει κανένα TOYOTOμικρόβιο προσωρινά, έστω και στο μακρινό Βορρά.
Πάντως παρεμφερής μετατροπή από Νορβηγούς αυτή τη φορά σε LC 120, 3.0 L Diesel, με 37" (και extra 23.000 € όμως) απαιτεί τις εξής μετατροπές :
Tires: 37x13.5R17 Dick Cepeck DC FC2
Wheels: 17x10" Arctic Truck
Suspension: 40mm Body lift
60mm Suspension lift
Gear ratio: 4:88/1
Σίγουρα μπορούμε να μιλάμε για ώρες επί προσωπικών προτιμήσεων, χωρίς να πείσουμε αλλήλους για το ποιο είναι το καλύτερο "off road". To καλύτερο 4Χ4 είναι στην καρδιά του καθένα.
Υ.Γ.
Από τη στρατιωτική συμβίωση μου με τα G-WAGEN, 240 GD (πριν εκδοθεί διαταγή για εργοστασιακή απενεργοποίηση του μπροστινού "μπλοκέ"), έχω τις καλύτερες εντυπώσεις ( ήταν το μοντέλο με τον Α/Τ ΜILAN), στις χαράδρες και τις αμμούδες της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας. Αλλά μάλλον είναι ακριβό για χομπίστες....
LC120 3d, 4.0L auto.