Πολλά λέγονται κ ακούγονται...
Η γουρουνο-εμπειρία μου ελάχιστη, η μοτο-εμπειρία μου πολύ μεγάλη.
Γενικώς επικρατεί η άποψη ότι το χώμα (του'λάχιστον το μη αγωνιστικό) θέλει 3-5 psi ενώ η άσφαλτος (ειδικά με φορτίο) θέλει 8-11 psi.
Το (μοτο) trial που γνωρίζω παίζει με περίπου 5 psi.
Το γουρούνι μου (MXU 300) το παρέλαβα με 2-2,5 πίεση κ το ανέβασα στα 4,5 παντού γιά την πρώτη του "μεγάλη" βόλτα. Με αυτή την πίεση "βουλιάζει" πολύ, αλλά έχει κ τη μεγαλύτερη άνεση.
Το πρωί το ανέβασα στα 6 όλα κ βουλιάζει λιγότερο, κυλάει ευκολότερα, αλλά έγινε λίγο πιό "ξερό" κ νευρικό στις ανωμαλίες της ασφάλτου.
Παρακαλώ τους εμπειρότερους να βοηθήσουν με τις γνώσεις τους.
Μιά ιδέα είναι οι κωδικοποιημένες απαντήσεις τύπου τάδε γουρούνα, τάδε κιλά αναβάτη, τάδε πίεση χώμα, τάδε πίεση άσφαλτο.