Tα TD5 ειδικά είναι πιο επιρρεπή στους κραδασμούς.
Τώρα γενικά όταν ψηλώσεις (αρκετά) και φύγεις από τις γωνίες λειτουργίας του μαμά άξονα, θα αρχίσουν τα μικροπροβλήματα – το ένα φέρνει το άλλο.
Μπορεί να κάνουν εμφάνιση κραδασμοί, μπορεί το πολύσφηνο να μην έχει αρκετό μηκος για να δουλέψει σωστά, μπορεί να «μπλοκάρουν» οι σταυροί, πολλά μπορεί.
Θεωρητικά αν η έξοδος του μπροστινού διαφορικού είναι παράλληλη με την έξοδο από το κεντρικό, θες απλό άξονα, αν το ψηλώσεις και διορθώσεις την καστερ και επαναφέρεις την γωνία εξόδου του μπροστινού διαφορικού παράλληλα με του κεντρικού τότε θα θέλεις wide angle.
Αν η έξοδος του μπροστινού κοιτά το κεντρικό τότε θα θες double cardan, που είναι και το πιθανότερο.
Και είναι το πιθανότερο γιατί με όλες τις γωνίες που θα αλλάξουν είναι σπάνιο να καταφέρεις να το φέρεις στις αρχικές ρυθμίσεις - αλλα πιο ψηλό
Υ.Γ. προσοχή όταν θα παίζεις με τους άξονες, σημάδεψε τα δυο κομμάτια στο πολύσφηνο γιατί μπορεί να τα κουμπώσεις διαφορερικά και μετά... να μην καταφέρεις να το κάνεις να ηρεμήσει
Αν μάλιστα το κουμπώσεις λάθος και κάνεις μερικά χιλιόμετρα, στη συνέχεια ακόμα και να το φέρεις στην αρχική θέση, οι κραδασμοί θα σου κάνουν παρέα και θα θέλει να αλλάξεις και σταυρούς ή και ρουλεμάν εξόδου από το κεντρικό και εισόδου στο μπροστινό
(Επίσης μπορεί και να σπάσει ανάλογα με το πόσο λάθος τον κούμπωσες)
Υ.Γ. 2 Έχε υπόψην σου ότι με το ψήλωμα αλλάζει και το μήκος του άξονα
Υ.Γ. 3 Αν μπλέξεις πολύ ρώτα στη "Γιαφκα" της Αλεξάνδρας