noxmas έγραψε:κοιτα να δεις επειδη εχω και εγω υγραεριο σε jeep xj 4.0 και το εφτιαξα στον ιδιο μαστορα ,το αμαξη καιει παραπανω σε λιτρα με υγραεριο απ οτι σε βενζινη η διαφορα που εχω παρατηρησει ειναι περιπου 2,5 λτρ +/- ,υπαρχει και το ενδεχομενο μιας και κυκλοφορεις πολυ καιρο με lpg να μην το θυμασε.
Με το που σου αναψει το λαμπακη βενζινης και βαλεις 10 ΛΙΤΡΑ (οχι 10 euro)θα διανισεις την ιδια αποσταση (και φυσικα το ιδιο δρομολογιο) με το αν βαλεις 10 λτρ LPG (με το που αδιασεις τελιως φυσηκα μεχρη να ξανα αδιασει) νομιζω πως οχι .οσους εχω ρωτησει το αμαξη τους καιει κατι παραπανω απο 1.5λτρ<
ναι κοιτα εχεις δικιο....
με το υγραεριο καις παραπανω γυρω στα 2 λιτρα οπως λες ανα 100κμ .....
αλλα και παλι το κοστος κινησης και ανεφοδιασμου ειναι κατα πολυ μικροτερο....
δηλ στο παραπανω παραδειγμα που εκανα :
15 λιτρα *
€1.5 = €22.5 τα 100κμ (και δεν υπαρχει πουθενα €1.5 αμολυβδη σημερα !!!)
18 λιτρα * €0.83 = €14.9 τα 100κμ ... με
3 λιτρα μεγαλυτερη καταναλωση ανα 100 κμ, παλι εχεις ενα κερδος της ταξης των €7.5 ανα 100 κμ !!
€7.5 ανα 100κμ ειναι €750 στα 10.000 κμ........κερδος !!
εμενα παντως αυτο που με προβληματιζει πια ειναι οτι και το υγραεριο εχει αρχισει να παιρνει τα πανω του αρκετα.....ολοι μου λενε οτι η τιμη του βεβαια ειναι η μιση της βενζινης αλλα ακριβως επειδη το εχω πολλα χρονια και πραγματικα εχω βγαλει απο το μυαλο μου την τιμη της βενζινης ( βαζω περιπου €20 καθε 2-3 μηνες!!....εβαλα προχτες και ειχα βαλει τελευταια φορα τοτε με τις απεργιες παλι !!) με προβληματιζει .....ΔΕΝ με ενδιαφερει ποσο θα φτασει η βενζινη....ας φτασει €2 !!....με ενδιαφερει να κρατηθει το υγραεριο χαμηλα ...... γιατι αν πχ φτασει το υγραεριο την τιμη που ειχε η βενζινη πχ πριν 3 χρονια (€0.9) τοτε για το αμαξι το δικο μου το κοστος μετακινησης θα γινει παλι υψηλο....