από antonn » 26 Μάιος 2012, 16:52
Έχει κανένας εμπειρία από τον εγκαταστάτη Σταμάτη Μαρινέλη Λεωφόρο Αλίμου 113, Αργυρούπολη; Παλιά έβαζε και εξακολουθεί φυσικά, συστήματα κλιματισμού DIAVIA στα αυτοκίνητα. Πήγε γνωστός μου με BMW X5 3000 cc πενταετίας και είναι πολύ ευχαριστημένος. Θα πάει εντός τριημέρου και ο αδελφός του (που δουλεύουμε μαζί) με ένα NISSAN MICRA 1000cc δεκαετίας
Είναι φθηνός και μου λένε καλός.
Για το TOYOTA RAV4 MKII 2000 cc, έτος: 2003 μοντελο ΜΚΙΙ, που έχω μου λέει 900 ευρώ με λαδιέρα και ΚΤΕΟ. Ιδια τιμή για όλα τα τετρακύλινδρα. Σύστημα υγραερίου GASITALY, έχει πνεύμονα, λαδιέρα GLM, δεξαμενή TMS 60 λίτρα που θα βάζει 50 ή αν πειράξει τη βαλβίδα ασφαλείας θα βάζει 55-58 λίτρα. Ιταλικά όλα εκτός της δεξαμενής που είναι Τούρκικη
Την πολλαπλή εισαγωγής θα τη βγάλει να την τρυπήσει και θα του ζητήσω φωτογραφίες όταν την έχει εκτός.
Κάθε 10.000 χιλιόμετρα Service με αλλαγή φίλτρου 15 ευρώ, συμπλήρωμα λαδιού 25 ευρώ και φυσικά όχι εργατικά άλλα
πως σας φαίνεται;;;
Επίσης το περνά ο ίδιος ΚΤΕΟ και στο δίνει έτοιμο με τα χαρτιά περασμένο. Το κρατά μιάμιση μέρα.
Η δεξαμενή είναι θερμοσίφωνας και θα μπει κάθετα σε σχέση με τον πίσω άξονα και όσο γίνεται κοντά στον πίσω θόλο του συνοδηγού. Στο μήκος είναι ακριβώς του πορτμπαγκάζ μου στο πλάτος περίπου το ένα τρίτο και στο ύψος λίγο κάτω από το μισό σε σχέση με το καπάκι. Θα του πω να μου το στείλει να μου ντύσουν τη δεξαμενή με μοκέτα σαν του πορτ μπαγκάζ.
Του είπα να ψεκάζει συνεχώς εκτός από το λάδι και το υγραέριο και βενζίνα 5% αλλά μου είπε δεν γίνεται. Μου είπε ότι το ρυθμίζει να γυρίζει για λίγο σε βενζίνα μετά από 30 λεπτά συνεχούς λειτουργίας. Δεδομένου ότι οι βαλβίδες του RAV4 είναι ευαίσθητες στην υπερθέρμανση, να το πω να το κάνει κάθε 10 λεπτά;
ΥΓ Την ώρα που πήγα σήμερα πέρναγε υγραέριο σε ένα πανάκριβο range-rover 2 ετών