Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

jimny vs wrangler (1,5 vs 2,8 diesel)

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

jimny vs wrangler (1,5 vs 2,8 diesel)

Δημοσίευσηαπό K.G. » 19 Απρ 2011, 14:07

ειχα διλημμα παλαιοτερα για την επιλογη τετρακινητου μεταξυ αρκετων αυτοκινητων αλλα πλεον εχω το εξης jimny ή wrαngler;;;

αναφερομαι μονο σε πετρελαιο 1,5 και 2,8 αντιστοιχα και αποκλειστικα σε χρηση εκτος δρομου....

με ιδιες μετατροπες αναρτηση και πισω μπλοκε πιο απο τα 2 ειναι καλυτερο για εκτος δρομου;;;;;;

σιγουρα τα 40 κιλα ροπης (σε σχεση με τα 20) ειναι πολλα αλλα μηπως το βαρος του wrangler ειναι πολυ ανασταλτικος παραγοντας;;;;;

ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
K.G.
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 15:43

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 19 Απρ 2011, 22:53

Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα από άποψη μεγέθους και δύναμης .Αφού όμως θέτεις σαν μόνο κριτήριο την εκτός δρόμου κίνηση , τότε η δική μου γνώμη είναι το Jimny . Τα 20 κιλά ροπής είναι υπεραρκετά για το αμάξωμα . Άκαμπτοι άξονες εμπρός - πίσω , ευκίνητο , ιαπωνική αξιοπιστία , τι άλλο να θέλεις ;
Βασικό του μείον , οι χώροι .
Στις περισσότερες των περιπτώσεων , θεωρώ ότι ο Ιάπωνας είναι εκείνος που έχει καλύτερα ατού .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό K.G. » 20 Απρ 2011, 12:16

Δεν με ενδιαφερουν οι χωροι παρα μονο ποιο απο τα 2 θα περνα ολα τα εμποδια ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ
Άβαταρ μέλους
K.G.
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 15:43

Δημοσίευσηαπό varemaras » 20 Απρ 2011, 12:34

τεινω και εγω να ψηφισω jimny. εχω εναν ενδοιασμο οσον αφορα τις διαστασεις, το κοντυτερο/στενοτερο δεν ειναι παντα το καλυτερο, με το range για παραδειγμα εχω περασει λογω φαρδους νεροφαγωματα που Defender και disco ειτε αδυνατουσαν ειτε δυσκολευονταν παρα πολυ... αλλα πιστευω οτι στις περισσοτερες των περιπτωσεων το ελαφρυ στενο jimnaki συμπεριφερεται πολυ πιο ανετα.
Άβαταρ μέλους
varemaras
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 08 Ιουν 2009, 13:55
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 26 Μάιος 2011, 07:34

Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό K.G. » 29 Μάιος 2011, 22:55

το εχω δει το βιντεακι
νομιζω οτι το βαρος ειναι πολυ ανασταλτικος παραγοντας
δεν μπορει το μπροστινο μερος να τραβηξει το πισω ωστε να ανεβει
Άβαταρ μέλους
K.G.
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 15:43

Δημοσίευσηαπό iatros » 13 Ιουν 2011, 20:32

RRC vs jimny, υπάρχει βίντεο;
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 14 Ιουν 2011, 22:44

Οταν λεμε ολα τα εμποδια τοτε σιγουρα μιλαμε και για ζημιες και για αντοχη μεταδοσης,σασι κλπ.Τοτε μαλλον πρεπει να πας προς το jk ή ακομα καλυτερα(απο αποψη αντοχης)σε G-WAGEN 3θυρο.Βεβαια εαν στα χρηματα σταματας στο ποσό που χρειαζεται για να παρεις το jk τοτε το G παιζει μονο σαν μεταχειρισμενο.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 14 Ιουν 2011, 22:51

Υπολογισε βεβαια οτι ελαχιστα οχηματα μπορουν να πανε σε τελειως off κοματια απο μαμα.Κια τα 2 οχηματα που ανεφερες θα χρειαστουν λιγη ή περισσοτερη βελτιωση για να σε πανε "γερα" εκτος.Εκει αρχιζει το μπλεξιμο,το ψηλωνεις αλλα χανει σε ευσταθια γιατι ειναι κοντο και στενο,οι κεντρικοι ειναι πολυ κοντοι και δεν "βγαινουν" οι γωνιες,βαζεις μεγαλυτερα λαστιχα και θες κ/π αλλα υπαρχουν;Μετα θες μειωτηρα πιο κοντο,υπαρχει;Οι αξονες θα αντεξουν ή θα ψαχνεις και για αξονες;Επισης ποσο μεγαλυτερα λαστιχα χωραει το καθενα χωρις να χρειαστει τρελες επεμβασεις;Και αλλα πολλα.Δεν ειναι απλη η επιλογη εαν θες πραγματικα να κινηθεις τελειως off,οσο το δυνατον πιο απροβληματιστα.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 15 Ιουν 2011, 15:41

Wrangler μακραν πιο καλο (αφου δεν εχεις θεμα με εξοδα) οπως ειναι μαμα με 4 αποστατες στους τροχους μπορει να φορεσει μεχρι 33" λαστιχα MUD. Υπαρχουνε τα παντα κορωνοπηνια ψηλωματα snorkel τσιπαρισματα αξιοπιστια.

Κοιτα ομως για εκδοση RUBICON CRD που εχει πανω μπλοκε πιο κοντα αργα DANA 45 διαφορικα μπρος πισω ηλεκτρικη αποσπομενη ραβδος στρεψης μπροστα.

Ειναι μακραν καλυτερο γιατι αν προσεξεις οσοι εχουνε jimny και θελουνε να περνανε σε παρα πολυ δυσκολα εμποδια αρκετοι βαζουνε διαφορικα patrol toyota κτλπ.

To wrangler τα εχει ολα αυτα ετοιμα απλα στυνεις εσυ οπως θες την αναρτηση και τα λαστιχα.


Τωρα αν δεν το θες για trophy εμποδια το Jimny θα κανει την δουλεια του με πολυ λιγοτερα εξοδα αλλα με αρκετους περιορισμους σε ψηλωματα λαστιχα. Διοτι θα χρειαστεις πολλες περισσοτερες μετατροπες για να το φτασεις εκει που θες.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 16 Ιουν 2011, 22:28

Το κοντο βγαινει crd rubicon;Εαν ναι,τοτε αυτη ειναι η τελεια λυση.
Μια μικρη διορθωση,οι αξονες ειναι D44.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 17 Ιουν 2011, 20:17

Ναι βγαινει πηγαινε στην jeep Chrysler και θα σου δειξουνε φερνουνε μονο πετρελαιο τωρα πια.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες