discoman έγραψε:Ta νεα ηλεκτρονικα αντιολισθυσης δεν τα εχω δοκιμασει αλλα πρεπει να λειτουργουν και στο παγο
ε....... θα μείνω στις αλυσίδες καλύτερα
|
|
|
J-LAND έγραψε:Καλημέρα
Μια διαφορετική προσέγγιση του θέματος επειδή η αλυσίδες επιβάλετε να βρίσκονται στο αμάξι για πόλους λόγους
που θα βρούμε ποικιλία φτηνές εξειδικευμένες με εύκολη τοποθέτηση με αυτόματο τέντωμα
Στο χιόνι τα πράγματα είναι διαφορετικά. Με ένα ελαστικό Μ/Τ έχεις καθαρίσει πολύ άνετα.
iperodigos έγραψε:discoman έγραψε:Ta νεα ηλεκτρονικα αντιολισθυσης δεν τα εχω δοκιμασει αλλα πρεπει να λειτουργουν και στο παγο
Φιλε DISCOMAN σε 0% προσφηση σε ολους τους τροχους τι κανει η τεχνολογια στην κατηφορα με παγο γιαλι και στροφες? 0% προσφηση ξανα λεω, και γιαλι ο δρομος νωρις το πρωι πριν τον σκαψουν λιγο οι αλισσιδες καποιου αλλου ΙΧ.
Μονο η αγκυρα σε σωζει!!και οι 4ρις αλλισιδες.
gc60 έγραψε:kotsidakias έγραψε:Δεν ξερω σε ολα, αλλα σε πολλα αυτοκινητα οχι απαραιτιτα 4χ4 το abs βγαινει εκτος αμα εχει παγο.
ενοοεις οτι το απενεργοποιεις ή δεν δουλευει σωστα λογω καταστασης;
kotsidakias έγραψε:gc60 έγραψε:kotsidakias έγραψε:Δεν ξερω σε ολα, αλλα σε πολλα αυτοκινητα οχι απαραιτιτα 4χ4 το abs βγαινει εκτος αμα εχει παγο.
ενοοεις οτι το απενεργοποιεις ή δεν δουλευει σωστα λογω καταστασης;
εννοω οτι βγαινει εκτος οταν βλεπει οτι δεν υπαρχει προσφυση καθολου.Μου το ειχε πει ενας φιλος μου και το παρατηρησα στο elandra του πατερα μου οταν περιση ειχε πιασει παγο, παταγα και δεν εκανε καθολου αυτο το χαρακτηριστικο ηχο οταν δυσκολευεται να βρει προσφυση.Πιθανον να βγαινει εκτος γιατι υπαρχει μια πιθανοτητα να σταματησει με την προσπαθεια του οδηγου και μονο,ενω με το abs καμια!
Βεβαια μπαινει ενας παραγων που σκεφτομαι οτι μπορει να δουλευει και παλι αλλα αν ειναι 0δενικη η προσφυση απλα δεν παταει φρενο.
Παρολα αυτα στο αμαξι που λεω μου εδινε την αισθηση οτι λειτουργουσε το φρενο χωρις abs στη περιπτωση παγου,μιλαμε για παγοδρομιο κατασταση οχι 2 μετρα παγο και μετα ασφαλτο.
tasos953 έγραψε:kotsidakias έγραψε:gc60 έγραψε:kotsidakias έγραψε:Δεν ξερω σε ολα, αλλα σε πολλα αυτοκινητα οχι απαραιτιτα 4χ4 το abs βγαινει εκτος αμα εχει παγο.
ενοοεις οτι το απενεργοποιεις ή δεν δουλευει σωστα λογω καταστασης;
εννοω οτι βγαινει εκτος οταν βλεπει οτι δεν υπαρχει προσφυση καθολου.Μου το ειχε πει ενας φιλος μου και το παρατηρησα στο elandra του πατερα μου οταν περιση ειχε πιασει παγο, παταγα και δεν εκανε καθολου αυτο το χαρακτηριστικο ηχο οταν δυσκολευεται να βρει προσφυση.Πιθανον να βγαινει εκτος γιατι υπαρχει μια πιθανοτητα να σταματησει με την προσπαθεια του οδηγου και μονο,ενω με το abs καμια!
Βεβαια μπαινει ενας παραγων που σκεφτομαι οτι μπορει να δουλευει και παλι αλλα αν ειναι 0δενικη η προσφυση απλα δεν παταει φρενο.
Παρολα αυτα στο αμαξι που λεω μου εδινε την αισθηση οτι λειτουργουσε το φρενο χωρις abs στη περιπτωση παγου,μιλαμε για παγοδρομιο κατασταση οχι 2 μετρα παγο και μετα ασφαλτο.
Σοβαρά πιστεύεις πως μπορεί κάποιος κοινός οδηγός να φρενάρει καλύτερα στον πάγο και δή σε φρενάρισμα πανικού χωρίς ABS; Χλωμό το βλέπω.
Πάντως στο προηγούμενο ερώτημα έχω να παρατηρήσω πως το ABS δε΄απενεργοποιείται από μόνο του σε περίπτωση πάγου, απλά η απελευθέρωση της πίεσης γίνεται τόσο πυκνά και ακαριαία που δεν αισθάνεσαι το "κλώτσημα" στο πεντάλ.
Στο δικό μου αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικότατα, απλά η απόσταση φρεναρίσματος αυξάνεται ανάλογα με τα λάστιχα που φοράω.
tasos953 έγραψε:Αυτό που συμβαίνει πραγματικά είναι οι 2500 νεκροί το χρόνο και όχι αυτά που συμβαίνουν στους αγώνες αυτοκινήτου που αφορούν ελάχιστους (τους εμπλεκόμενους) και εμάς οι βελτιώσεις στα αυτοκίνητα εξ αιτίας τους.
Ειλικρινά θα ήθελα μιά απόδειξη πως ένας "καλός" οδηγός μπορεί σε οποιασδήποτε συνθήκες να φρενάρει με ένα αυτοκίνητο καλύτερα χωρίς παρά με ABS και ειδικά της 4ης γεννιάς. Σε παλιότερο (πολύ παλιότερο) τεύχος των 4τροχών άν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει ένα ανάλογο τέστ με συντριπτικά αποτελέσματα υπέρ του βοηθήματος.
Προσθέτω δέ πως προσωπικά (οδηγώ από το 1969 και από το 1972 με δίπλωμα) όταν οδηγώ αυτοκίνητο με ABS αισθάνομαι ασφαλέστερος.
Εκείνα που με προβληματίζουν είναι τα άλλα ηλεκτρονικά "καλούδια" όπως ESP κλπ που επεμβαίνουν δραστικά στην ιπποδύναμη που φτάνει στους κινητήριους τροχούς όταν αρχίζει και φεύγει το αυτοκίνητο......
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες