Mudnolis έγραψε:Καλα ρε Βουγιουκα μη βαρας....! Παντως Βαγγελη μαλλον θα κοιταξω να κανω κατι με τα κορωνοπηνια μου. Αν βρω τιποτα θα κατσω να τα βαλω. Με το πιο πλουσιο καυσιμο ανησυχω για θερμοκρασιες κλπ. Η επομενη κινηση θα ειναι να μετρησω λιγο συμπιεση και να δω μηπως κανω καμια ανακατασκευη το υπαρχον μοτερ ή αν βρω κανα δευτερο για να μην μενει ακινητο το δικο μου (πλανισμα, ισως ροικη, μεταλλα, εδρες βαλβιδων και ελατηρια), που θα τα κανω σπιτι και θα μου βγει και τσαμπα! (εκτος βεβαια απο πλανισμα και βαλβιδες!) Ενα μοτερ Suzuki που εφτιαξα παντως παει μια χαρα! (και ηταν και το πρωτο μου, εκτος 2CV βεβαια!!)
Υ.Γ Κανεις κανα δευτερο μοτερακι??
Με 3.9 κορωνοπήνια θα είσαι κομπλέ για 7.50/16.
Ο Τ16, έχει ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟ μίγμα από μαμά και συμπίεση 10.5. Ευκολή μετατροπή είναι να αλλάξεις το ρυθμιστή πίεσης του καυσίμου μια και περιμένει να ανεβούν λίγο οι στροφές στο ρελαντί και φτάνει μετά το 3.0, με έναν ρυθμιζόμενο που θα τον έχεις σταθερά στο 3.0, 3.2. Θα ανεβεί και η κατανάλωση λίγο στα "αργά" (όχι στο σταθερό ταξίδι), αλλά θα ξεκινα καλύτερα.
Το μεγάλο σου πρόβλημα είναι ότι το DISCO Ι σου είναι της δεύτερης γενιάς (??? νομίζω) με αποτέλεσμα η ροπή να είναι στις 3600, αντί για τις 2500 του πρώτου μοντέλου.
Δυστυχώς δεν μπορείς να ανεβάσεις κυβικά μια και το μπλοκ είναι στο όριο του, απο αυτή την άποψη (μιλάω για 300-500 κυβικά για να αξίζει ο κόπος). Ροική δε θα σου δώσει τα αναμενόμενα (το είχα κάνει), συμπίεση δεν μπορείς να ανεβάσεις άλλο γιατί... είναι φτωχό το μίγμα και οι εκκεντροφόροι που υπάρχουν για δύναμη, είναι για δύναμη ψηλά (μέχρι και +120 ίππους αλλά η ροπή πάει μετά τις 4500!!!).
Μέταλλα κλπ μην τα πειράζεις, δεν παρουσιάζουν πρόβλημα.
Αυτά τα ολίγα μια και το είχα ψάξει μέχρι αηδίας το θέμα όταν είχα το MPI μου. Δεν αξίζει ο κόπος να το πειράξεις αλλό εκτός από V8, ή στην καλύτερ περίπτωση να αλλάξεις διαχείριση (CPU κλπ) από το προηγούμενο μοντέλο.