Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND VITARA V6 2.5

GRAND VITARA V6 2.5

Δημοσίευσηαπό jps » 13 Δεκ 2004, 13:09

Αν έχει κάποιος άποψη για το εν λόγω αυτοκίνητο θα τον παρακαλούσα να μου απαντήσει !
Ταξίδι;
Εκτός δρόμου;
Αξιοπιστία;
Be Cool but ... Alert !!
http://users.ntua.gr/jpsarris/
Άβαταρ μέλους
jps
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2004, 18:49
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 17 Δεκ 2004, 14:17

Δεν έχω προσωπική εμπειρία , αλλά από ότι έχω ακούσει και διαβάσει κυρίως , γιατί δεν έχουν πολλοί το μοντέλλο , από κινητήρα και επιδόσεις είναι πολύ καλό και αξιόπιστο. Στο δρόμο τώρα (απο εμπειρία με GV 2.0 5θ φίλου ) πρέπει να είναι αρκετά καλό , και πιθανώς καλύερο από το 2.0 . Χώροι απλά ικανοποιητικοί . Εκτός δρόμου προσωπικά εντοπίζω δύο μείον :
1. Μικρή απόσταση από το έδαφος : 195 χιλ.
2. Έλλειψη ελεγχόμενου διαφορικού πίσω . Δεν γνωρίζω άν υπάρχει κάτι σχετικό στην αγορά για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Αυτά . Πάντως προσωπικά αν μπορούσα θα το αγόραζα.
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 17 Δεκ 2004, 16:26

Jugulator έγραψε:Δεν έχω προσωπική εμπειρία , αλλά από ότι έχω ακούσει και διαβάσει κυρίως , γιατί δεν έχουν πολλοί το μοντέλλο , από κινητήρα και επιδόσεις είναι πολύ καλό και αξιόπιστο. Στο δρόμο τώρα (απο εμπειρία με GV 2.0 5θ φίλου ) πρέπει να είναι αρκετά καλό , και πιθανώς καλύερο από το 2.0 . Χώροι απλά ικανοποιητικοί . Εκτός δρόμου προσωπικά εντοπίζω δύο μείον :
1. Μικρή απόσταση από το έδαφος : 195 χιλ.
2. Έλλειψη ελεγχόμενου διαφορικού πίσω . Δεν γνωρίζω άν υπάρχει κάτι σχετικό στην αγορά για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Αυτά . Πάντως προσωπικά αν μπορούσα θα το αγόραζα.



Καλο και φτηνο και δυνατο και πιο οφ απο πολλα που πανε βολτες οφ.....
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Δεκ 2004, 01:21

Φτηνό δεν θα το έλεγα (για μένα τουλάχιστον), αλλά είναι σίγουρα πιο άνετο από το παλιό, πιο όμορφο μέσα, έχει ένα κοπάδι άλογα, και πολλά after-market καλούδια. Έχω δει ένα μαύρο (με σημαιάκι της Κω...) με το κιτ της Calmini και μεγάλα λάστιχα Μ/Τ, και ήταν κούκλα :!: :!: :!:

(γιατί όμως έχω την αίσθηση ότι τα έχω ξαναγράψει αυτά???)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό blackchris » 26 Δεκ 2004, 06:42

xontros έγραψε:Φτηνό δεν θα το έλεγα (για μένα τουλάχιστον), αλλά είναι σίγουρα πιο άνετο από το παλιό, πιο όμορφο μέσα, έχει ένα κοπάδι άλογα, και πολλά after-market καλούδια. Έχω δει ένα μαύρο (με σημαιάκι της Κω...) με το κιτ της Calmini και μεγάλα λάστιχα Μ/Τ, και ήταν κούκλα :!: :!: :!:

(γιατί όμως έχω την αίσθηση ότι τα έχω ξαναγράψει αυτά???)


Γιατί σταμάτησες να παίρνεις τα χάπια σου :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό jps » 11 Ιαν 2005, 13:13

ΤΟ ΠΗΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ !!
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΜΑΣ ΒΟΛΤΕΣ!
Be Cool but ... Alert !!
http://users.ntua.gr/jpsarris/
Άβαταρ μέλους
jps
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2004, 18:49
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό xontros » 11 Ιαν 2005, 16:59

Καλορίζικο σύντροφε :!: :!: :!:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό jps » 14 Ιαν 2005, 09:34

xontros έγραψε:Καλορίζικο σύντροφε :!: :!: :!:


Ευχαριστώ σύντροφε, ελπίζω να σε γνωρίσω κι από κοντά.
Αν μπορείς να μου δώσεις κάποιες οδηγίες χρήσης για τα πρώτα του χιλιόμετρα ώστε να μη του κάνω καμιά ζημιά θα το εκτιμούσα.
Ειδικά για την χρήση της τετρακίνησης!
Be Cool but ... Alert !!
http://users.ntua.gr/jpsarris/
Άβαταρ μέλους
jps
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2004, 18:49
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό xontros » 14 Ιαν 2005, 10:38

1. Ποτέ τετρακίνηση σε στεγνό δρόμο. Τα Vitara δεν έχουν κεντρικό διαφορικό, οπότε όταν σε στροφή θα πρέπει οι μπροστινοί τροχοί να γυρίσουν με διαφορετική ταχύτητα από τους πίσω, κάτι θα πρέπει να "υποχωρήσει". Καλό θα είναι να γλιστρήσουν τα λάστιχα εύκολα λόγω μειωμένης πρόσφυσης παρά να ζοριστούν σταυροί και άξονες μετάδοσης :!: :!: :!:
2. Αν δεν κάνω λάθος, για να μπουν τα "αργά" (4L), το αυτοκίνητο πρέπει να σταματήσει εντελώς. Αν το κάνεις εν κινήσει, υπάρχει περίπτωση ζημιάς :!:
3. Βάζε "αργά" πριν τα χρειαστείς, όταν έχεις κολλήσει θα είναι ...αργά :roll:

Τα υπόλοιπα είναι θέμα εμπειρίας, Καλές Βόλτες :!: :!: :!:

Άν μπορείς, κάνε τον κόπο να μας πεις εάν το καβούκι του μπροστινού διαφορικού σου είναι αλουμινένιο ή σιδερένιο, ενδιαφέρει αρκετούς :oops:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό jps » 14 Ιαν 2005, 11:59

xontros έγραψε:
Άν μπορείς, κάνε τον κόπο να μας πεις εάν το καβούκι του μπροστινού διαφορικού σου είναι αλουμινένιο ή σιδερένιο, ενδιαφέρει αρκετούς :oops:


Κατ'αρχήν ευχαριστώ για τις οδηγίες !!
Οπως με ενημέρωσαν απο την SUZUKI - Personal Best - Τμήμα Ανταλλακτικών, το καβούκι μπροστινού διαφορικού για το GV V6 2.5 είναι αλουμινένιο.
Be Cool but ... Alert !!
http://users.ntua.gr/jpsarris/
Άβαταρ μέλους
jps
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2004, 18:49
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό xontros » 15 Ιαν 2005, 03:00

Τους ίδιους ανθρώπους έχω ρωτήσει και εγώ, και μάλιστα τους πήρα και το βιβλίο από τα χέρια για να σιγουρευτώ!!!
Αλλά για κοίτα όταν μπορέσεις μπας και... Υπάρχουν σίγουρα και σιδερένια, έχει κάποιος στην αποθήκη του ένα!!!
Και εάν είναι αλουμινένιο, όταν προχωρήσεις στην εξερεύνηση των ορίων του αυτοκινήτου, βάλε και μια ποδίτσα να το προστατεύει από κάτω, γιατί δεν φημίζεται για την αντοχή του σε πέτρες, βράχους κλπ. :roll:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό sef » 15 Ιαν 2005, 10:42

jps έγραψε:
xontros έγραψε:Καλορίζικο σύντροφε :!: :!: :!:


Ευχαριστώ σύντροφε, ελπίζω να σε γνωρίσω κι από κοντά.
Αν μπορείς να μου δώσεις κάποιες οδηγίες χρήσης για τα πρώτα του χιλιόμετρα ώστε να μη του κάνω καμιά ζημιά θα το εκτιμούσα.
Ειδικά για την χρήση της τετρακίνησης!


Kαλοριζικο
Λοιπον φιλε να προσεχεις πολυ στην εξης περιπτωση γιατι σε βρεγμενο κυριως ασφαλτο και πανω σε στροφες πεταει κολο... :oops: λογο της μεγαλης ιπποδυναμης, οποτε προσοχη στο γκαζι :wink:
Τωρα after market καλουδια υπαρχουν πολλα, βλεπε ιντερνετ, αλλα κατα προτιμηση τα 4χ4 μαγαζια που υπαρχουν.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό TLG » 17 Ιαν 2005, 15:45

jps έγραψε:ΤΟ ΠΗΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ !!
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΜΑΣ ΒΟΛΤΕΣ!


Καλοτάξιδο φίλε μου ...
Εχω και εγω το ιδιο απο περυσι τον Φεβρουαριο και μονο καλα λογια εχω να πω....

:D :D
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό TLG » 17 Ιαν 2005, 15:49

sef έγραψε:
jps έγραψε:
xontros έγραψε:Καλορίζικο Kαλοριζικο
Λοιπον φιλε να προσεχεις πολυ στην εξης περιπτωση γιατι σε βρεγμενο κυριως ασφαλτο και πανω σε στροφες πεταει κολο... :oops: λογο της μεγαλης ιπποδυναμης, οποτε προσοχη στο γκαζι :wink:
Τωρα after market καλουδια υπαρχουν πολλα, βλεπε ιντερνετ, αλλα κατα προτιμηση τα 4χ4 μαγαζια που υπαρχουν.


Εγω ένα χρόνο τωρα που το εχω δεν εχει πεταξει ποτε κολο ετσι για πλακα ...
Δεν ξερω βεβαια τι εννοεις ακριβως....
Οπως ειναι φυσικο σε μια στροφη σε βρεμενο αν το πιεσεις θα πεταξει κολο , αλλα ετσι θα κανουν και ολα τα πισωκινητα ....
Με λιγα λογια ειναι τοσο ουδετερο στις αντιδρασεις που αν δεν ξερεις οτι ειναι πισωκινητο δεν το καταλαβαινεις ... :D :D

Μη συγκρινεται το 2.5 GV με το διλιτρο ....
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό jps » 17 Ιαν 2005, 16:53

Του έκανα αρκετά χιλιόμετρα χθες & προχθές μέσα στα νερά, σε κίνηση , βρεγμένη άσφαλτο. Λοιπόν σε καμμιά περίπτωση δεν κούνησε τα οπίσθιά του. Παιδιά το αυτοκίνητο είναι βαρύ, έχει τη ροπή χαμηλά και δεν έχει ανάγκη από περισσότερο γκάζι. Ετσι δεν υπερστρέφει χωρίς λόγο αν δεν κάνεις ταρζανιές.
Οσο θα το χρησιμοποιώ περισσότερο θα σας γράφω τις παρατηρήσεις μου.
Be Cool but ... Alert !!
http://users.ntua.gr/jpsarris/
Άβαταρ μέλους
jps
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2004, 18:49
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΤΤΙΚΗ

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες